Järjestelmäasetusten Perhejako-kohdassa on teksti: "Tämä tili ei voi aloittaa Perhejakoa. AppleID:tä xxxxxxx@yyyyyy.com käytetään jaettuihin ostoihin toisessa perheessä. Tilit voivat kuulua vain yhteen perheeseen kerrallaan."
Täh!!??? Mihin perheeseen minä muka kuulun? Kuka ostelee? Maksanko minä jonkun muun ostokset?
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
^Joo, tiedän, mikä perhejako on, mutta ihmettelen tässä, kenen perheeseen minä oikein kuulun. En ole ottanut perhejakoa käyttöön, kun ei ole tuota perhettä. Nyt kuitenkin minut on vissiin adoptoitu jonnekin
egoste kirjoitti:Joku on ollut ystävällinen ja liittänyt sinut heidän perheeseen ja maksaa sitten sinunkin ostokset. Katso ostetut kohdasta löytyykö muiden nimiä
Kyllä minulle laskuja on tullut. Käväisi vaan mielessä, olenkohan maksanut jonkun muunkin ostoksia
egoste kirjoitti:Joku on ollut ystävällinen ja liittänyt sinut heidän perheeseen ja maksaa sitten sinunkin ostokset. Katso ostetut kohdasta löytyykö muiden nimiä
Kyllä minulle laskuja on tullut. Käväisi vaan mielessä, olenkohan maksanut jonkun muunkin ostoksia
Älä vaan ala osoittaa minua, se en ollut minä! Kiva olla sukua, mutta rajansa kaikella.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-