Olen tässä tilaamassa Apple Storesta tavaraa ekaa kertaa ja olis pikku probleema. Kun laitan luottokortin numeron, kortin voimassaoloajan ja security coden, niin se valittaa kortin numeroa ja muuttaa 8 ensimmäistä numeroa x:ksi ja neljä viimeistä jää numeroiksi, esim. xxxxxxxx1234 ja security coden kokonaan x:ksi xxxx. Ja yritin laittaa ainakin kolme kertaa, niin ei ole kyse kirjoitusvirheestä.
Maksan myös ensimmäistä kertaa luottokortilla netissä, niin onhan kortin numero xxxx xxxx xxxx muodossa oleva ja security code sen oikealla puolella oleva nelinumeroinen numerosarja?
Pikaista apua luottokortilla maksamiseen!
Perusasioita jokaiselle Applen tuotteiden käyttäjälle, muun muassa iCloud ja muut pilvipalvelut
13 viestiä
• Sivu 1/1
-
Pikaista apua luottokortilla maksamiseen!
Viesti Kirjoittaja Samac »
-
Re: Pikaista apua luottokortilla maksamiseen!
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Security Code on kortin toisella puolella, siinä nimmarikohdassa.
3-6-9
-
Viesti Kirjoittaja JanNebert »
Minulla ainakin toimi kun laitoin kaikki kortin numerot yhteen pötköön esim. 1234567890123456, jossain vaiheessa (viimeistään kohdassa Verify your order) näkyy numero muodossa xxxxxxxxxxxx3456. En ole aiemmin miettinyt lainkaan, tuota kortin numero + security code juttua. Luulin sen koko rimpsun olevan yhtä kortin numeroa.
-
Laitoin xxxx xxxx xxxx xxxx eli kaikki neljä ja security codeksi sen viimesen 4 numeron sarjan ja silllä se meni läpi. MUTTA sitten kun olin loppuvaiheessa, jossa se tunnisti korttia niin valitti taas tuosta numerosta. Sitten koitin vielä kerran samoilla, niin tuli tälläinen ilmoitus:
A request to your bank for the funds necessary to ship this order was declined. Please contact your card's issuing bank via the phone number on the back of your card to ask about the decline. Alternatively, you may use another credit card.
On muuten aika pirun vaikeeta tää Apple Storesta tilaaminen. Ei olis ihan heti uskonut...
Voisko joku auttaa miestä mäessä?
A request to your bank for the funds necessary to ship this order was declined. Please contact your card's issuing bank via the phone number on the back of your card to ask about the decline. Alternatively, you may use another credit card.
On muuten aika pirun vaikeeta tää Apple Storesta tilaaminen. Ei olis ihan heti uskonut...
Voisko joku auttaa miestä mäessä?
-
Oletko varma että Security Code meni oikein - ja kysyttiinkö sitä vai jotain muuta?
Koodi on kolminumeroinen ja sijaitsee kortin kääntöpuolella, kolme viimeistä numeroa.

Tuota tarvittiin ainakin iTunes Music Shoppiin rekisteröityessä.
Koodi on kolminumeroinen ja sijaitsee kortin kääntöpuolella, kolme viimeistä numeroa.

Tuota tarvittiin ainakin iTunes Music Shoppiin rekisteröityessä.
3-6-9
-
Security code siinä kysyttiin. Ja tää mun kortti on vähän erilainen kuin tuo kuvassa oleva. Mulla ei oo ku 6 numeroa maksimissaan tossa allekirjoituskohdassa. Eikä niistä saa kovin selvää edes. Onko se security code varmasti aina 3 numeroinen??
-
Visassa ja Mastercardissa kolminumeroinen takapuolella oleva, American Expressissä nelinumeroinen etupuolella varsinaisen numeron yläpuolella oikealla tai vasemmalla. Muista korteista ei ole mainintaa ainakaan iTMS:ssa.Samac kirjoitti:Security code siinä kysyttiin. Ja tää mun kortti on vähän erilainen kuin tuo kuvassa oleva. Mulla ei oo ku 6 numeroa maksimissaan tossa allekirjoituskohdassa. Eikä niistä saa kovin selvää edes. Onko se security code varmasti aina 3 numeroinen??
3-6-9
-
Viesti Kirjoittaja Sorjonen »
Kyllä tuon tilauksen saa tehtyä, vaikka luottokortti jarruttaa tilaamista.
Tee tilaus "Wire Transfer"-vaihtoehtona. Saat Applelta sähköpostiviestin, jonka ohjaat pankkisi asiakaspalveluhenkilölle maanantaina. Pyydä hoitamaan maksu tililtäsi.
Joudut joka tapauksessa odottamaan toimitusta. Siinä yhdellä tai kahdella päivällä on tuskin suurta merkitystä. Toimitusaika saattaa venyä viikolla tai enemmänkin.
Jos oikein hyvin käy, saatat jopa säästää. Minulle kävi niin, että tilauksen jälkeen tuotteen hinta putosi 79,90 euroa. Jos nyt ostaisin saman tuotteen - jota en ole vieläkään saanut - saisin sen halvemmalla.
Tee tilaus "Wire Transfer"-vaihtoehtona. Saat Applelta sähköpostiviestin, jonka ohjaat pankkisi asiakaspalveluhenkilölle maanantaina. Pyydä hoitamaan maksu tililtäsi.
Joudut joka tapauksessa odottamaan toimitusta. Siinä yhdellä tai kahdella päivällä on tuskin suurta merkitystä. Toimitusaika saattaa venyä viikolla tai enemmänkin.
Jos oikein hyvin käy, saatat jopa säästää. Minulle kävi niin, että tilauksen jälkeen tuotteen hinta putosi 79,90 euroa. Jos nyt ostaisin saman tuotteen - jota en ole vieläkään saanut - saisin sen halvemmalla.
-
Viesti Kirjoittaja Bob the Builder »
Minulla kääntöpuolen numerosarja on 7-numeroinen. Neljä ensimmäistä on siis korttinumeron neljä viimeistä, sen jälkeen tulee ne kolmen numeron turvakoodi mitä tässä kysytään. Kortti on Nordean Pankki/Visa. Ikinä ei ole ollut mitään ongelmia maksamisessa.
Jyrkkä ehkä!™
-
Viesti Kirjoittaja tkt »
Ja kortinnumero kirjoitetaan yhteen ilman kortilla käytettyä ryhmittelyä eli ilman välilyöntejä.matteus/2 kirjoitti:Visassa ja Mastercardissa kolminumeroinen takapuolella oleva, American Expressissä nelinumeroinen etupuolella varsinaisen numeron yläpuolella oikealla tai vasemmalla. Muista korteista ei ole mainintaa ainakaan iTMS:ssa.Samac kirjoitti:Security code siinä kysyttiin. Ja tää mun kortti on vähän erilainen kuin tuo kuvassa oleva. Mulla ei oo ku 6 numeroa maksimissaan tossa allekirjoituskohdassa. Eikä niistä saa kovin selvää edes. Onko se security code varmasti aina 3 numeroinen??
--Ari
-
Joo toi homma selviskin jo eilen illalla. Kiitos vastauksista!
Kauankohan muuten kestää ton uuden iPodin toimittaminen?
Kauankohan muuten kestää ton uuden iPodin toimittaminen?
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Jobs sanoi että toimitukset alkavat viikon päästä esittelystä...ja sitten tietysti toimituksessa menee oma aikansa.
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
-
Viesti Kirjoittaja Niko »
Mulla ei enää hyväksy visa electronin (nordea) numeroa. Eli olen tuolla ostellut imts:sta viimeks 2004 loppupuolella ja tässä välissä tullut uusi kortti postissa, jossa uusi security koodi.
Itms sanoo kortin tietojen muuttuneen storen ulkopuolella ja pyytää koodia uudestaan, vaan eipä toimi. Eli neljää viimeistä lukuunottamatta näkyvät palloina ja security code kohtaan jää kiinni. Mitään tietoja en ole muuttanut sitten viime ostosten.
Itms sanoo kortin tietojen muuttuneen storen ulkopuolella ja pyytää koodia uudestaan, vaan eipä toimi. Eli neljää viimeistä lukuunottamatta näkyvät palloina ja security code kohtaan jää kiinni. Mitään tietoja en ole muuttanut sitten viime ostosten.
13 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka