Minua miellyttääMaza kirjoitti:Ei tämä minunkaan setup miellytä kaikkien silmää, eikä sen tarvitsekaan. Mutta Ikeaa siinä ei ole, nuorin kaluste on vuodelta 1967.
Kuvaa setupeista?
-
ompputetteri
Re: Kuvaa setupeista?
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
-
ompputetteri
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
-
Sherukka
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Ei väännetä tätä miksikään IKEA juupa/eipä - ketjuksi mutta sanotaan tähän vielä sellainen pointti että IKEA:ssa on hyvä kun asiat ovat näytillä, niistä saa heti tuntumaa että onko hyvää vai huonoa laatua. Tottakai pitää olla jotain kokemuspohjaa että osaa arvioida.hks kirjoitti:Ei mitään vikaa, lähinnä laatu voi jossain tuotteissa olla hiukan "huonoa" eli ei kestä kovin pitkään..Sherukka kirjoitti:Mitään vikaa ostaa IKEA:an tuotteita, tyhmä ostaa kalliilla vielä huonompaa ja rumempaa. 8)
Itse haemme aina muualta ensin mutta ostokset tulee aina vaan tehtyä IKEA:sta. IKEA:n tavaroista noin 1% ovat meidän mieltymysten mukaisia mutta se riittää jo aika pitkälle.
-
mun_kero
Viesti Kirjoittaja mun_kero »
tuo on yksi hienoimmista pöytä-tuoli-kokonaisuuksista ikinä. Itse haaveilin jossain vaiheessa värillistä settiä.Maza kirjoitti:
ei tullu ikinä hommattua, mutta jos joskus on tilaa (lue: oma talo), niin tommonen pitää hoitaa.
...ja sitten se pallotuoli.
-
n0ble
Viesti Kirjoittaja n0ble »
Tarkoititko oma talo TAI sitten se pallotuoli?mun_kero kirjoitti: tuo on yksi hienoimmista pöytä-tuoli-kokonaisuuksista ikinä. Itse haaveilin jossain vaiheessa värillistä settiä.
ei tullu ikinä hommattua, mutta jos joskus on tilaa (lue: oma talo), niin tommonen pitää hoitaa.
-
Donza
Viesti Kirjoittaja Donza »

Hämyinen setuppi ja ikkunan takana lumimyrsky.
-
The raconteur
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
Kerrassaan tyylikäs mac-ympäristö. Mistäs tuollaisen taulun/posterin saisi hankittua?Donza kirjoitti: Hämyinen setuppi ja ikkunan takana lumimyrsky.
-
Donza
Viesti Kirjoittaja Donza »
KiitosThe raconteur kirjoitti:Kerrassaan tyylikäs mac-ympäristö. Mistäs tuollaisen taulun/posterin saisi hankittua?Donza kirjoitti: Hämyinen setuppi ja ikkunan takana lumimyrsky.
-
The raconteur
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
NamDonza kirjoitti: Täältä tilasin omani http://bit.ly/7A6X
-
mun_kero
tarkoitin tai en tarkoittanut.n0ble kirjoitti:Tarkoititko oma talo TAI sitten se pallotuoli?mun_kero kirjoitti: tuo on yksi hienoimmista pöytä-tuoli-kokonaisuuksista ikinä. Itse haaveilin jossain vaiheessa värillistä settiä.
pallotuolin voi hoitaa sitten, kun on oma talo ja on eläkkeellä, niin siinä on hyvä vetää kroppa täyteen kaikenlaisia huumausaineita.
pitää alkaa laittaa säästöön!
-
Anghorn
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Huumausaineitako?mun_kero kirjoitti: ...niin siinä on hyvä vetää kroppa täyteen kaikenlaisia huumausaineita.
-
Viizei
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Eläkkeelläkö?Anghorn kirjoitti:Huumausaineitako?mun_kero kirjoitti: ...niin siinä on hyvä vetää kroppa täyteen kaikenlaisia huumausaineita.
-
mylman
Viesti Kirjoittaja mylman »
Kuka?Viizei kirjoitti:Eläkkeelläkö?Anghorn kirjoitti:Huumausaineitako?mun_kero kirjoitti: ...niin siinä on hyvä vetää kroppa täyteen kaikenlaisia huumausaineita.
-
atheos
Viesti Kirjoittaja atheos »

Niin ja tuo on vähän vielä WIP siltä osin että näytölle tulee VESA-pöytäteline jolloin sen saa vähän alemmas ja MBP:n siistimmin sen alle kuin mitä tuo tämänhetkinen Finnfoam-viritys
Piuhat ovat kyllä ihan hirvittävän rumat mutta tuolla roinan määrällä niiden järjesteleminenkään ei oikein ole mikään ratkaisu. Pitäisi ehkä pingottaa kangas pöydän taaempien jalkojen väliin
http://irc.fi/atheos • http://www.mikseri.net/user/atheos
-
Delirious
Viesti Kirjoittaja Delirious »
suosittelen sitä kangasta tai jotain vanerilevyä myösatheos kirjoitti:Piuhat ovat kyllä ihan hirvittävän rumat mutta tuolla roinan määrällä niiden järjesteleminenkään ei oikein ole mikään ratkaisu. Pitäisi ehkä pingottaa kangas pöydän taaempien jalkojen väliin
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Juh0`
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
Mitäs suojaa tossa eMacin piuhassa on? Näyttää suht siistiltä ja järkevältä ratkaisulta.atheos kirjoitti:Jaa, jos itsekin pistäisi päivitettyä... Kuvasta klikkaamalla isompi.
http://dl.getdropbox.com/u/26020/pics/S ... _large.jpg
Niin ja tuo on vähän vielä WIP siltä osin että näytölle tulee VESA-pöytäteline jolloin sen saa vähän alemmas ja MBP:n siistimmin sen alle kuin mitä tuo tämänhetkinen Finnfoam-viritys
Piuhat ovat kyllä ihan hirvittävän rumat mutta tuolla roinan määrällä niiden järjesteleminenkään ei oikein ole mikään ratkaisu. Pitäisi ehkä pingottaa kangas pöydän taaempien jalkojen väliin
-
atheos
Clas Ohlsonin kierrenauhaa se vain on, ei mitään sen kummempaa, kuten linkistä näkee niin saatavilla myös valkoisenaJuh0` kirjoitti:Mitäs suojaa tossa eMacin piuhassa on? Näyttää suht siistiltä ja järkevältä ratkaisulta.
Mutta jaa, tulikin tuo standi (Newstar FPMA-D600 á 50e) jo nyt joten pistetään nyt samantien uudet fotot, taas klikkaamalla isommaksi

Piuhoihin ei ole kyllä koskettu, SORI
-
Macappl3
Viesti Kirjoittaja Macappl3 »
Jep, jep... ...ja kaljapullo kirjahyllyn vieressä (atheos kirjoitti:Clas Ohlsonin kierrenauhaa se vain on, ei mitään sen kummempaa, kuten linkistä näkee niin saatavilla myös valkoisenaJuh0` kirjoitti:Mitäs suojaa tossa eMacin piuhassa on? Näyttää suht siistiltä ja järkevältä ratkaisulta.
Mutta jaa, tulikin tuo standi (Newstar FPMA-D600 á 50e) jo nyt joten pistetään nyt samantien uudet fotot, taas klikkaamalla isommaksi
Piuhoihin ei ole kyllä koskettu, SORINe eivät kuitenkaan tästä tuolilta näy joten no big deal 8)
-
atheos
Väärin ja väärin, lonkeropullo ja CD-hyllyMacappl3 kirjoitti:Jep, jep... ...ja kaljapullo kirjahyllyn vieressä ()...
-
uuvatti
Viesti Kirjoittaja uuvatti »
hämmentävän Kurkoa..atheos kirjoitti:Väärin ja väärin, lonkeropullo ..Macappl3 kirjoitti:Jep, jep... ...ja kaljapullo kirjahyllyn vieressä ()...
-
iPSP
Viesti Kirjoittaja iPSP »
Eikö mene niskat jumiin, kun kädet joutuu olemaan tyhjän päällä? mulla ainakin toi on nykyään ongelmanaatheos kirjoitti:Jaa, jos itsekin pistäisi päivitettyä... Kuvasta klikkaamalla isompi.
-
atheos
Ei, tuossa näppistasossa on kyllä sen verran pelivaraa että saa kädet siihen ja lisäksi tuolissa on käsinojat. Enkä muutenkaan istu pitkään paikallani vaan pyörin vähän miten päin sattuu niin ei tule siitäkään jatkuvaa rasitusta. Tuolin virkaa toimittaa about tällainen kapistus.iPSP kirjoitti:Eikö mene niskat jumiin, kun kädet joutuu olemaan tyhjän päällä? mulla ainakin toi on nykyään ongelmana
-
mutofuto
Viesti Kirjoittaja mutofuto »
Mulla tuolin virkaa toimittaa about tälläinen kapistus.atheos kirjoitti:Ei, tuossa näppistasossa on kyllä sen verran pelivaraa että saa kädet siihen ja lisäksi tuolissa on käsinojat. Enkä muutenkaan istu pitkään paikallani vaan pyörin vähän miten päin sattuu niin ei tule siitäkään jatkuvaa rasitusta. Tuolin virkaa toimittaa about tällainen kapistus.iPSP kirjoitti:Eikö mene niskat jumiin, kun kädet joutuu olemaan tyhjän päällä? mulla ainakin toi on nykyään ongelmana

MBPr 13" / Thunderbolt Display / ~35TB SSD+HDD+RAID / Nikon - Imagine. / Sony FS
G4 MDD FW800 / iMac G3 DV SE / iPhone 12 mini / iPad Mini 5
-
mun_kero
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka