Sama täällä. Normaalisti tarjouksia tulee mailiin joka viikko, mutta nyt kun oikein odottaa sitä tarjousmailia, niin mitään ei tietenkään tulejoonahe kirjoitti:Miksiköhän en ole saanut sähköpostitarjousta, vaikka yleensä ne saan? Storesta on tullut tilattua, ja sillä postilistallakin olen. Pystyykö mailitarjouksia forwardoimaan muille? Jos jollain on turhaan tarjous homehtumassa, olisin erikiitollinen jos saisin tarjouksen käyttöön.
Miglia TV Mini
-
anzi80
Viesti Kirjoittaja anzi80 »
-
iCook
-
AkuMies
-
iCook
-
AkuMies
-
iCook
-
HarVen
Viesti Kirjoittaja HarVen »
Oletko kytkenyt suoraan iMacin taakse USB2:seen?iCook kirjoitti:Niin on tainnut käydä, mutta...
Minun lystini stoppaakin siihen, ettei kone tunnista koko laitetta. EyeTV:n setup assistant ei myöskään vie asennusta läpi. Pysähtyy vaiheeseen, jossa Miglia pyydetään kytkemään koneeseen. Ehdotuksia ja apuja kaipailen?
Sorry - vai mikä kone sulla on?
"man is part of nature – not technology"
-
iCook
Viesti Kirjoittaja iCook »
Juu sori, pitäis laittaa kone tuonne allekirjoitukseen. Koneena iBookki G4 1GHz. Käyttis 10.4.6. Järjestelmävaatimusten kyllä pitäisi täyttyä. Olen kokeillut lyödä Miglian suoraan koneeseen, mutta mitään ei tapahdu.HarVen kirjoitti:Oletko kytkenyt suoraan iMacin taakse USB2:seen?iCook kirjoitti:Niin on tainnut käydä, mutta...
Minun lystini stoppaakin siihen, ettei kone tunnista koko laitetta. EyeTV:n setup assistant ei myöskään vie asennusta läpi. Pysähtyy vaiheeseen, jossa Miglia pyydetään kytkemään koneeseen. Ehdotuksia ja apuja kaipailen?
-
iCook
-
HarVen
Siinähän on kaksi USB2 -paikkaa.iCook kirjoitti:Juu sori, pitäis laittaa kone tuonne allekirjoitukseen. Koneena iBookki G4 1GHz. Käyttis 10.4.6. Järjestelmävaatimusten kyllä pitäisi täyttyä. Olen kokeillut lyödä Miglian suoraan koneeseen, mutta mitään ei tapahdu.HarVen kirjoitti:Oletko kytkenyt suoraan iMacin taakse USB2:seen?iCook kirjoitti:Niin on tainnut käydä, mutta...
Oletko kokeillut molemmissa?
-
iCook
Olen kyllä.HarVen kirjoitti:Siinähän on kaksi USB2 -paikkaa.iCook kirjoitti:Juu sori, pitäis laittaa kone tuonne allekirjoitukseen. Koneena iBookki G4 1GHz. Käyttis 10.4.6. Järjestelmävaatimusten kyllä pitäisi täyttyä. Olen kokeillut lyödä Miglian suoraan koneeseen, mutta mitään ei tapahdu.HarVen kirjoitti:Oletko kytkenyt suoraan iMacin taakse USB2:seen?iCook kirjoitti:Niin on tainnut käydä, mutta...
Oletko kokeillut molemmissa?
-
HarVen
Tökkäsin omani kiinni ja n. 10 minuutin jälkeen vain hyvin vähän lämmin,iCook kirjoitti:Aika lailla tuntuu tuo laite lämpenevän. Lieneekö normaalia?
lähinnä takapuolelta (siis todella vähän).
Ainahan on mahdollista että siinä on vikaa, vikaa, vikaa, vikaa...
-
iCook
Totuushan on, että vika hyvin usein on käyttäjässä. Nyt jotenkin haiskahtaa vialliselta tuotteelta. En tiedä? Edelleen kaipailen apua, jos joku osaisi kertoa mikä mahtaa tökkiä.HarVen kirjoitti:Tökkäsin omani kiinni ja n. 10 minuutin jälkeen vain hyvin vähän lämmin,iCook kirjoitti:Aika lailla tuntuu tuo laite lämpenevän. Lieneekö normaalia?
lähinnä takapuolelta (siis todella vähän).
Ainahan on mahdollista että siinä on vikaa, vikaa, vikaa, vikaa...
-
iCook
-
iCook
-
JuhaT
Viesti Kirjoittaja JuhaT »
Samaa tuo näyttää minulla, kun kytkin sen kiinni PB:iin. Itse olen käyttänyt tässä koneessa tuolla aikaisemmin mainitsemaani Satelcon PCMCIA-korttia.iCook kirjoitti:Järjestelmän kuvaus ilmoittaa usb-väylän kohdalla "vend_device". Mitä mahtanee tarkoittaa?
Nyt siis lykkäsin tän TVminin ekaa kertaa kiinni koneeseen ja käynnistin EyeTV 2.1:n. Lähti toimimaan heti.
Kun palikka on kiinni koneessasi, niin avattuasi EyeTV:n, mitä näkyy Preferenceissä Devicen alla?
Voitko valita ylemmästä laitteen merkkiä ja alemmasta laitteen mallia?
Jos noi vaikka "käynnistäisivät" laitteen?
T:JuhaT
-
iCook
Voin valita laitteen, mutta sen jälkeen mitään ei sittten tapahdukkaan. Jos maa-valikosta valitsen Suomen, tulee ilmoitus: No hardware is available which supports the TV standards of the selected country.JuhaT kirjoitti:Samaa tuo näyttää minulla, kun kytkin sen kiinni PB:iin. Itse olen käyttänyt tässä koneessa tuolla aikaisemmin mainitsemaani Satelcon PCMCIA-korttia.iCook kirjoitti:Järjestelmän kuvaus ilmoittaa usb-väylän kohdalla "vend_device". Mitä mahtanee tarkoittaa?
Nyt siis lykkäsin tän TVminin ekaa kertaa kiinni koneeseen ja käynnistin EyeTV 2.1:n. Lähti toimimaan heti.
Kun palikka on kiinni koneessasi, niin avattuasi EyeTV:n, mitä näkyy Preferenceissä Devicen alla?
Voitko valita ylemmästä laitteen merkkiä ja alemmasta laitteen mallia?
Jos noi vaikka "käynnistäisivät" laitteen?
T:JuhaT
Ei taida toimia tämä vehje.
-
Salamijakk
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Kyyllähään tuuo aaaika lääämpimäänä käääy, käääyny joo paaari kuuukaaautta. Nooin 50°C iiihaan noormaaliiia. Muuulla oon täänäään vookaalii päääivää.iCook kirjoitti:Aika lailla tuntuu tuo laite lämpenevän. Lieneekö normaalia?
- Salamijakk
-
HarVen
Mikä ihmeen maavalikko?Voin valita laitteen, mutta sen jälkeen mitään ei sittten tapahdukkaan. Jos maa-valikosta valitsen Suomen, tulee ilmoitus: No hardware is available which supports the TV standards of the selected country.
Minulla näkyy tuolla: EyeTV/Preferences/Devices
ylemmässä eri laitemerkit ja niistä valittuna = Miglia
alemmassa Miglian eri tyypit, joista valittuna TVMini
PS. Ja minulla MBP:ssa järjestelmän kuvaus ilmoittaa selkeästi: "TVMini"
-
iCook
Kyllähän tuolta EyeTV:n Channels-ikkunan alaosasta voi maan valita. Sieltä maan valitsemalla Suomeksi tulee siis ilmoitus puuttuvasta hardwaresta.HarVen kirjoitti:Mikä ihmeen maavalikko?Voin valita laitteen, mutta sen jälkeen mitään ei sittten tapahdukkaan. Jos maa-valikosta valitsen Suomen, tulee ilmoitus: No hardware is available which supports the TV standards of the selected country.
Miglia ja TVmini ovat myös olleet jo sataan kertaan valittuina tuolta: EyeTV/Preferences/Devices
-
iCook
Salamijakk on tainnu ottaa yhden Taliskerin liikaa?Salamijakk kirjoitti:Kyyllähään tuuo aaaika lääämpimäänä käääy, käääyny joo paaari kuuukaaautta. Nooin 50°C iiihaan noormaaliiia. Muuulla oon täänäään vookaalii päääivää.iCook kirjoitti:Aika lailla tuntuu tuo laite lämpenevän. Lieneekö normaalia?
-
HarVen
Jaa - ymmärsin kuitenkin että puhuttiin Preferences/Devices valikoista!iCook kirjoitti:Kyllähän tuolta EyeTV:n Channels-ikkunan alaosasta voi maan valita. Sieltä maan valitsemalla Suomeksi tulee siis ilmoitus puuttuvasta hardwaresta.HarVen kirjoitti:Mikä ihmeen maavalikko?Voin valita laitteen, mutta sen jälkeen mitään ei sittten tapahdukkaan. Jos maa-valikosta valitsen Suomen, tulee ilmoitus: No hardware is available which supports the TV standards of the selected country.
Miglia ja TVmini ovat myös olleet jo sataan kertaan valittuina tuolta: EyeTV/Preferences/Devices
Jos tuolla Channels kohdassa ilmoittaa noin, niin on ilmeisesti sökö söö
Voisit vielä yrittää heittää kaikki EyeTV ohjelmaan liittyvät palikat mäkeen ja
asentaa ohjelman uudelleen - eipä nyt juuri muuta tule mieleen.
Tais se Joulu vähän siirtyäiCook kirjoitti:.... Se on lapset joulu nyt...
-
iCook
Joo kyllä tuo joulun siirtyminen kävi jo hyvin nopeasti selväksi.HarVen kirjoitti:Jaa - ymmärsin kuitenkin että puhuttiin Preferences/Devices valikoista!iCook kirjoitti:Kyllähän tuolta EyeTV:n Channels-ikkunan alaosasta voi maan valita. Sieltä maan valitsemalla Suomeksi tulee siis ilmoitus puuttuvasta hardwaresta.HarVen kirjoitti:Mikä ihmeen maavalikko?Voin valita laitteen, mutta sen jälkeen mitään ei sittten tapahdukkaan. Jos maa-valikosta valitsen Suomen, tulee ilmoitus: No hardware is available which supports the TV standards of the selected country.
Jos tuolla Channels kohdassa ilmoittaa noin, niin on ilmeisesti sökö söö![]()
Voisit vielä yrittää heittää kaikki EyeTV ohjelmaan liittyvät palikat mäkeen ja
asentaa ohjelman uudelleen - eipä nyt juuri muuta tule mieleen.
Tais se Joulu vähän siirtyäiCook kirjoitti:.... Se on lapset joulu nyt...- Sorry, oli ihan pakko
...ja tähän loppuun
-
Salamijakk
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
"EyeTV:n helpon raahaa & pudota -asennuksen jälkeen ohjelma käynnistetään, ja TVMini kytketään Macintoshin USB 2.0 -porttiin. EyeTV opastaa kytkentävaiheesta lähtien tarvittavat askeleet eteenpäin, jotta saatavilla olevat kanavat löytyvät ja kanavasurfailu sekä ohjelmaseuranta voidaan aloittaa. Koko alkuruljanssiin kuluu maksimissaan muutama minuutti aikaa, josta suurin osa vietetään kanavien automaattisen haun valmistumista odotellen.
kuva
TVMinin hengissäolosta kertoo sen päällä palava vihreä valo, joka mahdollisen huonon signaalitason osuessa kohdalle muuttuu oranssiksi. Tällaista tilannetta ei välttämättä kuitenkaan eteen tule usein, sillä TVMinin ja sen antennin yhteistyö toimii ilmeisen mutkitta - olettaen että antennia pidetään magneetillaan kiinni jossakin metallipinnassa."
- Salamijakk
-
iCook
Jep. Kyllä olen kaiken tuon tehnyt. Hyvä tietää, että Migliassa kuuluisi palaa valo. Ei nimittäin ole koko aikana vilahtanut valoa tuossa laitoksessa. Ledit sijaitsevat ilmeisesti tuon ohuen, läpikuultavan muovikaistaleen alla? Tuosta kun ei näe mitä Miglia sisälleen kätkee... Ainakin IR-vastaanotin sijaitsee siellä, otaksun.Salamijakk kirjoitti:Teitkö varmasti näin kaikki vaiheet?:
"EyeTV:n helpon raahaa & pudota -asennuksen jälkeen ohjelma käynnistetään, ja TVMini kytketään Macintoshin USB 2.0 -porttiin. EyeTV opastaa kytkentävaiheesta lähtien tarvittavat askeleet eteenpäin, jotta saatavilla olevat kanavat löytyvät ja kanavasurfailu sekä ohjelmaseuranta voidaan aloittaa. Koko alkuruljanssiin kuluu maksimissaan muutama minuutti aikaa, josta suurin osa vietetään kanavien automaattisen haun valmistumista odotellen.
kuva
TVMinin hengissäolosta kertoo sen päällä palava vihreä valo, joka mahdollisen huonon signaalitason osuessa kohdalle muuttuu oranssiksi. Tällaista tilannetta ei välttämättä kuitenkaan eteen tule usein, sillä TVMinin ja sen antennin yhteistyö toimii ilmeisen mutkitta - olettaen että antennia pidetään magneetillaan kiinni jossakin metallipinnassa."
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka