1607: Unable to install installShield Scripting Runtime.
Mikä auttaa? Miten san toimii? Äsken ku koitin poistaa 4.6 niin tuli bluescreen! ja kone starttas uudestaa ja sano sit et kriittinen errori sun muuta.

Viesti Kirjoittaja Jezze »
Viesti Kirjoittaja Aranwë »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja thebanzai »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja li0 »
Viesti Kirjoittaja sipulinaama »
Niinhän se on. Itse olen yrittänyt pistää jokaisen Windows-vastaisen lutkautuksen perään tuon silmäniskuhymiön (;)). Silloin ei ainakaan jää yhtä v.......nen fiilis päälle."Täytyy tähän vaiheeseen todeta, että vaikka mac olisi kuinka hyvä verrattuna siihen wintoosaan, niin voisi sitä jotain kunnioitusta antaa windowsia käyttäviäkin kohtaan. Kolmatta viikkoa olen täällä jäsenenä, ja tätä samaa schaissea näkee täällä joka paikassa. Kun olin vielä windows-käyttäjä, sain kavereiltani koko ajan kuulla sitä "windows on paska" -soopaa, muttei kenelläkään heistä ollut kanttia vaihtaa systeemiä. Nyt kun vaihdoin niin sama tahti jatkuu mäkkiläistenkin leirissä. Kuka EI tiedä että Windows on buginen reikäjuusto? Mutta ei tämä omppukonekaan täysin ongelmaton ole, valinta on jokaisen oma. Hiukan ottaa aivoon (kuten erästä toistakin yhdessä ketjussa tässä vähän aikaa sitten), kun aina jaksetaan jauhaa tätä yhtä ja samaa. Mieluummin sitä lukisi asiallisia kommentteja ongelman ratkaisuksi, kuin "oikein sulle" -tyylisiä töksäyksiä. Ajatella saa.."
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”