Minua miellyttääMaza kirjoitti:Ei tämä minunkaan setup miellytä kaikkien silmää, eikä sen tarvitsekaan. Mutta Ikeaa siinä ei ole, nuorin kaluste on vuodelta 1967.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Minua miellyttääMaza kirjoitti:Ei tämä minunkaan setup miellytä kaikkien silmää, eikä sen tarvitsekaan. Mutta Ikeaa siinä ei ole, nuorin kaluste on vuodelta 1967.
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Ei väännetä tätä miksikään IKEA juupa/eipä - ketjuksi mutta sanotaan tähän vielä sellainen pointti että IKEA:ssa on hyvä kun asiat ovat näytillä, niistä saa heti tuntumaa että onko hyvää vai huonoa laatua. Tottakai pitää olla jotain kokemuspohjaa että osaa arvioida.hks kirjoitti:Ei mitään vikaa, lähinnä laatu voi jossain tuotteissa olla hiukan "huonoa" eli ei kestä kovin pitkään..Sherukka kirjoitti:Mitään vikaa ostaa IKEA:an tuotteita, tyhmä ostaa kalliilla vielä huonompaa ja rumempaa. 8)
Viesti Kirjoittaja mun_kero »
tuo on yksi hienoimmista pöytä-tuoli-kokonaisuuksista ikinä. Itse haaveilin jossain vaiheessa värillistä settiä.Maza kirjoitti:
Viesti Kirjoittaja n0ble »
Tarkoititko oma talo TAI sitten se pallotuoli?mun_kero kirjoitti: tuo on yksi hienoimmista pöytä-tuoli-kokonaisuuksista ikinä. Itse haaveilin jossain vaiheessa värillistä settiä.
ei tullu ikinä hommattua, mutta jos joskus on tilaa (lue: oma talo), niin tommonen pitää hoitaa.
...ja sitten se pallotuoli.
Viesti Kirjoittaja Donza »
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
Kerrassaan tyylikäs mac-ympäristö. Mistäs tuollaisen taulun/posterin saisi hankittua?Donza kirjoitti: Hämyinen setuppi ja ikkunan takana lumimyrsky.
Viesti Kirjoittaja Donza »
KiitosThe raconteur kirjoitti:Kerrassaan tyylikäs mac-ympäristö. Mistäs tuollaisen taulun/posterin saisi hankittua?Donza kirjoitti: Hämyinen setuppi ja ikkunan takana lumimyrsky.
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
NamDonza kirjoitti: Täältä tilasin omani http://bit.ly/7A6X
tarkoitin tai en tarkoittanut.n0ble kirjoitti:Tarkoititko oma talo TAI sitten se pallotuoli?mun_kero kirjoitti: tuo on yksi hienoimmista pöytä-tuoli-kokonaisuuksista ikinä. Itse haaveilin jossain vaiheessa värillistä settiä.
ei tullu ikinä hommattua, mutta jos joskus on tilaa (lue: oma talo), niin tommonen pitää hoitaa.
...ja sitten se pallotuoli.
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Huumausaineitako?mun_kero kirjoitti: ...niin siinä on hyvä vetää kroppa täyteen kaikenlaisia huumausaineita.
pitää alkaa laittaa säästöön!
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Eläkkeelläkö?Anghorn kirjoitti:Huumausaineitako?mun_kero kirjoitti: ...niin siinä on hyvä vetää kroppa täyteen kaikenlaisia huumausaineita.
Viesti Kirjoittaja mylman »
Kuka?Viizei kirjoitti:Eläkkeelläkö?Anghorn kirjoitti:Huumausaineitako?mun_kero kirjoitti: ...niin siinä on hyvä vetää kroppa täyteen kaikenlaisia huumausaineita.
Viesti Kirjoittaja atheos »
Viesti Kirjoittaja Delirious »
suosittelen sitä kangasta tai jotain vanerilevyä myösatheos kirjoitti:Piuhat ovat kyllä ihan hirvittävän rumat mutta tuolla roinan määrällä niiden järjesteleminenkään ei oikein ole mikään ratkaisu. Pitäisi ehkä pingottaa kangas pöydän taaempien jalkojen väliin
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
Mitäs suojaa tossa eMacin piuhassa on? Näyttää suht siistiltä ja järkevältä ratkaisulta.atheos kirjoitti:Jaa, jos itsekin pistäisi päivitettyä... Kuvasta klikkaamalla isompi.
http://dl.getdropbox.com/u/26020/pics/S ... _large.jpg
Niin ja tuo on vähän vielä WIP siltä osin että näytölle tulee VESA-pöytäteline jolloin sen saa vähän alemmas ja MBP:n siistimmin sen alle kuin mitä tuo tämänhetkinen Finnfoam-viritys
Piuhat ovat kyllä ihan hirvittävän rumat mutta tuolla roinan määrällä niiden järjesteleminenkään ei oikein ole mikään ratkaisu. Pitäisi ehkä pingottaa kangas pöydän taaempien jalkojen väliin
Clas Ohlsonin kierrenauhaa se vain on, ei mitään sen kummempaa, kuten linkistä näkee niin saatavilla myös valkoisenaJuh0` kirjoitti:Mitäs suojaa tossa eMacin piuhassa on? Näyttää suht siistiltä ja järkevältä ratkaisulta.
Viesti Kirjoittaja Macappl3 »
Jep, jep... ...ja kaljapullo kirjahyllyn vieressä (atheos kirjoitti:Clas Ohlsonin kierrenauhaa se vain on, ei mitään sen kummempaa, kuten linkistä näkee niin saatavilla myös valkoisenaJuh0` kirjoitti:Mitäs suojaa tossa eMacin piuhassa on? Näyttää suht siistiltä ja järkevältä ratkaisulta.
Mutta jaa, tulikin tuo standi (Newstar FPMA-D600 á 50e) jo nyt joten pistetään nyt samantien uudet fotot, taas klikkaamalla isommaksi
Piuhoihin ei ole kyllä koskettu, SORINe eivät kuitenkaan tästä tuolilta näy joten no big deal 8)
Väärin ja väärin, lonkeropullo ja CD-hyllyMacappl3 kirjoitti:Jep, jep... ...ja kaljapullo kirjahyllyn vieressä ()...
Viesti Kirjoittaja uuvatti »
hämmentävän Kurkoa..atheos kirjoitti:Väärin ja väärin, lonkeropullo ..Macappl3 kirjoitti:Jep, jep... ...ja kaljapullo kirjahyllyn vieressä ()...
Viesti Kirjoittaja iPSP »
Eikö mene niskat jumiin, kun kädet joutuu olemaan tyhjän päällä? mulla ainakin toi on nykyään ongelmanaatheos kirjoitti:Jaa, jos itsekin pistäisi päivitettyä... Kuvasta klikkaamalla isompi.
Niin ja tuo on vähän vielä WIP siltä osin että näytölle tulee VESA-pöytäteline jolloin sen saa vähän alemmas ja MBP:n siistimmin sen alle kuin mitä tuo tämänhetkinen Finnfoam-viritys
Piuhat ovat kyllä ihan hirvittävän rumat mutta tuolla roinan määrällä niiden järjesteleminenkään ei oikein ole mikään ratkaisu. Pitäisi ehkä pingottaa kangas pöydän taaempien jalkojen väliin
Ei, tuossa näppistasossa on kyllä sen verran pelivaraa että saa kädet siihen ja lisäksi tuolissa on käsinojat. Enkä muutenkaan istu pitkään paikallani vaan pyörin vähän miten päin sattuu niin ei tule siitäkään jatkuvaa rasitusta. Tuolin virkaa toimittaa about tällainen kapistus.iPSP kirjoitti:Eikö mene niskat jumiin, kun kädet joutuu olemaan tyhjän päällä? mulla ainakin toi on nykyään ongelmana
Viesti Kirjoittaja mutofuto »
Mulla tuolin virkaa toimittaa about tälläinen kapistus.atheos kirjoitti:Ei, tuossa näppistasossa on kyllä sen verran pelivaraa että saa kädet siihen ja lisäksi tuolissa on käsinojat. Enkä muutenkaan istu pitkään paikallani vaan pyörin vähän miten päin sattuu niin ei tule siitäkään jatkuvaa rasitusta. Tuolin virkaa toimittaa about tällainen kapistus.iPSP kirjoitti:Eikö mene niskat jumiin, kun kädet joutuu olemaan tyhjän päällä? mulla ainakin toi on nykyään ongelmana
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”