Mitä voisin tehdä? Ei kai iMacini kovalevy ole hajoamassa? Yhtään levyä ei ole minulta hajonnut, joten tilanne on uusi.
Viesti Kirjoittaja joonahe »
Viesti Kirjoittaja tgynther »
Mulla valitti samaa ja käynnistin mukana tulleelta asennus DVD:ltä levynkorjaustyökalun niin ongelma katosi.joonahe kirjoitti: Mitä voisin tehdä? Ei kai iMacini kovalevy ole hajoamassa? Yhtään levyä ei ole minulta hajonnut, joten tilanne on uusi.
Luulisi, että on sama miltä medialta sitä levyä korjaa. Ei huvittaisi etsiä asennuslevyä jostain kaappien takaa... Voisiko DVD auttaa asiaa?tgynther kirjoitti: Mulla valitti samaa ja käynnistin mukana tulleelta asennus DVD:ltä levynkorjaustyökalun niin ongelma katosi.
Viesti Kirjoittaja tgynther »
Voisi myös kuvitella että kun boottaat OS X:n ulkoiselta levyltä niin koneen sisäinen levy kuitenkin olisi jollain tasolla OS X:n käytössä. Kun taas käynnistät DVD:ltä niin OS X ei ole kerennyt latautumaan. Mutuilua. Kannattaa kokeillajoonahe kirjoitti:Luulisi, että on sama miltä medialta sitä levyä korjaa. Ei huvittaisi etsiä asennuslevyä jostain kaappien takaa... Voisiko DVD auttaa asiaa?tgynther kirjoitti: Mulla valitti samaa ja käynnistin mukana tulleelta asennus DVD:ltä levynkorjaustyökalun niin ongelma katosi.
Viesti Kirjoittaja A.J. »
Levytyökalun vianetsintä toimii myös käynnistyslevylle (ominaisuus taisi tulla tiikerissä?), mutta korjauksia voi tehdä ainoastaan muille kuin käynnistyslevylle. Eli DVD:ltä levytyökalu käyntiin tai sitten ulkoisen levyn OS X asennukselta.tgynther kirjoitti:Voisi myös kuvitella että kun boottaat OS X:n ulkoiselta levyltä niin koneen sisäinen levy kuitenkin olisi jollain tasolla OS X:n käytössä. Kun taas käynnistät DVD:ltä niin OS X ei ole kerennyt latautumaan. Mutuilua. Kannattaa kokeillajoonahe kirjoitti:Luulisi, että on sama miltä medialta sitä levyä korjaa. Ei huvittaisi etsiä asennuslevyä jostain kaappien takaa... Voisiko DVD auttaa asiaa?tgynther kirjoitti: Mulla valitti samaa ja käynnistin mukana tulleelta asennus DVD:ltä levynkorjaustyökalun niin ongelma katosi.
Viesti Kirjoittaja frissy »
Tähän itse päädyin. Ulkoiselta levyltä, kun ajaa Levytyökalun niin virheilmoitusta pukkaa. Ei jaksa etsiä asennuslevyjä tai säätää. Colin McRaeta olisi tehnyt mieli pelata, mutta odotellaan Mac -versiota...frissy kirjoitti:Pitäisi kait ihan suosiolla antaa sen olla poissa koneelta
Viesti Kirjoittaja avt84 »
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Tätä jälkimmäistä, koska jos minä olen mitään ymmärtänyt, niin Levytyökalu korjasi nyt tuolla jälkimmäisellä kerralla ne loputkin "viat", jotka sinne ensimmäisen korjauksen jälkeen jäivät vielä kummittelemaan.avt84 kirjoitti:Vai kumpaa pitäisi uskoa, ensimmäistä vai tätä jälkimmäistä ilmoitusta?
Viesti Kirjoittaja Juhani L »
Näin on. Siksi kannattaa kokeilla korjausta toisenkin kerran, jos ensimmäinen ei anna puhtaita papereita.Wespa kirjoitti:Tätä jälkimmäistä, koska jos minä olen mitään ymmärtänyt, niin Levytyökalu korjasi nyt tuolla jälkimmäisellä kerralla ne loputkin "viat", jotka sinne ensimmäisen korjauksen jälkeen jäivät vielä kummittelemaan.
Viesti Kirjoittaja Tumpra »
Viesti Kirjoittaja Aaaron »
Viesti Kirjoittaja Tumpra »
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Helpommalla olisit päässyt, kun olisit buutannut backupilta, tyhjännyt sisäisen levyn, ja sitten palauttanut backupin sinne. Edes USB:lla siihen tuskin 8 tuntia menee.joonahe kirjoitti:Tein tämän (8h!) ja korjasin vielä buuttavalta USB –backupilta sisäisen levyn Levytyökalulla.
Kyllä varmaan, mutta en tiennyt kuinka kauan defragmentointi kestää. Luulin jotenkin, että kyseessä on 10 minuutin homma – pahimmillaan tunti. Enkä uskaltanut pitää systeemistä edes hetkeä vain yhtä kopiota, koska levyllä on todella tärkeää tavaraa.Wespa kirjoitti:Helpommalla olisit päässyt, kun olisit buutannut backupilta, tyhjännyt sisäisen levyn, ja sitten palauttanut backupin sinne. Edes USB:lla siihen tuskin 8 tuntia menee.joonahe kirjoitti:Tein tämän (8h!) ja korjasin vielä buuttavalta USB –backupilta sisäisen levyn Levytyökalulla.
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”