oon ettiny kovasti, mut en vaan löydä. eikö adiumissa saa mitenkään näkymään msn:n niitä viestejä, jotka msn mesessä näkyis nimen perässä?
tuohon sais kyllä tulla parannus jos sitä ei oikeesti vielä oo
adium
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Eivät onneksi näy. Sen takia Adiumista niin tykkäänkin. Saan itse määritellä millä nimellä tahdon ihmisten näkyvän minulle, eikä tarvitse katsella mitään perjantai-illan nimisekoiluja 
Ellen nyt ihan väärässä ole, niin eiväthän ne ylipäätään ole mitään viestejä, vaan nimen vaihdon kanssa kikkailua?

Ellen nyt ihan väärässä ole, niin eiväthän ne ylipäätään ole mitään viestejä, vaan nimen vaihdon kanssa kikkailua?
-
Viesti Kirjoittaja Aaaron »
Ja mielipiteitä on monia, sillä juuri tuosta syystä käytän Microsoft Messengeriä 
Kyseessä ovat status messaget, joita useimmat käyttävät ilmaisemaan soimassa olevaa biisiä, olotilaa, olinpaikkaa tms. mitä ikinä mieleen tuleekaan.
Ja vielä lisäys, että muistaakseni aMSN ja Mercury molemmat tukevat näitä, mutta näitä softia käyttääkseen pitää olla vähintään masokisti.

Kyseessä ovat status messaget, joita useimmat käyttävät ilmaisemaan soimassa olevaa biisiä, olotilaa, olinpaikkaa tms. mitä ikinä mieleen tuleekaan.
Ja vielä lisäys, että muistaakseni aMSN ja Mercury molemmat tukevat näitä, mutta näitä softia käyttääkseen pitää olla vähintään masokisti.
-
-
Viesti Kirjoittaja osteri »
Kyllä mulla mun mielestä näkyy ne. Eli kun vien hiiren henkilön kuvakkeen/nimen päälle, avautuvassa boxissa on alaosassa kohta "viestinimi: bla bla". Niillä joilla mitään viestiä ei ole, tuota ei näy...
Mutta itse olen myös onnellinen siitä ettei noita näe, jos ei välttämättä halua nähdä...
Mulla on myös mesessä niin paljon hieman tuntemattomampia tyyppejä, joiden kanssa ei tule kovin usein juteltua ja jos menevät vaihtamaan nimensä, niin olen ihan hukassa kenestä on kyse, nimenmuokkaus on pelastanut monelta nololta "kuka sä oot?" tilanteelta.
Mutta itse olen myös onnellinen siitä ettei noita näe, jos ei välttämättä halua nähdä...
Mulla on myös mesessä niin paljon hieman tuntemattomampia tyyppejä, joiden kanssa ei tule kovin usein juteltua ja jos menevät vaihtamaan nimensä, niin olen ihan hukassa kenestä on kyse, nimenmuokkaus on pelastanut monelta nololta "kuka sä oot?" tilanteelta.
-
-
Viesti Kirjoittaja osteri »
Kävin pitkästä aikaa Microsoft Messengerin puolella...
Eli se mikä mulla lukee "viestinimi:"-kohdassa onkin sen tyypin oikea nimi, niissä tapauksissa kun olen vaihtanut henkilön näkyvän nimen joksikin muuksi. (=yleensä niissä tapauksissa kun henkilöllä on taipumus vaihtaa nimeään harva se päivä ja kirjoitella pitkiä löpinöitä...)
Eli ei näy viestit adiumissa...
Eli se mikä mulla lukee "viestinimi:"-kohdassa onkin sen tyypin oikea nimi, niissä tapauksissa kun olen vaihtanut henkilön näkyvän nimen joksikin muuksi. (=yleensä niissä tapauksissa kun henkilöllä on taipumus vaihtaa nimeään harva se päivä ja kirjoitella pitkiä löpinöitä...)
Eli ei näy viestit adiumissa...
-
Viesti Kirjoittaja Aaaron »
Juu ei näy Adiumissa, eikä tule näkymään ennen kuin libgaim niitä tukee. http://trac.adiumx.com/ticket/170
8 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka