1. Pitääkö se Kirjasto muka jotenkin erikseen valita? Muistaisin että itse olen vaan kliksutellut eteenpäin ja aina on kaikki hyvin toiminut.
Eiköhän se nyt koneen käyttäjän itse tulisi huomata jos 11,5 Gt katoaa jonnekin. Jos kaikki toimii, niin ei kai se mitään tärkeää ollut?
http://www.id-design.com/software/whatsize/
Lataa tuosta ohjelma ja tsekkaa sillä mitä eroa uuden ja vanhan koneen välillä on, niin näet mitä uupuu.
Muita vippaskonsteja ei tietääkseni ole. Jos sieltä jotain Apple Loopseja tai muita hukkuu (tuo 11 gt voisi viitata näihin) niin ne saa toki asennettua uudelleen asennusmedialta.
EDIT:
Jos se siis tuolta näyttää, niin se tarkoittaa että Kirjasto on jo valittuna. Ilman Kirjastoa kun ei tuota operaatiota oikein voi suorittaa, kun ohjelmat ei toimi.
Siinähän on kato jo ruksi. Se on vaan harmaana, kun sitä ruksia ei voi ottaa pois.
EDIT2: Eli vielä varmuuden vuoksi: Painat tuosta vaan continue/seuraava ja se Kirjasto kopioituu kyllä mukana. Sitä en osaa sanoa mitä puuttuvat 11 Gt ovat, mutta toulla WhatSizella näet sen. Jos ne on jotain järjestelmätiedostoja, niin anna puuttua. Jos taas jotain sinun omia tiedostoja jotka oli niin hassussa paikassa että apuri ei niitä löytänyt, niin sitten voi siirtää manuaalisesti.
Pääsääntöisesti kaikki tärkeä kannattaa säilyttää omassa kotikansiossa ja sen alikansioissa eikä missään muualla.