BulletFace kirjoitti:Tuo logitechin s530 on kyllä aivan mainio peli. Itsellä ollut kesästä lähtien ja paras hiiri/näppis yhdistelmä mitä olen käyttänyt.
Damn, ei sais lukee tollasii kommentei. Oon kattellu sitä jo pidemmän aikaa, hinta on vaan vähän ilkee... mut kaitpa sellanen pitää tilaukseen laittaa.
BulletFace kirjoitti:Tuo logitechin s530 on kyllä aivan mainio peli. Itsellä ollut kesästä lähtien ja paras hiiri/näppis yhdistelmä mitä olen käyttänyt.
Damn, ei sais lukee tollasii kommentei. Oon kattellu sitä jo pidemmän aikaa, hinta on vaan vähän ilkee... mut kaitpa sellanen pitää tilaukseen laittaa.
Itse en ole ollut aivan yhtä tyytyväinen. Toki MM hiiressä on omat ongelmansa mutta tässä pieni lagi ja kursorin "leijailu" haittaa käytettävyyttä. Näppiksessä on myös loistavat nuo pikanäppäimet eri ohjelmille, näppiksessä häiritsee Applen näppistä kovemmat kirjoitusäänet ja hieman muovinen tatsi noin yleinsä. Hintahan on langattomalta yhdistelmältä aika edullinen, eli varsinkin jos Mahtihiiren käyttö ei maistu voinen kai suositella, odotin itse enemmän. Niin ja tuo vastaanotto palikka ihmetyttää, eikö olisi riittänyt tuo koneen sisäinen bt? Ehkä tämä minun ei niin mairitteleva arvio hillitsee sinua hieman tuhlaamasta rahojasi
E: Niin, en tarkoita tuolla leijailulla sitä että kursori liikkuisi omia aikojaan vaan jotenkin tuntuu että kursori on jotenkin irrallinen, en osaa selittää
Itse en ole ollut aivan yhtä tyytyväinen. Toki MM hiiressä on omat ongelmansa mutta tässä pieni lagi ja kursorin "leijailu" haittaa käytettävyyttä. Näppiksessä on myös loistavat nuo pikanäppäimet eri ohjelmille, näppiksessä häiritsee Applen näppistä kovemmat kirjoitusäänet ja hieman muovinen tatsi noin yleinsä. Hintahan on langattomalta yhdistelmältä aika edullinen, eli varsinkin jos Mahtihiiren käyttö ei maistu voinen kai suositella, odotin itse enemmän. Niin ja tuo vastaanotto palikka ihmetyttää, eikö olisi riittänyt tuo koneen sisäinen bt? Ehkä tämä minun ei niin mairitteleva arvio hillitsee sinua hieman tuhlaamasta rahojasi
E: Niin, en tarkoita tuolla leijailulla sitä että kursori liikkuisi omia aikojaan vaan jotenkin tuntuu että kursori on jotenkin irrallinen, en osaa selittää
Tuo USB dongeli on vain siksi, koska nuo käyttää rf-teknologiaa. BT tekniikka mitä luultavimmin olisi maksanut hunajaa
HopeinenQ kirjoitti:Pistetääs omaakin setuppia tänne muiden joukkoon:
Vasemmalla Intel Mini + 20" ACD, keskellä Powermac G5 DC + 23" ACD, iPod nano ja 60Gt video ja äärimmäisenä oikealla Powerbook G4 15,2" http://mikkopuo.fidisk.fi/images/Setup.jpg
HopeinenQ kirjoitti:Pistetääs omaakin setuppia tänne muiden joukkoon:
Vasemmalla Intel Mini + 20" ACD, keskellä Powermac G5 DC + 23" ACD, iPod nano ja 60Gt video ja äärimmäisenä oikealla Powerbook G4 15,2"
Mahtaa tulla hyvät soudit 6 elementtisistä kaiuttimista
Todella nättiä, mutta kyllä vääntäisin ton setin rahoiksi ja laittaisin 30" CD:n + Dore Duo Minin kaikilla herkuilla + joku 1 TB:n verkkolevy. Siis mä, ehkä HopeinenQ tekee tuolla jotain tuottavaa
Siinä omani, vaikea ottaa kuvaa omasta setupista kun aika pieni huone, piti sit leikkiä photarilla ja liittää parit kuvat toisiinsa. Sen on kyllä näkönenkin, kun on hieman juosten kustusti tehty.
Niin ja vielä että se on kiva makoilla tossa sängyllä, ottaa kaukosäädin kätee frontrow päälle ja leffa pörrää , tai sitte miglianin kautta telkkari surisemaan. Vähän vaan kääntää näyttö ja just relax 8)