![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
Mulla on 1 kuukaus vanha MacBook tossa vieressä ja joudun käyttää mun vanhaa rämä-PC:tä. Sattui nii et söin eilen vähän liikaa sipsejä, karkkeja, tacoja ja nakkeja, ja join liian hapokasta cokista, uuden vuoden kunniaks ja juhlaks! Kattokaas en huomannu et tuli naposteltuu liikaa siinä samalla kun pelasin WoWii johon oon ihan koukussa. Sit mä pelasin ja pelasin sitä WoWii ja söin kokoajan ja kuuntelin samal ilotulitusten pauketta, sit jossain vaihees huomasin et kello on jo yli 12 yöl ja on 2007 vuos, sit jatkoin pelaamista ja parin tunnin pääst mulle tuli vatsakipuja ja oli vähän paha olo hetken aikaa mut mul oli just tiukka WoWi tappelu kesken ni en välittäny siit. Taistelin aika pitkään ja se oli aika tiukka tappelu, sit yhtäkkii en mahtanut mitään enkä voinu tappelun takii lähtee vessaan, ni mä yhtäkkii yrjösin tai siis oksensin mun hienon MacBookin "Warcraftin" päälle niin et sitä oksennusta lens näytölle ja näppäimistölle ja jokapuolelle, sit kirosin siin ja yhtäkkii mun MacBookin kaiuttimist alko kuuluu semmost teknist sirinää ja sit koko kone pimahti ja sammu, enkä saanu sitä käyntiin. Sit rupesin pyyhkii sitä oksennust siit MacBookist, mut sitä jäi siihen esim näppäimistös o kovettuneit oksennuskökkäreit, enkä saanu sitä kunnol pyyhittyy siit näytöstkää vaa siihgen jäi semmone raita. Sit se oksennus teki mun MacBookin valkoselle pinnalle semmoset kauheet kellertävät jäljet. Ja sit jouduin sillo yöl noukkii pai tuntii niit oksennuksen mukana tulleit karkin, nakkien ja sipsien paloi sielt näppäimistön väleist. Mua ahrmittaa tosi paljon, ku nyt mun MacBook o ihan pilal; se on täynnä yrjöö, haisee yrjölle, eikä se suostu käynnistyy ja kaikenlisäks EN PÄÄSE PELAA WOWII, ku se ei toimi täl rämäl peeceel!!! AUTTAKAA!!! Mitä mun pitää tehdä nyt?! Apua! En jaksa olla tälleen etten voi pelata WoWii! Enkä voi tehä mitään muutakaan mun ihanal MacBookil! APUA!

![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)