Freen toimisto
Kuvankäsittely, taitto ja typografia
13 viestiä
• Sivu 1/1
-
Freen toimisto
Viesti Kirjoittaja Kisuk »
Missä te arvon freet/yrittäjät duunaatte? Onko teillä toimisto kotona? Toimistohotellissa? Vai miten?
-
Viesti Kirjoittaja marc »
Erillisessä työhuoneessa noin 500m päässä kotoa (vanha teollisuuskiinteistö) ja sitten olohuoneen nurkassa ne ekstrahommat joita ei kotiin pitäisi tuoda...
Minä en saa kyllä millään rauhoitettua työskentelyä pelkästään kotona, joten erillinen työhuone on must. Yötöitä tulee sitten tehtyä kakkoskoneella muun perheen nukkuessa.
Minä en saa kyllä millään rauhoitettua työskentelyä pelkästään kotona, joten erillinen työhuone on must. Yötöitä tulee sitten tehtyä kakkoskoneella muun perheen nukkuessa.
MacBook Pro 13" Core i5 2,3GHz, 4Gt | MacMini C2D 2GHz, 4Gt | eMac G4 1GHz (ATI), 1Gt | iMac G3 DV 400, 544Mt
-
Viesti Kirjoittaja frissy »
Nyt kun opiskelen niin omassa kämpässä (huono), mutta silloin kun teen palkallisena töitä niin "työpaikka" on ihan ehdoton. En vaan pysty keskittymään omassa ympäristössä. Olen näitä, jotka tarvitsevat "työympäristön".
When there just isn't enough space for egos in real life
http://cgronlund.posterous.com/
http://cgronlund.posterous.com/
-
-
Re: Freen toimisto
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Toimisto on sängyn ja kahvinkeittimen välissä. En suosittele.Kisuk kirjoitti:Missä te arvon freet/yrittäjät duunaatte? Onko teillä toimisto kotona? Toimistohotellissa? Vai miten?
Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
-
Viesti Kirjoittaja Kisuk »
Mulla on nyt kotikolmiosta vallattu se pienin koppero työhuoneeksi. Meinaa vaan alkaa kaatua seinät päälle ja asiakkaat soitella vähän turhan myöhään iltaisin... Vaikka toisaalta aamun duunit on mukava aloitaa ilman turhaa hosumista ja itsensä puunaamista.... ;D
Osaako kukaan suositella Treen keskustassa jotain edullista ja rauhallista vuokratilaratkaisua?
Osaako kukaan suositella Treen keskustassa jotain edullista ja rauhallista vuokratilaratkaisua?
-
Viesti Kirjoittaja kuimu »
Rivarikaksion olohuoneen nurkan valtasin työtilakseni. Hermot on kyllä kireällä emännän kanssa aika ajoin, kun ei ole sitä omaa arvokasta työrauhaa.
Eikä täällä Varkaudessa liiketiloja ole liiaksi asti, yhdestä olin kiinnostunut siihen asti kun kuulin vuokrahinnan, 1500e/kk. Muutakin käyttöä tuolle rahalle.
Rt-kolmiota tai -neliötä etsitään kokoajan, mutta eipä tunnu löytyvän edes kiven alta.
Eikä täällä Varkaudessa liiketiloja ole liiaksi asti, yhdestä olin kiinnostunut siihen asti kun kuulin vuokrahinnan, 1500e/kk. Muutakin käyttöä tuolle rahalle.
Rt-kolmiota tai -neliötä etsitään kokoajan, mutta eipä tunnu löytyvän edes kiven alta.
-
-
-
Viesti Kirjoittaja marc »
Talvella tulee tehtyä töitä enemmän täällä olohuoneennurkassa kun tuo aikaisemmin mainitsemani vanha teollisuuskiinteistö tahtoo olla talvella melko kylmä. Saahan sen sähköllä lämpimäksi, mutta se sitten maksaakin
. Kevät tulee, lämpenee ja pääsee omaan rauhaan 70m2 työhuoneelle! Olen muuttolintu
.

![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
MacBook Pro 13" Core i5 2,3GHz, 4Gt | MacMini C2D 2GHz, 4Gt | eMac G4 1GHz (ATI), 1Gt | iMac G3 DV 400, 544Mt
-
Viesti Kirjoittaja niemisensami »
Tässä Puutarhakadulla (ent. Tamperelaisen talo) mulla on mukava ja rauhallinen 15 neliötä suht edullisesti. Tiloja vuokraa Lahtiset Yhtymä:Kisuk kirjoitti: Osaako kukaan suositella Treen keskustassa jotain edullista ja rauhallista vuokratilaratkaisua?
http://www.dime.net/dime/c/toimitilat/s ... t+Yhtym%E4
13 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Kuva ja graafinen suunnittelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka