Tämän olisi tietty voinut laittaa myös tuonne Ohjelmat-alueelle, mutta tulipahan nyt pistettyä tänne

Viesti Kirjoittaja weba »
Viesti Kirjoittaja Juhani L »
Viesti Kirjoittaja Pastori »
Viesti Kirjoittaja pc-mies »
Mulla on paljon asiakkaita, jotka ovat aidosti sitä mieltä että se mikä tekee graafikosta graafikon, on vain ja ainoastaan ohjelmien käyttötaito. Muuten vois tehdä itse, mutta ei ole aikaa opetella ohjelmia.Terve ihminenhän oppii esim. elokuvanteon kahdessa viikossa (Orson Wellesin mukaan), joten luulisi nyt yhden kutsun tekaisevan kuukaudessa vaikka noviisi olisikin.
Tyylitajun puuttuessa, voi katsella myykö tuolla osto ja myyntipalstalla joku sellaisen tarpeettomana.
Viesti Kirjoittaja Forsteiner »
Ilmeisesti asiakkaillasi on ollut huonoja graafikoita, sillä tyylitajua, sommittelutaitoa ja luovuutta ei opeteta Photoshopin manuaalissa.pc-mies kirjoitti:
Mulla on paljon asiakkaita, jotka ovat aidosti sitä mieltä että se mikä tekee graafikosta graafikon, on vain ja ainoastaan ohjelmien käyttötaito. Muuten vois tehdä itse, mutta ei ole aikaa opetella ohjelmia.
Viesti Kirjoittaja lsippu »
Viesti Kirjoittaja PowerMac »
Viesti Kirjoittaja weba »
Viesti Kirjoittaja lsippu »
Viesti Kirjoittaja Appleboy »
Viesti Kirjoittaja Juuba »
Viesti Kirjoittaja jt.syrja »
Jos sulla on printteri, niin tee kortti iPhotossa ja tulosta itseJuuba kirjoitti:Mitä ohjelmaa suosottelisitte nyt kutsukorttien tekoon? iPhotollahan saa tehtyä varmasti laadukkaat ja hienot kortit mutta ovat hinnakkaita...
Palaa sivulle “Kuva ja graafinen suunnittelu”