Vedä siitä "Edelleen" -napin alla olevasta pienestä pisteestä sitä välipalkkia alaspäin. Silloin pitäisi ilmestyä viestit sieltä alta. Noin ylös sen ei pitäisi edes päästä... Jos ei tämä auta, niin ohjelman asetustiedostojen poisto voi auttaa myös. Eli Spotlight -haulla vain Mail.plist ja tiedostoa roskikseen.
Voi pyhä yksinkertaisuus!!!!! Niinpä olin jotenkin onnistunut vetämään sen pikku pisteen kera ne viestit piiloon, sieltä ne ilmestyivät vetämällä takaisin!
Jotta häpeän ja kiitän ERITTÄIN KAUNIISTI avusta!!!
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Vanhaa viidakon lakia siteeratakseni: Älä korjaa mitään mikä ei ole rikki. Eli jos se muuten toimii, niin anna olla Näemmä olet jotain fonttiakin vaihtanut. Sekin voi vaikuttaa teoriassa.
Joudut tosin syöttämään kaikki sähköpostitiliesi tiedot uusiksi.
Edit: Mulla taas periaatteena se, että If it ain't broken, brake it, the damage is done.
Jos annan tilanteen olla ennallaan, mitä ongelmia toi bugi saattaa näkyvissä olevassa tulevaisuudessa aiheuttaa?
Apple Farmerille vielä toisesta aiheesta, tiedätkö, toimiiko Parallelsissa Noksun PC-suite? Mulla ei toimi, ei löydä puhelinta USB:n päästä.
amanita kirjoitti:Apple Farmerille vielä toisesta aiheesta, tiedätkö, toimiiko Parallelsissa Noksun PC-suite? Mulla ei toimi, ei löydä puhelinta USB:n päästä.
En ole valitettavasti tutustunut ollenkaan Intel-Macien ja Windowsin sielunelämään.
amanita kirjoitti:Apple Farmerille vielä toisesta aiheesta, tiedätkö, toimiiko Parallelsissa Noksun PC-suite? Mulla ei toimi, ei löydä puhelinta USB:n päästä.
En ole valitettavasti tutustunut ollenkaan Intel-Macien ja Windowsin sielunelämään.
Jatkan sinnikkäästi tiedon metsästämistä ja laitan infoa, jos ratkaisu löytyy!