![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Itse tein juuri info-sivustoa bilebändille, jossa soitan.
edit. http://simpparinbandit.com/Etusivu.html (uusin sivuprojekti)
Viesti Kirjoittaja joonahe »
Viesti Kirjoittaja ilej »
Hienot sivut! Saako tuon varjostusefektin mahdollisesti pois?AppleFarmer kirjoitti:Rallitiimini sivut
Viesti Kirjoittaja AppleFarmer »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja MacAntti »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja masa »
Viesti Kirjoittaja Booce »
Viesti Kirjoittaja joonahe »
Näin itse tein: Tein muutokset iWeb-projektiin, tallensin työpöydälle kansion ja vein FTP-ohjelmalla (Transmit) sivut nettiin (omassa tapauksessa welho). Ei kovin hankalaa.masa kirjoitti:Mitenkäs sivujen päivittäminen sujuu, tiedättekö?
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja hazardi »
Oho, skto:n videopuolen käyneisiin törmää täälläkin. Noh, sattuuhan sitä paremmissakin piireissä [A]TheKraken kirjoitti:thekraken.ath.cx
Täytyy myöntää, että olin positiivisesti yllättynyt ohjelmasta. lähdekoodi on hivirttävän näköistä ja ääkkönen sivun nimessä muuttaa urln nimihirviöksi, mutta muuten aika mallikas ohjelma.
Suora ftp-synkkaus sivulle kuin sivulle, olisi kanssa näppärä. Tosin sen sää kansiotoiminnoilla kikkailtua, jos siltä tuntuu.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Tässä tapauksessa minusta koodin ulkonäkö on mitä on, muttä tärkeintä on että se on validia xhtml:ää, ja että ulkoasu ei perustu taulukkoihin vaan box-modeliin kuten nykyaikaiset sivut tekee.TheKraken kirjoitti:Täytyy myöntää, että olin positiivisesti yllättynyt ohjelmasta. lähdekoodi on hivirttävän näköistä ja ääkkönen sivun nimessä muuttaa urln nimihirviöksi, mutta muuten aika mallikas ohjelma.
Viesti Kirjoittaja ramses »
Viesti Kirjoittaja timot »
Viesti Kirjoittaja Fixx »
Tuota, mitä vikaa taulukkoulkoasussa on? Yksinkertainen tehdä ja toimii aina?Jamac kirjoitti:Tässä tapauksessa minusta koodin ulkonäkö on mitä on, muttä tärkeintä on että se on validia xhtml:ää, ja että ulkoasu ei perustu taulukkoihin vaan box-modeliin kuten nykyaikaiset sivut tekee.
Viesti Kirjoittaja eskofot »
Transmit rulettaa. Rohkaisevan näköisiä sivuja linkititte, ehkä iWebin saama kritiikki oli hieman nörttipainotteista. Nämähän toimii, (kun ei vain välttää .Macia joka etanoi sivut näemmä)joonahe kirjoitti:Näin itse tein: Tein muutokset iWeb-projektiin, tallensin työpöydälle kansion ja vein FTP-ohjelmalla (Transmit) sivut nettiin (omassa tapauksessa welho). Ei kovin hankalaa.
Taulukot on tarkoitettu taulukkojen esittämiseen (taulukkolaskentaohjelman tyyliin). Taulukkoja alettiin käyttämään ulkoasun runkona siksi että selaimet ei osannut CSS-tyylejä.Fixx kirjoitti:Tuota, mitä vikaa taulukkoulkoasussa on? Yksinkertainen tehdä ja toimii aina?Jamac kirjoitti:Tässä tapauksessa minusta koodin ulkonäkö on mitä on, muttä tärkeintä on että se on validia xhtml:ää, ja että ulkoasu ei perustu taulukkoihin vaan box-modeliin kuten nykyaikaiset sivut tekee.
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Kyllä meitä riittäähazardi kirjoitti:Oho, skto:n videopuolen käyneisiin törmää täälläkin. Noh, sattuuhan sitä paremmissakin piireissä [A]TheKraken kirjoitti:thekraken.ath.cx
Täytyy myöntää, että olin positiivisesti yllättynyt ohjelmasta. lähdekoodi on hivirttävän näköistä ja ääkkönen sivun nimessä muuttaa urln nimihirviöksi, mutta muuten aika mallikas ohjelma.
Suora ftp-synkkaus sivulle kuin sivulle, olisi kanssa näppärä. Tosin sen sää kansiotoiminnoilla kikkailtua, jos siltä tuntuu.
[A] Shellissä on käyty...TheKraken kirjoitti:Kyllä meitä riittää
Viesti Kirjoittaja hazardi »
Menee kyllä ihan OT: vieläkö se Shell:kin on pystyssä?Jamac kirjoitti:[A] Shellissä on käyty...TheKraken kirjoitti:Kyllä meitä riittää