Kertokaapas, onko Pro Toolsin LE:llä ja M-Powered -versiolla mitään eroa. Pyöreät logot ovat eri väriset, mutta muuten ainakin DigiDesignin nettisivut antavat ymmärtää, että versiot ovat keskenään samanlaiset. Onko todella näin? Tuntuu nimittäin, että M-Poweredissa on koira haudattuna...
Ja tähän liittyen, ovatko Mboxit laadukkaampia kuin M-Audion interfacet? Ennenhän DigiDesign käytti Focusriten etuasteita, mutta onko laatu sittemmin laskenut?
Eli jos hankin M-Audion paketin (interface + PT) ja saan samalla rahalla vähän enemmän inputteja ja outputteja, niin rupeaako minua vähän ajan kuluttua harmittamaan?
Pro Tools LE vs M-Powered
Kaikki ääneen ja musiikin tekoon liittyvä.
3 viestiä
• Sivu 1/1
-
Pro Tools LE vs M-Powered
Viesti Kirjoittaja analogue »
-
Viesti Kirjoittaja meffari »
Mulla oli ennen Cubase ja M-Audio 1010LT ja nyt hommasin Protools M-powered + M-Audio Projectmix + siihen sitten Focusrite Octopre niin saan 16 sisään samanaikaisesti. Mutta asiaan. aikoinaan kasailin muutaman PC koneen ja asensin kaikkiin M-audio kortit, kaikki on toiminut, mikään ei ole pettänyt joten mulla on vain hyviä kokemuksia. Mutta en oo silleen päässyt vertaamaan että onko Digi 02 soundillisesti parempi kuin M-audio. Mun kuuleman mukaan Digi 02 on kuitenkin huomattavasti parempi kuin Digi 01. Ja sitten, toistaiseksi M-powered on ainakin mulla ollut ostamisen arvoinen.
-
Viesti Kirjoittaja analogue »
No, menin sitten viime viikolla kauppaan ja ostin sekä M-Audion Firewire 1814 -äänikortin että Pro Toolsin M-Powered -version. Ja hyvin tuntuu kumpikin toimivan, etuasteitten soundikin on mun korville ihan riittävän hyvä. Etenkin toi PT pyörii hämmentävän hyvin mun pari vuotta vanhalla powerbookilla. Ja vaikka käytössäni on vain Lacien halpis ulkoinen USB-kovalevy, onnistuin koemielessä nauhoittamaan live-keikalla 16 raitaa sisään ilman mitään ongelmia (tosin kokeilin varmuuden vuoksi vain 16 bittisenä). Luulin nimittäin etukäteen, että kovalevyn ja koneeni suorituskyky riittää ehkä neljän-viiden raidan samanaikaiseen äänittämiseen... Jee!
M-Poweredin manuaalista myös selvisi, että ero LE:hen on lähinnä video-ominaisuuksien puuttuminen:
"Pro Tools M-Powered does not support the following Pro Tools LE options:
• DigiTranslator
• DV Toolkit
• Digidesign Ethernet-based control surfaces
(such as Control|24)
• Avid video peripherals"
M-Poweredin manuaalista myös selvisi, että ero LE:hen on lähinnä video-ominaisuuksien puuttuminen:
"Pro Tools M-Powered does not support the following Pro Tools LE options:
• DigiTranslator
• DV Toolkit
• Digidesign Ethernet-based control surfaces
(such as Control|24)
• Avid video peripherals"
3 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka