Elikkäs, laitetaahan kysely pystyyn, että mitä ohjelmia kukanenkin käyttää nettisruffailuun, mailiin, kalenteriin ja contakteihin? ja perustelut perään teitenkin.
Itse olen pysytellyt hyvin pitkään Macin omissa softissa, iCal, Safari, Maila, osotekirja. Operaa käytän myös, koska siinä on"sovita sivun leveyteen" -toiminto. Mietin että kannattaisiko tutustua Ms entourageen, mutta en ole vielä ehtinyt.
perusohjelmien galluppi kysely!
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
perusohjelmien galluppi kysely!
Viesti Kirjoittaja Vekkuli »
Omppu päivässä pitää lääkärin loitolla!
-
Re: perusohjelmien galluppi kysely!
Viesti Kirjoittaja Galangal »
Firefox ja Entourage täällä.
Kontaktit ovat kuitenkin pääasiassa FileMakerissa; tarkoitus olisi, että jopa sähköpostien teksti kirjoitettaisiin siellä, mutta se teoria ei oikein toimi. Todella toimivaa ja integroitua kontakti/kirjeenvaihtosysteemiä en ole löytänyt tai osannut itse väsätä.
Kontaktit ovat kuitenkin pääasiassa FileMakerissa; tarkoitus olisi, että jopa sähköpostien teksti kirjoitettaisiin siellä, mutta se teoria ei oikein toimi. Todella toimivaa ja integroitua kontakti/kirjeenvaihtosysteemiä en ole löytänyt tai osannut itse väsätä.
Tally me bananas.
-
Viesti Kirjoittaja Vekkuli »
Moi!
onko tuo entourage hyvä? tai siis oletko verrannut niitä macin omiin sofiin? mailiin, iCaliin...jne? Mua on tuo maili, tai pikemminkin sen toimimattomuus, alkanu vähän ottaa kuulaan, joten tässä koitan kartotella muita potentiaalisia korvaajia sen tilalle.
onko tuo entourage hyvä? tai siis oletko verrannut niitä macin omiin sofiin? mailiin, iCaliin...jne? Mua on tuo maili, tai pikemminkin sen toimimattomuus, alkanu vähän ottaa kuulaan, joten tässä koitan kartotella muita potentiaalisia korvaajia sen tilalle.
Omppu päivässä pitää lääkärin loitolla!
-
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Surffailuun Safari, koska se on mukava, riittää tarpeisiini ja ainakin kaikki minun käyttämäni sivut toimivat siinä mainiosti.Vekkuli kirjoitti:Elikkäs, laitetaahan kysely pystyyn, että mitä ohjelmia kukanenkin käyttää nettisruffailuun, mailiin, kalenteriin ja contakteihin? ja perustelut perään teitenkin.
E-posteihin Mail, johon en kylläkään ole tyytyväinen mutta kun Eudora oli liian hässäkkä + kaatuili posteja importoidessa, Entourage ei osaa käyttää Osoitekirjaa ja Thunderbirdissäkin oli joku hylkimisreaktiota aiheuttava piirre niin tyydyn kohtalooni.
Kalenteri on pöydällä ja puhelimessa.
3-6-9
-
Viesti Kirjoittaja MacAntti »
Safari ja muut Applen softat. Yhteensopivuuden ja yhteiskäytön takia. Tosin tänään sain ekan kerran palautetta, että mun lähettämässä mailissa oli kaikki merkit ihan persiillään, joten täytyy sen käyttöä edelleen tarkkailla. Samalle PC-hepulle olin aiemmin lähettänyt viestejä ihan ilman ongelmia, joten olisiko syynä se, että nyt oli mukana pdf-liite?
Ja menin vielä puhelimessa mainitsemaan, että mulla on Mäcci. Taas sai mäcit huonoa mainosta yhteensopivuudesta. Applen pitäisi kyllä panostaa vähän enemmän tuohon Mailiin, ettei tuollaisia ongelmia tulisi.
Ja menin vielä puhelimessa mainitsemaan, että mulla on Mäcci. Taas sai mäcit huonoa mainosta yhteensopivuudesta. Applen pitäisi kyllä panostaa vähän enemmän tuohon Mailiin, ettei tuollaisia ongelmia tulisi.
5 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka