ww2 online
Kuka sanoi, että ompusta ei muka ole pelikoneeksi?
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
ww2 online
Viesti Kirjoittaja janitee »
Onko täällä ketään muuta joka pelaisi ww2 onlinea. Jos jollain on hyvät setupit lentämiseen niin kaikki neuvot tervetulleita. Olisi myös ihan hauskaa vaikka mennä joku kereta multina. Itse pelaan 100% axis.
-
Re: ww2 online
Viesti Kirjoittaja vertti »
Moi!
Olen pelannut Elokuusta 2002. Kaikki peliaika on käytännössä mennyt tantereella.
Setuppi lentämiseen. Hmmm... Voi olla haastavaa. Perusasetukset saa tietty kohdalleen nopeasti, mutta loput on kiinni omista mieltymyksistä lentotyylin suhteen, sekä tietty käytössä olevasta hardiksesta. Minkälaista apua tarvitsisit?
Multina en valitettavasti voi lupautua lentelemään, ellet sitten tietty vaihda puolta. Olen 99,99% Ally
Olen pelannut Elokuusta 2002. Kaikki peliaika on käytännössä mennyt tantereella.
Setuppi lentämiseen. Hmmm... Voi olla haastavaa. Perusasetukset saa tietty kohdalleen nopeasti, mutta loput on kiinni omista mieltymyksistä lentotyylin suhteen, sekä tietty käytössä olevasta hardiksesta. Minkälaista apua tarvitsisit?
Multina en valitettavasti voi lupautua lentelemään, ellet sitten tietty vaihda puolta. Olen 99,99% Ally

-
Viesti Kirjoittaja janitee »
Itse olen pellannut helmikuusta 2003 eli pian tulee pari vuotta täyteen. Välillä oli pikku breikki kun pöytälamppu imacistä loppui tehot kesken. Nyt olen onnellinen imac G5 1,8G 20" omistaja ja pelaaminen maistuu taas.
Mikä sun callsign on?
Itse pelaan nimellä neste jote tsekkaa löytyykö sortieita minulta.
Joysticille on olemassa erilaisia prosentuaalisia viilauksia jolla lentämisen voisi saada toimivammaksi ja näitä olisin lähinnä ollut hakemassa. No ei se mitään, maahan ollaan aina päädytty joten no problem.
Mun maili osoite on jani.turunen@pp5.inet .fi olisi hyvä jos voitaisiin / voisin kysellä joskus neuvoa jos jotain ongelmia ilmenee. Foorumit on kyllä ww2onlinessa tosi hyvät mutta välillä meinaa sanasto loppua kesken.
BTW uudet paratroopperit on tosi hauskoja, ehkä näin alkuun kaikki ovat liiankin innoissaan ja käyttö on vielä hieman hakusessa.
Hyviä joulun pyhiä
-neste
Mikä sun callsign on?
Itse pelaan nimellä neste jote tsekkaa löytyykö sortieita minulta.
Joysticille on olemassa erilaisia prosentuaalisia viilauksia jolla lentämisen voisi saada toimivammaksi ja näitä olisin lähinnä ollut hakemassa. No ei se mitään, maahan ollaan aina päädytty joten no problem.
Mun maili osoite on jani.turunen@pp5.inet .fi olisi hyvä jos voitaisiin / voisin kysellä joskus neuvoa jos jotain ongelmia ilmenee. Foorumit on kyllä ww2onlinessa tosi hyvät mutta välillä meinaa sanasto loppua kesken.
BTW uudet paratroopperit on tosi hauskoja, ehkä näin alkuun kaikki ovat liiankin innoissaan ja käyttö on vielä hieman hakusessa.
Hyviä joulun pyhiä
-neste
-
Viesti Kirjoittaja Jezze »
ei huvittas tosta nettipelaamisesta maksaaa....
15" albook 1,5ghz, 512mt, Radeon 9700 128mt. A pirate with a steering wheel coming out of his crotch walks into a bar and the bartender says, "Do you know you have a steering wheel coming out of your crotch?" He says, "Aaarrr..it's driving me nuts."
-
Viesti Kirjoittaja vertti »
Moi Janitee!
Laita minulle yksityisviestiä, niin vaihdetaan ajatuksia aiheesta.
Aika hassu sattuma muuten. Katsoin samoin tein tilastosi ja olimme osuneet tänään samalle FB:lle. Veurne-Dunkerque oli paikka ja minulla tag iVertti. Ajoin Shermanilla ja osuit pari kertaa eteen. Raakaa peliä, kun on vielä Joulurauhakin päällä...
Laita minulle yksityisviestiä, niin vaihdetaan ajatuksia aiheesta.
Aika hassu sattuma muuten. Katsoin samoin tein tilastosi ja olimme osuneet tänään samalle FB:lle. Veurne-Dunkerque oli paikka ja minulla tag iVertti. Ajoin Shermanilla ja osuit pari kertaa eteen. Raakaa peliä, kun on vielä Joulurauhakin päällä...

5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Pelit ja pelaaminen”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka