On nuo applen tuotteet kalliita kun pahvilaatikosta maksetaan 10e
.
applen tuotteet kalliita
Perusasioita jokaiselle Applen tuotteiden käyttäjälle, muun muassa iCloud ja muut pilvipalvelut
7 viestiä
• Sivu 1/1
-
applen tuotteet kalliita
Viesti Kirjoittaja Niilo »
-
Re: applen tuotteet kalliita
Viesti Kirjoittaja wille »
Juu, sitä itsekin joskus hieman hämmästelin.
Vaikka toki kauniita ne laatikot ovat.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
iMac, iBook, iPod, iBMW
-
Viesti Kirjoittaja MoonMac »
Haku. Tuo ihmiskunnan suuri keksintö sitten tulen ![Iskee silmää [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Iskee silmää [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
Viesti Kirjoittaja since86 »
Joo on, yksi esimerkki: virittelin tossa loman viimeisellä viikolla duunista saamaani vanhaa omaa työjuhtaa ja Stokkalta hain tarjous näytön, litteän Fujitsun, VGA oli. Joten tarvitsin DVI-VGA palikan, a vot Varimortiin kyseleen mokoman hintaa, huoltomies katteli et eipäs ollutkaan hyllyssä just nyt, niin ja oisitkin köyhtynyt 56€, sanoi. No huh huh ajattelin ja kotimatkalla Indesoliin (hyi PC kauppa!!![;)]) piipahdin kysymään. Myyjäpoika sanoi: "ettei mäkistä mitään ymmärrä, mut passaisko tämmönen palikka?"
Mä katoin Nokian 6600:lla ottamasta pistokkeen kuvasta, että just tommoselta se näyttäis, paljonko maksaa?
2€ sanos poika ja minä maksoin, menin kotiin ja voilá näyttö saatiin näkymään.![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
PS. Mä kyllä epäilen että Varimportin kaveri kattoi jostain väärin sen hinnan, kun ei myyjä ollut vaan huoltomies (mukava kaveri kylläkin) Mä yritin storesta tsekata sen oikeeta hintaa, niin jos oikein ymmärsin niin se ois kuitenki 19€ maksanut... onhan siinä paremmat ruuvit, huomasin, kun sain sitten tuon uuden Mac Minin mukana sellaisen oikean Applen mallin[;)]
Mä katoin Nokian 6600:lla ottamasta pistokkeen kuvasta, että just tommoselta se näyttäis, paljonko maksaa?
2€ sanos poika ja minä maksoin, menin kotiin ja voilá näyttö saatiin näkymään.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
PS. Mä kyllä epäilen että Varimportin kaveri kattoi jostain väärin sen hinnan, kun ei myyjä ollut vaan huoltomies (mukava kaveri kylläkin) Mä yritin storesta tsekata sen oikeeta hintaa, niin jos oikein ymmärsin niin se ois kuitenki 19€ maksanut... onhan siinä paremmat ruuvit, huomasin, kun sain sitten tuon uuden Mac Minin mukana sellaisen oikean Applen mallin[;)]
-
- Vuoden Homppulainen 2006
Viesti Kirjoittaja AppleFarmer »
Ei se Audikaan ihan halvalla kaupasta lähde. Huomattavasti kalliimpi kuin Hyundai. ![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Kyllä uuteen Huihaihin saa uppoamaan tuplarahat verrattuna uuteen Audiin. Riippuu erinomaisen paljon siitä, mistä malleista puhutaan.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja am_tiainen »
Jaa itse olisin sanonut että "Ei ne BMW halvalla kaupasta lähde. Huomattavasti kalliimpi kuin Hyundai". ![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Hauskaa sinänsä että kahdella kaverilla on juuri nuo autot jotka olen mielessäni rankannut parhaimmaksi ja huonoimmaksi.
Ja on se BMW vielä kallis huoltaakin. Kaveri on huoltanut tämän vuoden puolella BMW:tään 700euron edestä. Mutta silti pitää siitä kiinni ihan vain sen takia että se on hieno ja loistokas auto. Kulutuksella (12l/100km) ja huoltokulut on toissijainen asia vaikka on siinä ja siinä onko hänellä edes varaa pitää tuollaista autoa. Se on varmaan sitä myös että kun on kerran tottunut luksukseen niin siitä ei hevillä luovu vaikka lompakko huutaisi armoa.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Hauskaa sinänsä että kahdella kaverilla on juuri nuo autot jotka olen mielessäni rankannut parhaimmaksi ja huonoimmaksi.
Ja on se BMW vielä kallis huoltaakin. Kaveri on huoltanut tämän vuoden puolella BMW:tään 700euron edestä. Mutta silti pitää siitä kiinni ihan vain sen takia että se on hieno ja loistokas auto. Kulutuksella (12l/100km) ja huoltokulut on toissijainen asia vaikka on siinä ja siinä onko hänellä edes varaa pitää tuollaista autoa. Se on varmaan sitä myös että kun on kerran tottunut luksukseen niin siitä ei hevillä luovu vaikka lompakko huutaisi armoa.
[ Apple MacBook (early 2016)]
[ Apple Mac mini (late 2012)]
[ AppleTV 4]
[ Apple iPad mini 4 cellular]
[ Apple iPhone SE ]
[ Apple Mac mini (late 2012)]
[ AppleTV 4]
[ Apple iPad mini 4 cellular]
[ Apple iPhone SE ]
7 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka