joo eli kun mää olin ton shiira selaimen kanssa katomassa videota nettissä niin yhtä äkkiä se jumiutui ihan ihmelinen homma kun näyttö meni mustaksi ja tuli jotain valkoisia viivoja näytölle
mistä sellanen voi johtua
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja sami81 »
Viesti Kirjoittaja sami81 »
kone on iMac intel 1.83 ghzSkarsnak kirjoitti:Hieman tarkempi tapahtumankuvaus ei olisi pahitteeksi. Millä koneella, mitä ohjelmia käytit, mitä tarkkaan ottaen tapahtui- jne.?
Viesti Kirjoittaja Erño »
Ei tuon selaimen takia voi mennä näyttö mustaksi, ellei se sitten aiheuta muualle häikkääsami81 kirjoitti:kone on iMac intel 1.83 ghzSkarsnak kirjoitti:Hieman tarkempi tapahtumankuvaus ei olisi pahitteeksi. Millä koneella, mitä ohjelmia käytit, mitä tarkkaan ottaen tapahtui- jne.?
ja tapahtuma oli sellanen kuin olin googlessa jossa katsoin videota niin ja sit toi shiira selain
jumiutui yhtä äkkiä ja sit kuva ruutu tuli mustaksi ja jotain valkoisia viivoja tuli näytölle eli mistä tollanen voi johtua voiko se tulla siitä että toi selain on beta versio
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Shiira käyttää aika paljon hyväkseen OS X:n 3d-efektejä, joten hyvinkin voi aiheuttaa näytön pimenemistä kaatuessaan. Ja betalta ei toki voi edellyttääkään täysin virheetöntä toimintaa.Erño kirjoitti:Ei tuon selaimen takia voi mennä näyttö mustaksi, ellei se sitten aiheuta muualle häikkää
Viesti Kirjoittaja Erño »
Tiedän, mutta mahtaa olla jotain muutakin hässimässä.Wespa kirjoitti:Shiira käyttää aika paljon hyväkseen OS X:n 3d-efektejä, joten hyvinkin voi aiheuttaa näytön pimenemistä kaatuessaan. Ja betalta ei toki voi edellyttääkään täysin virheetöntä toimintaa.Erño kirjoitti:Ei tuon selaimen takia voi mennä näyttö mustaksi, ellei se sitten aiheuta muualle häikkää
Viesti Kirjoittaja masamainio »
OT: Missä lienee Amanita, olis hällä ehkä huomautettavaasami81 kirjoitti:kone on iMac intel 1.83 ghzSkarsnak kirjoitti:Hieman tarkempi tapahtumankuvaus ei olisi pahitteeksi. Millä koneella, mitä ohjelmia käytit, mitä tarkkaan ottaen tapahtui- jne.?
ja tapahtuma oli sellanen kuin olin googlessa jossa katsoin videota niin ja sit toi shiira selain
jumiutui yhtä äkkiä ja sit kuva ruutu tuli mustaksi ja jotain valkoisia viivoja tuli näytölle eli mistä tollanen voi johtua voiko se tulla siitä että toi selain on beta versio
Viesti Kirjoittaja amanita »
Tuota noin, hmmm....täällä ollaan.....ehkä useampi käynti foorumilla opettaa "talon tavoille".masamainio kirjoitti:OT: Missä lienee Amanita, olis hällä ehkä huomautettavaasami81 kirjoitti:kone on iMac intel 1.83 ghzSkarsnak kirjoitti:Hieman tarkempi tapahtumankuvaus ei olisi pahitteeksi. Millä koneella, mitä ohjelmia käytit, mitä tarkkaan ottaen tapahtui- jne.?
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”