itunes...
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
11 viestiä
• Sivu 1/1
-
itunes...
Viesti Kirjoittaja anttelio »
Jos vaihdan käyttöjärjestelmää tigeristä pantheriin (mulla on omat syyni..), häviääkö playlistini iTunesista? Tein aika suuren homman, ku vaihtelin kaikkien biisien nimiä, väärin kirjotettuja esittäjiä jne... Mulla on kyllä koko playlisti iPodilla, jos se iTunesista häviäisi, pystynkö kopioimaan sen Podistani?
-
Re: itunes...
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
[o]Ei, mikäli et instaa Tiikeriä clean installina.[/o]anttelio kirjoitti:Jos vaihdan käyttöjärjestelmää tigeristä pantheriin (mulla on omat syyni..), häviääkö playlistini iTunesista?
Anteeksi, en tajunnut että olet downgreidaamassa Pantteriin..
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Kyllä.anttelio kirjoitti:Mulla on kyllä koko playlisti iPodilla, jos se iTunesista häviäisi, pystynkö kopioimaan sen Podistani?
3-6-9
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Sopiiko kysyä miksi downgrade:aat? ![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
-
Viesti Kirjoittaja NeNithelo »
Sinun kannattaa varmuuskopioda "iTunes Library"-tiedosto ja "com.apple.iTunes.plist" -tiedostot. Käytä vaikkapa järjestelmän hakua löytääksesi nuo tiedostot.anttelio kirjoitti:Jos vaihdan käyttöjärjestelmää tigeristä pantheriin (mulla on omat syyni..), häviääkö playlistini iTunesista?
Biisien tiedot tallennetaan musiikkitiedostoissa ( mp3, m4a[=aac] ) kappaleeseen itsessään. Mp3-tiedostoissa käytetään id3 -tageja. Kappaleiden id3-tagit kannattaa päivittää 2.4 versioon, jolloin suurin osa tiedosta tallennetaan itse kappaleeseen ja mm. artistin nimi voi olla pidempi kuin 1.1-versiossa. Sitä Applen 1-5 tähti arviointia ei kuitenkaan tallenneta itse kappaleeseen, vaan se tieto on tallennettu "iTunes Library"-nimiseen tiedostoon. Mp3-tiedostoissa kannattaa kuitenkin huomioida se, että jos niissä ei ole id3-tagia, niin tällöin mitään infoa ei tallenneta itse kappaleeseen, vaan kaikki tieto laitetaan kirjastoon.anttelio kirjoitti:Tein aika suuren homman, ku vaihtelin kaikkien biisien nimiä, väärin kirjotettuja esittäjiä jne...
m4a -tiedostoissa tiedot tallennetaan kappaleeseen itsessään sen kummemmin niistä välittämättä.
-
- Vuoden Homppulainen 2006
Viesti Kirjoittaja AppleFarmer »
Kunhan käytät Pantteriss SAMAA versiota iTunesista (pitää olla tismalleen sama, esim. 5.0.1 molemmissa, ei 5.0 toisessa) niin ei tule ongelmia.
Tuota iTunesin asetustiedostoa ei tarvitse ottaa mukaan. Riittää kun iTunes Kirjasto on tallessa ja siirrät sen esim. / Käyttäjät / Omanimesi / Musiikki-kansioon (oletuspaikka) uudessa järjestelmässä.
Tuota iTunesin asetustiedostoa ei tarvitse ottaa mukaan. Riittää kun iTunes Kirjasto on tallessa ja siirrät sen esim. / Käyttäjät / Omanimesi / Musiikki-kansioon (oletuspaikka) uudessa järjestelmässä.
-
miten voin helpoiten varmistaa, että saan saman version itunesista pantteriin? Ja sitten, jos päivitän itunesin, siirtyykö kirjasto sellasenaan uuteen itunesiin?
-
- Vuoden Homppulainen 2006
Viesti Kirjoittaja AppleFarmer »
Tällä hetkellä uusin iTunes, eli 5.0.1 toimii Pantterissa ja Tiikerissä (vaatimus 10.2.8). Jos iTunes kirjastosi on esim. ollut version 5.0.1 alaisuudessa, niin se ei toimi koneessa, jossa on esim. iTunes 4.9 tai 5.0. iTunes täytyy siis päivittää samaan versioon.
Ymmäristkö?
Ymmäristkö?
-
ymmäristkin!=)
sori oon vähän amatööri näitten kanssa....jejee.
sori oon vähän amatööri näitten kanssa....jejee.
-
Viesti Kirjoittaja Don »
Yritin iTunesin ohjetta katsoa, mutta en huomannut että voiko Visa Electronilla maksaa musiikkia? Itselläni on kortissa päällä ns. verkkomaksu.
-
-
Viesti Kirjoittaja Don »
Ok. Eli kun ostan esim. yhden kappaleen niin summa ~0.99e häviää heti tililtä? Entä jos kävisi vahingossa näin. On mutama tili, mutta se mihin kortti on laitettu niin siellä oleva summa ei riitäkkään siihen mitä klikkasi ostetuksi? Voiko silloin edes ostaa, vai tuleeko ilmoitus että "kate" ei riitä? Vai meneekö tili miinuksulle? Kyse siis Visa Electronista.
11 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka