Olen ostamassa miniä itselleni. Mitä tarvitsen jotta se toimisi myös tallentavanadigiboxina?
Örkki
Tallentava digiboxi ministä antennitalaouteen mitä tarvitaan
Keskustelua Mac-yhteensopivista laitteista
12 viestiä
• Sivu 1/1
-
Tallentava digiboxi ministä antennitalaouteen mitä tarvitaan
Viesti Kirjoittaja Örkki »
-
Viesti Kirjoittaja Neon »
Lueppa tuota!
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?t=75020
Tuolla puhutaan kaapelista, mut ainoa ero on se että kaapelissa se vastaanontin boxi on Elgato EyeTV 610, kun taas antenni puolella Elgato EyeTV 410.. Molemmat ovat saman hintaisia laitteita!
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?t=75020
Tuolla puhutaan kaapelista, mut ainoa ero on se että kaapelissa se vastaanontin boxi on Elgato EyeTV 610, kun taas antenni puolella Elgato EyeTV 410.. Molemmat ovat saman hintaisia laitteita!
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Jos korttipaikalle ei ole tarvetta EyeTV for DDT on kannattavin hankinta:
http://www.elgato.com/index.php?file=products_eyetvdtt
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
-
Viesti Kirjoittaja masa »
Itse sain eilen AppleStoresta Miglia Tv minin ja olen iloisesti yllättynyt. Toimii huonnossakin kentässä loistavasti. Tuskin ostan enää ns. normaalia digiboksia. Asennukseen meni aikaa varmaan 3 minuuttia kun jo subtv:t näkyikallekilponen kirjoitti:Jos korttipaikalle ei ole tarvetta EyeTV for DDT on kannattavin hankinta:
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
http://snadiomena.net/jutut/70
[url]
edit: typoja sekä linkitys- joka ei meinaa onnata HO3:ssa niinkuin ennen

-
Viesti Kirjoittaja Philip Marlowe »
Mitenkäs YLEn tekstitys toimii? Onko Ongelmia?Itse sain eilen AppleStoresta Miglia Tv minin ja olen iloisesti yllättynyt. Toimii huonnossakin kentässä loistavasti. Tuskin ostan enää ns. normaalia digiboksia. Asennukseen meni aikaa varmaan 3 minuuttia kun jo subtv:t näkyi
Entä tallennus tekstityksellä? (Siis nimenomaan YLEn kanavilla, kun on ainoa joka käyttää Digitaalista tekstitystä...)
Laitteen webbi sivut eivät mainitse kyseistä asiaa ollenkaan...
PM
-
Viesti Kirjoittaja masa »
Tekstitykset toimii. Eikös ainoa ongelma ole jos poltat Ylen ohjelman dvd:lle niin silloin ei tule tekstit automaattisesti mukaan vaan tarvitaan joku kikka kolmonen..Philip Marlowe kirjoitti:Mitenkäs YLEn tekstitys toimii? Onko Ongelmia?Itse sain eilen AppleStoresta Miglia Tv minin ja olen iloisesti yllättynyt. Toimii huonnossakin kentässä loistavasti. Tuskin ostan enää ns. normaalia digiboksia. Asennukseen meni aikaa varmaan 3 minuuttia kun jo subtv:t näkyi
Entä tallennus tekstityksellä? (Siis nimenomaan YLEn kanavilla, kun on ainoa joka käyttää Digitaalista tekstitystä...)
PM
-
Viesti Kirjoittaja Ledius »
Itse en suosittelisi EyeTV:tä koska se ohjelma tukee kopionin ja luultavasti tallenuksen estoa. Eli jos tuotanto yhtiö on sanonut, ettei esim elokuvaa tai sarjaa saa tallentaa myöhempää katsomista varten niin Eye Tv ei sitä tee.
Itselläni on tuosta kopionnin estosta kokemusta ja uskon sen sisältävän myös tuon tallenuksen eston jota voidaan lähettää ohelmien mukana. Muuten ohjelma on ihan mainio, mutta jos aikoo katsoa tallettamiaan elokuvia muilla koneilla niin ei kannata koskea.
Itselläni on tuosta kopionnin estosta kokemusta ja uskon sen sisältävän myös tuon tallenuksen eston jota voidaan lähettää ohelmien mukana. Muuten ohjelma on ihan mainio, mutta jos aikoo katsoa tallettamiaan elokuvia muilla koneilla niin ei kannata koskea.
-
Viesti Kirjoittaja JuhaT »
Minä en ole ainakaan vielä törmännyt tuohon "ongelmaan". Jos et suosittele EyeTV:tä, niin sulla lienee tiedossa jokin vaihtoehto?Ledius kirjoitti:Itse en suosittelisi EyeTV:tä koska se ohjelma tukee kopionin ja luultavasti tallenuksen estoa. Eli jos tuotanto yhtiö on sanonut, ettei esim elokuvaa tai sarjaa saa tallentaa myöhempää katsomista varten niin Eye Tv ei sitä tee.
T:JuhaT
iMac G5 + EyeTV 410, Mac mini + Miglia TVmini, PowerBook + Satelco PC-kortti DVB T ja kaikissa softana EyeTV 2.1 =)
-
Viesti Kirjoittaja Ledius »
Juu olen törmännyt. Esim yhtä BBC:n documenttia ja kahta elokuvaa ei saa exportattua ja jos ne kopio siitä huolimatta windowsiin niin ne ei hetken kulutta tulee valitus väärästä koneesta. Uskoisin tietysti että linuxilla saisi noi toimimaan kun sen playerit eivät varmaan välittäisi niistä toisinkuin wintoosa.
En oikein tiedä mitään vaihtoehtoa, kun en ole etsiskellyt vielä. Jos hankii EyeTv:n niin kannattaa tiedostaa kaikki 'ominaisuudet' joista ohjelmassa on.
En oikein tiedä mitään vaihtoehtoa, kun en ole etsiskellyt vielä. Jos hankii EyeTv:n niin kannattaa tiedostaa kaikki 'ominaisuudet' joista ohjelmassa on.
-
Viesti Kirjoittaja jussimt »
Tekstit toimii, mutta löytyiskö tietoa, mikä tuo kikka olisi, jolla saisi tekstit myös poltettua; sama muuten koskee Ylen ohjelmien ääntä, jos lähetyksessä on niitä useampia, polttoon ei tule suomes vaan joku muu lähetyksen kieli.masa kirjoitti:Tekstitykset toimii. Eikös ainoa ongelma ole jos poltat Ylen ohjelman dvd:lle niin silloin ei tule tekstit automaattisesti mukaan vaan tarvitaan joku kikka kolmonen..Philip Marlowe kirjoitti:Mitenkäs YLEn tekstitys toimii? Onko Ongelmia?Itse sain eilen AppleStoresta Miglia Tv minin ja olen iloisesti yllättynyt. Toimii huonnossakin kentässä loistavasti. Tuskin ostan enää ns. normaalia digiboksia. Asennukseen meni aikaa varmaan 3 minuuttia kun jo subtv:t näkyi
PM
-
-
12 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka