Onhan se hieman mautonta nauraa moiselle, mutta kyllä siinä meinasi vedet silmistä tulla.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Makahall »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Ajattele loogisesti!Akseli Kartaani kirjoitti:Kanadasta löytyy firman sivuliike. http://tinyurl.com/c33h5
Viesti Kirjoittaja Makahall »
Siis kyseessähän on selvästi James P*rseen ja Svedbergin fuusioituessa ulkopuolelle jätetty yksittäinen unitti.Repe Ruutikallo kirjoitti:Ajattele loogisesti!Akseli Kartaani kirjoitti:Kanadasta löytyy firman sivuliike. http://tinyurl.com/c33h5
Kyseessä ei liene sivuliike vaan tytäryhtiö.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Akseli Kartaani kirjoitti:Kanadasta löytyy firman sivuliike. http://tinyurl.com/c33h5
Muistetaan sitten varoa, jos tuolla päin kävelee. Saattaa kengät tahriintua.P a s k a is located in a rural setting approximately 30 kilometers south of Winnipeg, Manitoba, Canada, in the heart of farming country.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja harri »
Sitä on tullut ilmeisesti harrastetua googlailua ns. "sivistyssanoilla", kun olet moiset helmet nettiviidakosta löytänyt :-)Repe Ruutikallo kirjoitti:ISuomalaisia rintoja syvältä kourivaa lyriikkaa löytyy ylhäältä lukien kelatessa toisena ja kolmantena.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Olen käynyt Amsterdamissa Multatuli-nimisen kirjailijan patsaalla.RedDelicious kirjoitti:Pikakahvia?
Viesti Kirjoittaja MVi »
Nymmua hävettää. Mä kävin kanssa ja otin kuvan ja upin sen pyynnöstäsi nettiin. Tällainen ei tule toistumaan.Macco kirjoitti:Olen käynyt Amsterdamissa Multatuli-nimisen kirjailijan patsaalla.RedDelicious kirjoitti:Pikakahvia?
Nimi on tiettävästi johdettu latinan sanoista "Olen kärsinyt kovasti"
Viesti Kirjoittaja piipelipaapeli »
Kaikkensa antaneelta kaveri kieltämättä näyttääkinMVi kirjoitti:Nymmua hävettää. Mä kävin kanssa ja otin kuvan ja upin sen pyynnöstäsi nettiin. Tällainen ei tule toistumaan.Macco kirjoitti:Olen käynyt Amsterdamissa Multatuli-nimisen kirjailijan patsaalla.RedDelicious kirjoitti:Pikakahvia?
Patsas
Sivistyksen alkulähde on tässä tapauksessa Hesarin Nyt-liite, joka kerran johdatti pohtimaan näissä sanoituksissa kauniisti ilmenevää suomen ja hindin kielten tiettyä sukulaisuutta.harri kirjoitti:Sitä on tullut ilmeisesti harrastetua googlailua ns. "sivistyssanoilla", kun olet moiset helmet nettiviidakosta löytänyt :-)Repe Ruutikallo kirjoitti:ISuomalaisia rintoja syvältä kourivaa lyriikkaa löytyy ylhäältä lukien kelatessa toisena ja kolmantena.
Saattaa olla että on noin kuten Suomen Wikipedia väittää, mutta voipi se olla indonesiaakin, ja Indonesiahan siis herran elinaikana oli Hollannin Itä-Intiaa.Macco kirjoitti:Olen käynyt Amsterdamissa Multatuli-nimisen kirjailijan patsaalla.RedDelicious kirjoitti:Pikakahvia?
Viesti Kirjoittaja Akseli Kartaani »