Onkohan jollain tiedossa ohjelmaa/kilkettä mikä tarkistais Mailiin (2.0.5) asetetut tilit tietyin väliajoin ja ilmottais jossain uudet mailit ? esim. tuolla 'statusbarissa'
MailUnreadStatusBar ohjelmahan on muuten hyvä, mutt se tarvittee käsittääkseni Mail ohjelman päällä myös toimiakseen --> ei järkevää (ainakaan mulle). www.queuesoft.jp/MailUnreadStatusBar-e.html
EDIT: Vielä täsmentään tosiaan miks se ei oo järkevä mulle, niin käytän MailEnhancer pluginiä jo, joka näyttää dockin kuvakkeessa siis kaikkien kansioiden uudet postit, jos joku on moista myös etsinyt niin noilla ohjeilla sain itse toimiiin: www.timgaden.com/hawkwings/2005/10/13/mailenhancer-counting-all-new-mail-in-every-folder/
Mail tarkistus / ilmoitus / notifier
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
3 viestiä
• Sivu 1/1
-
Mail tarkistus / ilmoitus / notifier
Viesti Kirjoittaja anttinie »
-
Re: Mail tarkistus / ilmoitus / notifier
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Saako kysyä miksei mail saa oll apäällä...voihan se olla kätkettynä.
Itselläni on aina mail päällä ja kätkettynä. Se itse tarkistaa viestit minuutin välein ja ilmoittaa äänimerkillä sekä numerolla dock ikonissa saapuneet postit.
Itselläni on aina mail päällä ja kätkettynä. Se itse tarkistaa viestit minuutin välein ja ilmoittaa äänimerkillä sekä numerolla dock ikonissa saapuneet postit.
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
-
Re: Mail tarkistus / ilmoitus / notifier
Viesti Kirjoittaja anttinie »
Juu, no itseasiassa syyhän on 'naurettava' eli en pidä siitä kun omppu+tab näyttää sillon myös mailin.. Kuitenkin kun on aina auki iTunes, Adium, Safari ja tietty Finder - niin olis mukava saada listaa tehokkaammaks/nopeemmaks käyttää kun noi ohjelmathan ei aina töihin vaikuta. Tietty jos siihen omppu+tab 'valikkoon' löytyy joku säätöohjelma, niin sehän auttais jo tilannetta..
+ sitten jos sattuukin joskus haluaan sinne mailiin omppu+tabin kautta, niin se ikkunahan on kiinni ja se pitää vielä metsästää päälle. TOSIN tolla kätkemisellähän se toimii omppu+tabin kanssa oikein, eli se käyttöön toistaseks ainakin (ennen suljin aina mailin ikkunan ja homma kusi)
+ sitten jos sattuukin joskus haluaan sinne mailiin omppu+tabin kautta, niin se ikkunahan on kiinni ja se pitää vielä metsästää päälle. TOSIN tolla kätkemisellähän se toimii omppu+tabin kanssa oikein, eli se käyttöön toistaseks ainakin (ennen suljin aina mailin ikkunan ja homma kusi)
3 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka