EyeTV-ohjelmalla konvertoin osan tv-ohjelmistani APPLE TV muotoon, osan Ipodille tarkoitetuksi.
Nämä siirtyvät automaattisesti iTunesiin. Hyvä niin, mutta miten pystyn lajittelemaan/jakamaan ohjelmat siten, että tiedän kumpi on iPodille ja kumpi AppleTV:lle, kun ovat kaikki siellä TV_ohjelmat tai ELOKUVAT kansiossa... mietityttää melkoisesti!!
Ja vaikka en APPLE TV:tä omistakaan, olen konvertoimassa (arkistoimassa) pienempään muotoon nuo eyetv ohjelmat. Onkohan tuo AppleTV järkevin formaatti jos meinaa pitää laadun hyvänä arkistoitavissa ohjelmissa???
iPod ja AppleTV muunnokset
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
3 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPod ja AppleTV muunnokset
Viesti Kirjoittaja Backdimples »
-
Viesti Kirjoittaja DigiMon »
Ihan hyvä kysymys. Itselläni on varmaankin tulossa sama ongelma eteen, kunhan se touchée sieltä saapuu. Tähän asti olen konvertoinut EyeTV-tallennukset AppleTV:lle, kun sen omistan.
Ei niitä varmaan muuten erota toisistaan kun (meta)tietoja tarkistelemalla: resoluutiosta ja tiedoston fyysisestä koosta.
Jos jollakin on ideoita tähän, mielellään itsekin kuulisin.
Ja mitä tulee AppleTV-konversion hyvyyteen -- sehän on aika subjektiivista minkä kukakin kokee hyväksi. Mulle ainakin kelpaa kun katselen niitä 42-tuumaiselta plasmalta. En erota laatua alkuperäisestä.
Ei niitä varmaan muuten erota toisistaan kun (meta)tietoja tarkistelemalla: resoluutiosta ja tiedoston fyysisestä koosta.
Ja mitä tulee AppleTV-konversion hyvyyteen -- sehän on aika subjektiivista minkä kukakin kokee hyväksi. Mulle ainakin kelpaa kun katselen niitä 42-tuumaiselta plasmalta. En erota laatua alkuperäisestä.
-
Viesti Kirjoittaja Backdimples »
Joku muuten joskus mainitsi, että kun ensin kaikki appletv / ipod leffat ovat elokuvat kansiossa, tämän jälkeen soittolistaa tekemällä niitä voisi erotella. Ja sinne määrittelemällä esim. siirtonopeuden / laadun jolla niitä voisi luokitella ovatko ipod vai appletv tasoa.DigiMon kirjoitti:Ihan hyvä kysymys. Itselläni on varmaankin tulossa sama ongelma eteen, kunhan se touchée sieltä saapuu. Tähän asti olen konvertoinut EyeTV-tallennukset AppleTV:lle, kun sen omistan.
Mutta äsken en ainakaan löytänyt mitään sopivaa määritelmää, jolla olisin voibnut moisen soittolistan tehdä.
Olen tätä asiaa miettinyt ennenkin. Eli kun haluan Frontrow ohjelmistolla / kaukosäätimellä selata elokuvia niin en saa mitenkään selkeesti määriteltyä, mitkä ovat huonoa (siis isolle näytölle huonoa) ipod tasoa ja mitkä hyvää kuvanlaatua.
Ehkä tähän keino löytyy, auttakaa!!!
3 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka