Olen joskus kuullut, että tuo pitäisi poistaa ensin sillä unistall hommalla jos sitä aikoo käyttää sitten toisessa koneessa. Onko tuo vain jotain minun harhaluuloja? Vai meneekö tuo uuteen koneeseen ilman ongelmia.
Photoshop cs3 uuteen koneeseen
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
3 viestiä
• Sivu 1/1
-
zemex
Photoshop cs3 uuteen koneeseen
Viesti Kirjoittaja zemex »
Eilen otin varmuuskopioita vanhasta koneesta ja olin sitä pistämässä siihen kuntoon, että voin sen uudelle omistajalle luovuttaa. Siinä sitten ajattelin kun aloin levyä tyhjentään, että kaikki tärkeä on tehty. Sitten kun levy oli tyhjä ja käyttis laitettu uudelleen sisään hoksasin, että unohdin poistaa photoshop cs3 ohjelman.
Olen joskus kuullut, että tuo pitäisi poistaa ensin sillä unistall hommalla jos sitä aikoo käyttää sitten toisessa koneessa. Onko tuo vain jotain minun harhaluuloja? Vai meneekö tuo uuteen koneeseen ilman ongelmia.![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Olen joskus kuullut, että tuo pitäisi poistaa ensin sillä unistall hommalla jos sitä aikoo käyttää sitten toisessa koneessa. Onko tuo vain jotain minun harhaluuloja? Vai meneekö tuo uuteen koneeseen ilman ongelmia.
-
Sparta
Viesti Kirjoittaja Sparta »
Kyllä se poistaa pitäisi, käsittääkseni sitä ei voi aktivoida kerrallaan kun kahteen koneeseen. Omakohtaista kokemusta ei tosin ole mitä tapahtuu jos yrittää useampaan aktivoida.
Adoben sivuilta:
We strongly advise transferring activation from the original computer before decommissioning it or uninstalling the product from it. If access to the original computer is not available, you may not be able to activate on the new computer. Please call Adobe Customer Care for assistance.
Eli käytännössä ongelmia ei varmaan tule jos sulla on se vain yhteensä kahdella koneella, koska nuo softat saa asentaa kahdelle koneelle. Lisenssin vastaista käyttö silti on jos ohjelmaa käyttää enemmän kuin yksi henkilö.
Adoben sivuilta:
We strongly advise transferring activation from the original computer before decommissioning it or uninstalling the product from it. If access to the original computer is not available, you may not be able to activate on the new computer. Please call Adobe Customer Care for assistance.
Eli käytännössä ongelmia ei varmaan tule jos sulla on se vain yhteensä kahdella koneella, koska nuo softat saa asentaa kahdelle koneelle. Lisenssin vastaista käyttö silti on jos ohjelmaa käyttää enemmän kuin yksi henkilö.
Lorem ipsum
-
zemex
Viesti Kirjoittaja zemex »
Asensin tänään tuon photarin tähän uuteen koneeseen ja aktivointi onnistui. Ei ole ollut aikasemmin muissa koneissa kuin tässä ja siinä vanhassa. Sitähän ei voi nyt kukaan siinä vanhassa koneessa käyttää kun kovalevy on tyhjäksi vedetty ja käyttis uudelleen asennettu. Pitää melkein maanantaina soittaa adobelle ja kysellä asiasta.Sparta kirjoitti:Kyllä se poistaa pitäisi, käsittääkseni sitä ei voi aktivoida kerrallaan kun kahteen koneeseen. Omakohtaista kokemusta ei tosin ole mitä tapahtuu jos yrittää useampaan aktivoida.
Adoben sivuilta:
Vaikka kuinka yrittää asiat varmistaa ettei mitään unohtunut niin aina jotakin unohtuu.
3 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka