Ongelma on siis se, että joka kerta, kun joku kirjoittaa johonkin samaan aiheeseen kuin minä, lähettää softa muistutuksen vastauksesta emailiin, vaikka olen sen ruksinut pois tuolta profiilista.
voisko tuota saada jotenkin muuten pois, meinaan aika rasittavaa, kun posti tukkiutuu pelkästään noista.
No, vakavasti ottaen, itsellä oli sama ongelma yhdessä vaiheessa. Vaikka olin ruksinut tuon pois, ettei se lähetä mailia, n iin yhdestä ketjusta tuli silti aina ilmoitus, jos joku siihen postasi. Klikkasin sitten siitä mailista sitä linkkiä, josta sen muistutuksen pystyi lopettamaan ja tällöin loppui sen viimeisenkin aiheen seuranta.
Klikkaile siis joka aihetta koskien sitä linkkiä... Voi olla jokin toimivampikin ratkaisu, mutta näin täällä...
Johtuu varmaan siitä että olet ruksinut asetuksista pois sen "lähetä viesti kaikista plaaplaa" tms. mutta sitä ennen olit lähettänyt viestin näytä setuppisi topickiin. Avaa sieltä ne sun viestit ja ruksi niiden alalaidasta vielä se lähetä sähköpostia plaaplaa tms. pois niin postit loppuvat.
Joo, tiedetään että oli sekaista mutta elämä on.