Entouragesta osoitteet talteen
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
2 viestiä
• Sivu 1/1
-
Entouragesta osoitteet talteen
Viesti Kirjoittaja S12 »
Mites onistuisi saada Microsoft entouragesta osoitteet talteen. Ei niitä jotka on tallennettu adrerss bookkiin, vaan tarkoitan niitä joita se tarjoaa automaattisesti kun olen kirjoittamassa viestiä... ilmesesti ne joilta on tullut tai jolle olen joskus kirjoittanut viestin.
-
Viesti Kirjoittaja Lare »
Minne sinä ne talteen haluaisit? Osoitekirjaan, vai toiselle koneelle?
No, kun osoitteen kirjoittaa, ja se näkyy varjostettuna (mulla sininen pohja), niin kun painaa oikeaa hiiren nappia (tai Omena+click) osoitteen päällä niin tulee valikko jossa yksi vaihtoehto on add to address book. Tämä siis lisää osoitteen Entouragen omaan osoitekirjaan.
Jos avaat Entouragen osoitekirjan klikkaamalla osoitekirja ikkunaa vasemmassa yläkulmassa, voi sieltä vetää hiirellä kontaktin Address Book -ohjelmaan jolloin se on muidenkin ohjelmien hyödynnettävissä.
Address Book -ohjelmassa voi exportoida (pahoittelen fingelskaa) osoitteita vCard-muodossa, joten niitä voi mukavasti siirrellä koneiden välillä. Harrastan tätä PC <-> Mac koneiden kesken.
No, kun osoitteen kirjoittaa, ja se näkyy varjostettuna (mulla sininen pohja), niin kun painaa oikeaa hiiren nappia (tai Omena+click) osoitteen päällä niin tulee valikko jossa yksi vaihtoehto on add to address book. Tämä siis lisää osoitteen Entouragen omaan osoitekirjaan.
Jos avaat Entouragen osoitekirjan klikkaamalla osoitekirja ikkunaa vasemmassa yläkulmassa, voi sieltä vetää hiirellä kontaktin Address Book -ohjelmaan jolloin se on muidenkin ohjelmien hyödynnettävissä.
Address Book -ohjelmassa voi exportoida (pahoittelen fingelskaa) osoitteita vCard-muodossa, joten niitä voi mukavasti siirrellä koneiden välillä. Harrastan tätä PC <-> Mac koneiden kesken.
2 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka