No olen ollut heidän asiakkaana reilun vuoden. Pahaksi onneksi huomasin, että eräänä päivänä kyseisen firman ylläpito oli kopioinut kaikki SQL datani toiselle käyttäjälle.
Ja kun kyseisen firman ylläpito ei suostu korvaamaan minulle mitään. (esim ilmaista hostausaikaa tms.), niin ajattelin kysyä, onko kellään tietoa laadukkaasta postgresin hostaajasta, vai lieneekö ainoa keino saada postgresi pystyttää oma serveri?
verkkomestarista minulla on huonoa infoa (kyseinen hostaaja ei kylläkään ole verkkomestari), homepage takkuilee jatkuvasti. Mutta Neobittistö on ihan posiitiivinen kuva, ainoa miinus on, että servut on Jenkkilässä. Fimugista saa postgresin, mutta siellä taas ei saa omaa domainia. Tosin olen liittynyt fimugiin juuri tuon postgresin vuoksi. :p
Juttelin asiasta Tietosuojavaltuutetun kanssa, mutta ne sanoivat, että he voisivat antaa huomautuksen, mutta eivät pysty valvomaan miten sitä huomautusta noudatetaan. Joten ainoa keino on vaihtaa hostaajaa ja toisekseen en minä tuollaisille sähläreille halua maksaa sen enempää kuin on pakollista.
Onko tietoa kunnollisista postgresin hostaajista? Mielellään otan tietoa vastaan.