joonahe kirjoitti:Miksiköhän en ole saanut sähköpostitarjousta, vaikka yleensä ne saan? Storesta on tullut tilattua, ja sillä postilistallakin olen. Pystyykö mailitarjouksia forwardoimaan muille? Jos jollain on turhaan tarjous homehtumassa, olisin erikiitollinen jos saisin tarjouksen käyttöön.
Sama täällä. Normaalisti tarjouksia tulee mailiin joka viikko, mutta nyt kun oikein odottaa sitä tarjousmailia, niin mitään ei tietenkään tule
Niin on tainnut käydä, mutta...
Minun lystini stoppaakin siihen, ettei kone tunnista koko laitetta. EyeTV:n setup assistant ei myöskään vie asennusta läpi. Pysähtyy vaiheeseen, jossa Miglia pyydetään kytkemään koneeseen. Ehdotuksia ja apuja kaipailen?
iCook kirjoitti:Niin on tainnut käydä, mutta...
Minun lystini stoppaakin siihen, ettei kone tunnista koko laitetta. EyeTV:n setup assistant ei myöskään vie asennusta läpi. Pysähtyy vaiheeseen, jossa Miglia pyydetään kytkemään koneeseen. Ehdotuksia ja apuja kaipailen?
Oletko kytkenyt suoraan iMacin taakse USB2:seen?
Sorry - vai mikä kone sulla on?
-------------------------------------------------
"man is part of nature – not technology"
Juu sori, pitäis laittaa kone tuonne allekirjoitukseen. Koneena iBookki G4 1GHz. Käyttis 10.4.6. Järjestelmävaatimusten kyllä pitäisi täyttyä. Olen kokeillut lyödä Miglian suoraan koneeseen, mutta mitään ei tapahdu.
Juu sori, pitäis laittaa kone tuonne allekirjoitukseen. Koneena iBookki G4 1GHz. Käyttis 10.4.6. Järjestelmävaatimusten kyllä pitäisi täyttyä. Olen kokeillut lyödä Miglian suoraan koneeseen, mutta mitään ei tapahdu.
Siinähän on kaksi USB2 -paikkaa.
Oletko kokeillut molemmissa?
Siinähän on kaksi USB2 -paikkaa.
Oletko kokeillut molemmissa?
iCook kirjoitti:Aika lailla tuntuu tuo laite lämpenevän. Lieneekö normaalia?
Tökkäsin omani kiinni ja n. 10 minuutin jälkeen vain hyvin vähän lämmin,
lähinnä takapuolelta (siis todella vähän).
Ainahan on mahdollista että siinä on vikaa, vikaa, vikaa, vikaa...
Totuushan on, että vika hyvin usein on käyttäjässä. Nyt jotenkin haiskahtaa vialliselta tuotteelta. En tiedä? Edelleen kaipailen apua, jos joku osaisi kertoa mikä mahtaa tökkiä.
Vielä olisivat hyvät neuvot tarpeen. Löytyykö ketään, jolla olisi viisaita ajatuksia?
Aika vahvasti epäilen, että kyseessä on viallinen tuote, mutta olisi mukava olla varma asiasta.
iCook kirjoitti:Järjestelmän kuvaus ilmoittaa usb-väylän kohdalla "vend_device". Mitä mahtanee tarkoittaa?
Samaa tuo näyttää minulla, kun kytkin sen kiinni PB:iin. Itse olen käyttänyt tässä koneessa tuolla aikaisemmin mainitsemaani Satelcon PCMCIA-korttia.
Nyt siis lykkäsin tän TVminin ekaa kertaa kiinni koneeseen ja käynnistin EyeTV 2.1:n. Lähti toimimaan heti.
Kun palikka on kiinni koneessasi, niin avattuasi EyeTV:n, mitä näkyy Preferenceissä Devicen alla?
Voitko valita ylemmästä laitteen merkkiä ja alemmasta laitteen mallia?
Jos noi vaikka "käynnistäisivät" laitteen?
iCook kirjoitti:Järjestelmän kuvaus ilmoittaa usb-väylän kohdalla "vend_device". Mitä mahtanee tarkoittaa?
Samaa tuo näyttää minulla, kun kytkin sen kiinni PB:iin. Itse olen käyttänyt tässä koneessa tuolla aikaisemmin mainitsemaani Satelcon PCMCIA-korttia.
Nyt siis lykkäsin tän TVminin ekaa kertaa kiinni koneeseen ja käynnistin EyeTV 2.1:n. Lähti toimimaan heti.
Kun palikka on kiinni koneessasi, niin avattuasi EyeTV:n, mitä näkyy Preferenceissä Devicen alla?
Voitko valita ylemmästä laitteen merkkiä ja alemmasta laitteen mallia?
Jos noi vaikka "käynnistäisivät" laitteen?
T:JuhaT
Voin valita laitteen, mutta sen jälkeen mitään ei sittten tapahdukkaan. Jos maa-valikosta valitsen Suomen, tulee ilmoitus: No hardware is available which supports the TV standards of the selected country.
Voin valita laitteen, mutta sen jälkeen mitään ei sittten tapahdukkaan. Jos maa-valikosta valitsen Suomen, tulee ilmoitus: No hardware is available which supports the TV standards of the selected country.
Ei taida toimia tämä vehje.
Mikä ihmeen maavalikko?
Minulla näkyy tuolla: EyeTV/Preferences/Devices
ylemmässä eri laitemerkit ja niistä valittuna = Miglia
alemmassa Miglian eri tyypit, joista valittuna TVMini
PS. Ja minulla MBP:ssa järjestelmän kuvaus ilmoittaa selkeästi: "TVMini"
Mikä ihmeen maavalikko?
Kyllähän tuolta EyeTV:n Channels-ikkunan alaosasta voi maan valita. Sieltä maan valitsemalla Suomeksi tulee siis ilmoitus puuttuvasta hardwaresta.
Miglia ja TVmini ovat myös olleet jo sataan kertaan valittuina tuolta: EyeTV/Preferences/Devices
Mikä ihmeen maavalikko?
Kyllähän tuolta EyeTV:n Channels-ikkunan alaosasta voi maan valita. Sieltä maan valitsemalla Suomeksi tulee siis ilmoitus puuttuvasta hardwaresta.
Miglia ja TVmini ovat myös olleet jo sataan kertaan valittuina tuolta: EyeTV/Preferences/Devices
Jaa - ymmärsin kuitenkin että puhuttiin Preferences/Devices valikoista!
Jos tuolla Channels kohdassa ilmoittaa noin, niin on ilmeisesti sökö söö
Voisit vielä yrittää heittää kaikki EyeTV ohjelmaan liittyvät palikat mäkeen ja
asentaa ohjelman uudelleen - eipä nyt juuri muuta tule mieleen.
iCook kirjoitti:.... Se on lapset joulu nyt...
Tais se Joulu vähän siirtyä - Sorry, oli ihan pakko
Mikä ihmeen maavalikko?
Jaa - ymmärsin kuitenkin että puhuttiin Preferences/Devices valikoista!
Jos tuolla Channels kohdassa ilmoittaa noin, niin on ilmeisesti sökö söö
Voisit vielä yrittää heittää kaikki EyeTV ohjelmaan liittyvät palikat mäkeen ja
asentaa ohjelman uudelleen - eipä nyt juuri muuta tule mieleen.
iCook kirjoitti:.... Se on lapset joulu nyt...
Tais se Joulu vähän siirtyä - Sorry, oli ihan pakko
Joo kyllä tuo joulun siirtyminen kävi jo hyvin nopeasti selväksi. (kaikille tiedoksi: joulupukkia ei ole olemassa)
"EyeTV:n helpon raahaa & pudota -asennuksen jälkeen ohjelma käynnistetään, ja TVMini kytketään Macintoshin USB 2.0 -porttiin. EyeTV opastaa kytkentävaiheesta lähtien tarvittavat askeleet eteenpäin, jotta saatavilla olevat kanavat löytyvät ja kanavasurfailu sekä ohjelmaseuranta voidaan aloittaa. Koko alkuruljanssiin kuluu maksimissaan muutama minuutti aikaa, josta suurin osa vietetään kanavien automaattisen haun valmistumista odotellen.
kuva
TVMinin hengissäolosta kertoo sen päällä palava vihreä valo, joka mahdollisen huonon signaalitason osuessa kohdalle muuttuu oranssiksi. Tällaista tilannetta ei välttämättä kuitenkaan eteen tule usein, sillä TVMinin ja sen antennin yhteistyö toimii ilmeisen mutkitta - olettaen että antennia pidetään magneetillaan kiinni jossakin metallipinnassa."
ELÄMÄN JA KUOLEMAN VÄLISSÄ ON AIKA, KÄYTITPÄ SEN MITEN TAHANSA
- Salamijakk
Salamijakk kirjoitti:Teitkö varmasti näin kaikki vaiheet?:
"EyeTV:n helpon raahaa & pudota -asennuksen jälkeen ohjelma käynnistetään, ja TVMini kytketään Macintoshin USB 2.0 -porttiin. EyeTV opastaa kytkentävaiheesta lähtien tarvittavat askeleet eteenpäin, jotta saatavilla olevat kanavat löytyvät ja kanavasurfailu sekä ohjelmaseuranta voidaan aloittaa. Koko alkuruljanssiin kuluu maksimissaan muutama minuutti aikaa, josta suurin osa vietetään kanavien automaattisen haun valmistumista odotellen.
kuva
TVMinin hengissäolosta kertoo sen päällä palava vihreä valo, joka mahdollisen huonon signaalitason osuessa kohdalle muuttuu oranssiksi. Tällaista tilannetta ei välttämättä kuitenkaan eteen tule usein, sillä TVMinin ja sen antennin yhteistyö toimii ilmeisen mutkitta - olettaen että antennia pidetään magneetillaan kiinni jossakin metallipinnassa."
Jep. Kyllä olen kaiken tuon tehnyt. Hyvä tietää, että Migliassa kuuluisi palaa valo. Ei nimittäin ole koko aikana vilahtanut valoa tuossa laitoksessa. Ledit sijaitsevat ilmeisesti tuon ohuen, läpikuultavan muovikaistaleen alla? Tuosta kun ei näe mitä Miglia sisälleen kätkee... Ainakin IR-vastaanotin sijaitsee siellä, otaksun.