![Iskee silmää [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Katselin tuossa Mac maailman sivua ja mietin, että pitäneekö tilata.
Onko millainen lehti? Entä mitä muita hyviä lehtiä on tarjolla ja mitä kautta olette tilanneet?
Viesti Kirjoittaja raistlin2u »
Viesti Kirjoittaja Mac_Veikka »
Viesti Kirjoittaja Juhani L »
Viesti Kirjoittaja joonahe »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
36,78 € / vuosi syyskuun alkupuolen kurssilla (44,97 $). Eihän sillä rahalla saa kotimaisia lehtiä vuodeksi.joonahe kirjoitti:Kuinka paljon Macworld postituksineen ja muineen maksaa, jos sen tilaa tänne Suomeen? Jenkkiversion siis. Olen lueskellut netissä niiden juttuja ja olen pitänyt lehden otteesta.
Viesti Kirjoittaja jonesb »
whaa, noin edullinen? siis tänne Suomeenkin asti?Juhani L kirjoitti:36,78 € / vuosi syyskuun alkupuolen kurssilla (44,97 $). Eihän sillä rahalla saa kotimaisia lehtiä vuodeksi.joonahe kirjoitti:Kuinka paljon Macworld postituksineen ja muineen maksaa, jos sen tilaa tänne Suomeen? Jenkkiversion siis. Olen lueskellut netissä niiden juttuja ja olen pitänyt lehden otteesta.
Viesti Kirjoittaja hjuutilainen »
Onpas kyllä tosiaan halpa! Mitenkäs tämä hinta on mennyt ihan ohi. Ajattelin aina ettei ulkomailta kannata lehtiä tilailla. Minusta taisi näköjään tulla Macworldin tilaaja...Juhani L kirjoitti:36,78 € / vuosi syyskuun alkupuolen kurssilla (44,97 $). Eihän sillä rahalla saa kotimaisia lehtiä vuodeksi.joonahe kirjoitti:Kuinka paljon Macworld postituksineen ja muineen maksaa, jos sen tilaa tänne Suomeen? Jenkkiversion siis. Olen lueskellut netissä niiden juttuja ja olen pitänyt lehden otteesta.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Heh. Jos kuvitgtelet että MacFormatissa on Mac propagandaa, kannattaisi vilkaista saman kustantamon MacAddictia.jonesb kirjoitti: Itse lueskelen MacFormattia, kun se tulee tuohon lähikirjastoon, pirun nätti päältä, mutta siinä on jo vähän liikaa mac-propagandaa, joka lehdessä nimittäin mollaataan Microsoftia ja Windowssia. Lisäksi se on vähän "pinnallinen", kokoajan puhutaan vain uusista tuotteista ja siitä miten mäkistä saa mm. kodin multimediakeskuksen pelikoneen web-serverin jne. Toisaalta siitä löytyy kyllä ihan kiinnostavia juttuja. Ikävän kallis vain, muistaakseni irtonumero on jotakin 7-8 puntaa.
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja joonahe »
Viesti Kirjoittaja raistlin2u »
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”