voi maanalainen paikka... kiitos. Joka päivä oppii jotain uutta...
EDIT: tällähän muuten korjaantu sekin hämäävä juttu mitä aikasemmin täällä valittelin kun tuossa ruudukko-näkymässä ei pitkät artistin/bändin nimet näkyny kokonaan. Isontaa vaan siitä liukusäätimestä ni johan näkyy kokonaan. Mahtavaa
Veikkanpa, että olet joskus sen onnistunut itse piilottamaan, koska otsakkeen pitäisi tietääkseni olla näkyvissä ihan oletusasetuksilla.
Aaa... Hyvin mahdollista
Oman pääni sisällä muistan asian niin että ekaksi se näkyi oletuksena, ja jossain myöhemmässä päivityksessä taasen toisinpäin. Ja näin siis edelleen.
morbusg kirjoitti:Tjaah. Lakkasi sitten miniplayerin togglaus toimimasta näppäinoikotiellä.
Hyvinhän tuo vaihtuu Shift-Cmd-M:llä.
Takaisin suureksi näköjään joo (muttei pienennä), eli joku kovakoodaus unohtunut mukaan (olen siis muuttanut näppäinoikoteistä itselleni ctrl-cmd-z:n, joka kyllä pienentää muttei enää suurenna takaisin).
Viimeksi muokannut morbusg, 6.9.2010 klo 20.36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
TTH kirjoitti:Muiden valmistajien iTunes serverit sit tapettiin kymppiversiossa muiden "parannusten" ohessa Amazing Steve. Onneksi sain palautettua vanhemman iTunesin Time Machinellä (myös musakanta piti palauttaa).
Ei voi muuta kuin kiitellä sitä että Apple ei ole Microsoftin asemassa. Applen touhusta on avoimuus kaukana.
Toivottavasti tämä on vain buki ja korjataan pikaisesti.Mulla on nassilla aika paljon musaa ja ois pikkuhiljaa kiva päästä jo kuuntelemaan niiä :)kohta pitää ilmeisesti siirtyä takaisin winukkaan jos apple jatkaa tätä omavaltaista toimintaa.
TTH kirjoitti:Muiden valmistajien iTunes serverit sit tapettiin kymppiversiossa muiden "parannusten" ohessa Amazing Steve. Onneksi sain palautettua vanhemman iTunesin Time Machinellä (myös musakanta piti palauttaa).
Ei voi muuta kuin kiitellä sitä että Apple ei ole Microsoftin asemassa. Applen touhusta on avoimuus kaukana.
Toivottavasti tämä on vain buki ja korjataan pikaisesti.Mulla on nassilla aika paljon musaa ja ois pikkuhiljaa kiva päästä jo kuuntelemaan niiä :)kohta pitää ilmeisesti siirtyä takaisin winukkaan jos apple jatkaa tätä omavaltaista toimintaa.
Öh? Tarjoaako Apple iTunesiin jonkun rajapinnan kehittäjille vai missasinko taas pointin? Jos ei niin aika heikoilla jäillä ollaan iTunes servereiden kanssa mutta vastatkaa niin selviää?
EDIT: Googlasin ja ilmeisesti olin pihalla. http://discussions.info.apple.com/threa ... 0&tstart=0
Viimeksi muokannut Sherukka, 7.9.2010 klo 21.59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ihan kiva ominaisuus (tullut kuulemma jo jonkin 9-päivityksen yhteydessä): Voi kuunnella ja katsella sisältöä iPhonesta ja iPodista myös muilla kuin omalla koneella iTunesin kautta.
Aaaron kirjoitti:
Esim. mulla on D-Linkin DNS-323 NAS-purkissa serveri, joka streamaa musaa aivan kuin samassa verkossa oleva toinen tietokone, jossa on iTunes-jako päällä, mutta eipä toimi enää kympissä.
Kappas. Jäi Lacien NAS kanssa toimettomaksi tuossa käytössä. Toivottavasti tuo palautetaan seuraavassa päivityksessä.
iPad Pro 10.5"/256GB
6xiPod +iPhone 15 Pro
AppleTV
Apple Watch S10
kermit kirjoitti:Tuskin tuohon on Applen taholta mitää muutoksia odotettavissa. Paras kun tutkailette vain NAS:n valmistajan firmis-päivityksiä.
Tuskin onkaan, sillä kyseessähän on fireflyn bugi. Mitä taas jälkimmäiseen virkkeeseen tulee, en välttämättä pidättelisi hengitystä odotellessani NAS-valmistajien firmispäivitystä vanhempiin laitteisiin. Itse olen henkisesti valmistautunut korvaamaan LaCien NAS-levyn joko uudemmalla (RAID) tai sitten linux-serverillä, johon voin itse päivittää haluamani softat.
iPad Pro 10.5"/256GB
6xiPod +iPhone 15 Pro
AppleTV
Apple Watch S10
No juu, en minäkään LaCie/Buffalo-linjalta pahemmin odottelisi... mutta Synology/QNAP kylläkin. Synologylta on tulossa uusi DSM 3.0, jonka julkaisuversioon se on todennäköisesti korjataan ja toimii raudan osalta 2007-versioihin asti. QNAP:n 3-firmis julkaistiin alkukesästä ja uskoisin, että siihen korjataan myös. Raudan osalta taitaa kelvata myös n. 3 vuoden takaisiin laitteisiin.
TARVITSEN APUA, HERMOT MENEE JUST O_O: Kertookaa nyt joku että miten iTunesissa saa albumin tiedot järjesteltyä niin että iTunes näyttää albumin yhtenä kappaleena?? Suurin osa kopioidusta cd-levyistä näkyy yhtenäisenä, mutta sitten on näitä hermot raastavia tapauksia joissa iTunes hajoittaa levyn kappaleet esim kolmeen eri osaan olen kokeillut kaikkia mahdollisia kikkoja järjestämiskentistä alkaen mutta joitakin levyjä ei tunnu millään saavan näkymään esim. cower flowssa yhtenä cd:nä.
Early 2015 Macbook Pro 13" (2.9 gHz Intel Core i5, 512gb, 8gb ram), macOS 11.6 Big Sur. iPhone 12 Mini (128 gb) & Apple Watch S7 (41mm SG).
Itselläni on tullut muutama bugittava yksilö vastaan, joissa esimerkiksi levyn kymmenestä kappaleesta 9 näkyy hyvin oikeana albumina ja 1 erikseen, ratkennut muuttamalla albumin nimen johonkin muuhun ja takaisin oikeaksi (siis kaikki 10 kipaletta valittuna ja cmd i) En ole tarkemmin seurannut onko tässä joku logiikka miksi bugi on vastaan kävellyt, tai onko sen yksittäisen biisin tageissa sitten kuitenkin ollut joku mystinen (=pieni) härö.
Itse pidän kirjastoa listanäkymässä, mutta aina ajoittain tarkistelen tuolla hybridviewissä, että kaikki tsipaleet on saman albumin alla, albumin artisti näkyy oikein, raitojen numerointi skulaa jne. Erityisesti kokoelmalevyjen kanssa saa olla tarkkana, kun tuntuu että tagien laittamiseen on yhtä monta tapaa kuin tekijääkin.
Viimeksi muokannut Sami L, 18.9.2010 klo 1.05. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Öh? Tarjoaako Apple iTunesiin jonkun rajapinnan kehittäjille vai missasinko taas pointin? Jos ei niin aika heikoilla jäillä ollaan iTunes servereiden kanssa mutta vastatkaa niin selviää?
EDIT: Googlasin ja ilmeisesti olin pihalla. http://discussions.info.apple.com/threa ... 0&tstart=0
Ainakin Lacien NAS-purkin iTunes-tuki tuli kiltisti takaisin, joten kyseessä taisi olla "hups, asioiden tekeminen oikein rikkookin lähes kaikkien 3. osapuolten laitteiden toiminnan"-bugi.
iPad Pro 10.5"/256GB
6xiPod +iPhone 15 Pro
AppleTV
Apple Watch S10
Niinhän se toi vaan tuon päivityksen jälkeen kuulosti musiikki niinkuin ois kattilan läpi koittanut kuunnella pitää koittaa asentaa uudestaan jos vaikka korjaantus ongelma.
kermit kirjoitti:No juu, en minäkään LaCie/Buffalo-linjalta pahemmin odottelisi... mutta Synology/QNAP kylläkin. Synologylta on tulossa uusi DSM 3.0, jonka julkaisuversioon se on todennäköisesti korjataan ja toimii raudan osalta 2007-versioihin asti. QNAP:n 3-firmis julkaistiin alkukesästä ja uskoisin, että siihen korjataan myös. Raudan osalta taitaa kelvata myös n. 3 vuoden takaisiin laitteisiin.