Damn, ei sais lukee tollasii kommentei. Oon kattellu sitä jo pidemmän aikaa, hinta on vaan vähän ilkee... mut kaitpa sellanen pitää tilaukseen laittaa.BulletFace kirjoitti:Tuo logitechin s530 on kyllä aivan mainio peli. Itsellä ollut kesästä lähtien ja paras hiiri/näppis yhdistelmä mitä olen käyttänyt.
Kuvaa setupeista?
Keskustelua Mac-yhteensopivista laitteista
-
ATomiH
Viesti Kirjoittaja ATomiH »
-
malhotra
Viesti Kirjoittaja malhotra »
Itse en ole ollut aivan yhtä tyytyväinen. Toki MM hiiressä on omat ongelmansa mutta tässä pieni lagi ja kursorin "leijailu" haittaa käytettävyyttä. Näppiksessä on myös loistavat nuo pikanäppäimet eri ohjelmille, näppiksessä häiritsee Applen näppistä kovemmat kirjoitusäänet ja hieman muovinen tatsi noin yleinsä. Hintahan on langattomalta yhdistelmältä aika edullinen, eli varsinkin jos Mahtihiiren käyttö ei maistu voinen kai suositella, odotin itse enemmän. Niin ja tuo vastaanotto palikka ihmetyttää, eikö olisi riittänyt tuo koneen sisäinen bt? Ehkä tämä minun ei niin mairitteleva arvio hillitsee sinua hieman tuhlaamasta rahojasiATomiH kirjoitti:Damn, ei sais lukee tollasii kommentei. Oon kattellu sitä jo pidemmän aikaa, hinta on vaan vähän ilkee... mut kaitpa sellanen pitää tilaukseen laittaa.BulletFace kirjoitti:Tuo logitechin s530 on kyllä aivan mainio peli. Itsellä ollut kesästä lähtien ja paras hiiri/näppis yhdistelmä mitä olen käyttänyt.
E: Niin, en tarkoita tuolla leijailulla sitä että kursori liikkuisi omia aikojaan vaan jotenkin tuntuu että kursori on jotenkin irrallinen, en osaa selittää
-
MoonMac
Viesti Kirjoittaja MoonMac »
Tuo USB dongeli on vain siksi, koska nuo käyttää rf-teknologiaa. BT tekniikka mitä luultavimmin olisi maksanut hunajaamalhotra kirjoitti:Itse en ole ollut aivan yhtä tyytyväinen. Toki MM hiiressä on omat ongelmansa mutta tässä pieni lagi ja kursorin "leijailu" haittaa käytettävyyttä. Näppiksessä on myös loistavat nuo pikanäppäimet eri ohjelmille, näppiksessä häiritsee Applen näppistä kovemmat kirjoitusäänet ja hieman muovinen tatsi noin yleinsä. Hintahan on langattomalta yhdistelmältä aika edullinen, eli varsinkin jos Mahtihiiren käyttö ei maistu voinen kai suositella, odotin itse enemmän. Niin ja tuo vastaanotto palikka ihmetyttää, eikö olisi riittänyt tuo koneen sisäinen bt? Ehkä tämä minun ei niin mairitteleva arvio hillitsee sinua hieman tuhlaamasta rahojasiATomiH kirjoitti:Damn, ei sais lukee tollasii kommentei. Oon kattellu sitä jo pidemmän aikaa, hinta on vaan vähän ilkee... mut kaitpa sellanen pitää tilaukseen laittaa.BulletFace kirjoitti:Tuo logitechin s530 on kyllä aivan mainio peli. Itsellä ollut kesästä lähtien ja paras hiiri/näppis yhdistelmä mitä olen käyttänyt.
E: Niin, en tarkoita tuolla leijailulla sitä että kursori liikkuisi omia aikojaan vaan jotenkin tuntuu että kursori on jotenkin irrallinen, en osaa selittää
-
hipics
-
MoonMac
-
AkuMies
-
ithi
-
AkuMies
-
HopeinenQ
Viesti Kirjoittaja HopeinenQ »
Pistetääs omaakin setuppia tänne muiden joukkoon:
Vasemmalla Intel Mini + 20" ACD, keskellä Powermac G5 DC + 23" ACD, iPod nano ja 60Gt video ja äärimmäisenä oikealla Powerbook G4 15,2"
Edit: Mac Minissä tällä hetkellä Windows XP, Powermacissa ja Powerbookissa OS X.

Vasemmalla Intel Mini + 20" ACD, keskellä Powermac G5 DC + 23" ACD, iPod nano ja 60Gt video ja äärimmäisenä oikealla Powerbook G4 15,2"
Edit: Mac Minissä tällä hetkellä Windows XP, Powermacissa ja Powerbookissa OS X.

Viimeksi muokannut HopeinenQ, 21.8.2006 klo 19.32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
biblo
Viesti Kirjoittaja biblo »
Kyllä HopeinenQ sitten aina osaa räjäyttää potin..HopeinenQ kirjoitti:Pistetääs omaakin setuppia tänne muiden joukkoon:
Eli hienoa settiä hyvältä kauppiaalta!
-
Saunatonttu
Viesti Kirjoittaja Saunatonttu »
Rahaa riittää?HopeinenQ kirjoitti:Pistetääs omaakin setuppia tänne muiden joukkoon:
[kuva]
Tulossa syksyllä 2GHz MacBook tai MacBook Pro
iPod Shuffle 1Gb
iPod Shuffle 1Gb
-
TheKraken
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Eikun sun olisi kuulunut kysyä: "Mahto tulla kallliiksi?" Johon hänen olisi kuulunut vastata: "Siltä se köyhästä voi vaikuttaa"Saunatonttu kirjoitti:Rahaa riittää?HopeinenQ kirjoitti:Pistetääs omaakin setuppia tänne muiden joukkoon:
[kuva]
-
Muffe
- Ylläpitäjä
-
MacTwist
Viesti Kirjoittaja MacTwist »
Todella komea ja mukavan kallis setup.HopeinenQ kirjoitti:Pistetääs omaakin setuppia tänne muiden joukkoon:
http://mikkopuo.fidisk.fi/images/Setup.jpg
2G iPod nano 4GB
-
Tajuste
-
iCook
-
ompputetteri
-
Mikko
-
prokaryon
-
Dukez
-
Saunatonttu
-
alspe
Viesti Kirjoittaja alspe »
Mahtaa tulla hyvät soudit 6 elementtisistä kaiuttimistaHopeinenQ kirjoitti:Pistetääs omaakin setuppia tänne muiden joukkoon:
Todella nättiä, mutta kyllä vääntäisin ton setin rahoiksi ja laittaisin 30" CD:n + Dore Duo Minin kaikilla herkuilla + joku 1 TB:n verkkolevy. Siis mä, ehkä HopeinenQ tekee tuolla jotain tuottavaa
MB Pro 13" i5, iPod Classic, iPhone 6, iPad Air 1
-
ApplePower
-
cossmic
Viesti Kirjoittaja cossmic »

Siinä omani, vaikea ottaa kuvaa omasta setupista kun aika pieni huone, piti sit leikkiä photarilla ja liittää parit kuvat toisiinsa. Sen on kyllä näkönenkin, kun on hieman juosten kustusti tehty.
Niin ja vielä että se on kiva makoilla tossa sängyllä, ottaa kaukosäädin kätee frontrow päälle ja leffa pörrää , tai sitte miglianin kautta telkkari surisemaan. Vähän vaan kääntää näyttö ja just relax 8)
-
Mikko
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka