Oman pääni sisällä muistan asian niin että ekaksi se näkyi oletuksena, ja jossain myöhemmässä päivityksessä taasen toisinpäin. Ja näin siis edelleen.nallemaija kirjoitti:Aaa... Hyvin mahdollistaskip kirjoitti:nallemaija kirjoitti:skip kirjoitti:Sisältö->Ruudukkonäkymä->Näytä otsakevoi maanalainen paikka... kiitos. Joka päivä oppii jotain uutta...
EDIT: tällähän muuten korjaantu sekin hämäävä juttu mitä aikasemmin täällä valittelin kun tuossa ruudukko-näkymässä ei pitkät artistin/bändin nimet näkyny kokonaan. Isontaa vaan siitä liukusäätimestä ni johan näkyy kokonaan. Mahtavaa
Veikkanpa, että olet joskus sen onnistunut itse piilottamaan, koska otsakkeen pitäisi tietääkseni olla näkyvissä ihan oletusasetuksilla.
iTunes 10
-
thebanzai
Re: iTunes 10
Viesti Kirjoittaja thebanzai »
-
heikkipekka
Viesti Kirjoittaja heikkipekka »
-
Vma5
Viesti Kirjoittaja Vma5 »
Kyllä ne ainakin minulla on aina siellä näkynyt.heikkipekka kirjoitti:iPhonella tallennetut sanelut näkyy nyt Musiikki -kirjastossa. Ne ei kai ennen ole näkyneet siellä?
-
Jukava
Viesti Kirjoittaja Jukava »
Njoo, tai siis ei ole vakiona:skip kirjoitti: Ei, Magic Mousessa ei ole pinch-to-zoom ominaisuutta, toisin kuin trackpadeissa.
http://boastr.net/
-
morbusg
Viesti Kirjoittaja morbusg »
-
RiCe
Viesti Kirjoittaja RiCe »
Hyvinhän tuo vaihtuu Shift-Cmd-M:llä.morbusg kirjoitti:Tjaah. Lakkasi sitten miniplayerin togglaus toimimasta näppäinoikotiellä.
-
morbusg
Viesti Kirjoittaja morbusg »
Takaisin suureksi näköjään joo (muttei pienennä), eli joku kovakoodaus unohtunut mukaan (olen siis muuttanut näppäinoikoteistä itselleni ctrl-cmd-z:n, joka kyllä pienentää muttei enää suurenna takaisin).RiCe kirjoitti:Hyvinhän tuo vaihtuu Shift-Cmd-M:llä.morbusg kirjoitti:Tjaah. Lakkasi sitten miniplayerin togglaus toimimasta näppäinoikotiellä.
-
Lappalainen
Viesti Kirjoittaja Lappalainen »
Toivottavasti tämä on vain buki ja korjataan pikaisesti.Mulla on nassilla aika paljon musaa ja ois pikkuhiljaa kiva päästä jo kuuntelemaan niiä :)kohta pitää ilmeisesti siirtyä takaisin winukkaan jos apple jatkaa tätä omavaltaista toimintaa.TTH kirjoitti:Muiden valmistajien iTunes serverit sit tapettiin kymppiversiossa muiden "parannusten" ohessaAmazing Steve. Onneksi sain palautettua vanhemman iTunesin Time Machinellä (myös musakanta piti palauttaa).
Ei voi muuta kuin kiitellä sitä että Apple ei ole Microsoftin asemassa. Applen touhusta on avoimuus kaukana.
-
Sherukka
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Öh? Tarjoaako Apple iTunesiin jonkun rajapinnan kehittäjille vai missasinko taas pointin? Jos ei niin aika heikoilla jäillä ollaan iTunes servereiden kanssa mutta vastatkaa niin selviää?Lappalainen kirjoitti:Toivottavasti tämä on vain buki ja korjataan pikaisesti.Mulla on nassilla aika paljon musaa ja ois pikkuhiljaa kiva päästä jo kuuntelemaan niiä :)kohta pitää ilmeisesti siirtyä takaisin winukkaan jos apple jatkaa tätä omavaltaista toimintaa.TTH kirjoitti:Muiden valmistajien iTunes serverit sit tapettiin kymppiversiossa muiden "parannusten" ohessaAmazing Steve. Onneksi sain palautettua vanhemman iTunesin Time Machinellä (myös musakanta piti palauttaa).
Ei voi muuta kuin kiitellä sitä että Apple ei ole Microsoftin asemassa. Applen touhusta on avoimuus kaukana.
EDIT: Googlasin ja ilmeisesti olin pihalla.
-
Crimson
Viesti Kirjoittaja Crimson »
MacBook white 2,16 GHz | 2 GB | 120 GB | Lion
iMac G3 400 MHz | 1 GB | 128 GB | Tiger
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
Airport Extreme 802.11n | Airport Express 802.11n
-
Rauno Repomies
Viesti Kirjoittaja Rauno Repomies »
Ei enään ilmoitusta kesken synkan, että tila ei riitä. Yey!
Vai toimiko tuo jo edellisessä versiossa, en ainakaan huomannut.
-
jomppa
Viesti Kirjoittaja jomppa »
Kappas. Jäi Lacien NAS kanssa toimettomaksi tuossa käytössä. Toivottavasti tuo palautetaan seuraavassa päivityksessä.Aaaron kirjoitti: Esim. mulla on D-Linkin DNS-323 NAS-purkissa serveri, joka streamaa musaa aivan kuin samassa verkossa oleva toinen tietokone, jossa on iTunes-jako päällä, mutta eipä toimi enää kympissä.
6xiPod +iPhone 15 Pro
AppleTV
Apple Watch S10
-
kermit
Viesti Kirjoittaja kermit »
-
jomppa
Tuskin onkaan, sillä kyseessähän on fireflyn bugi. Mitä taas jälkimmäiseen virkkeeseen tulee, en välttämättä pidättelisi hengitystä odotellessani NAS-valmistajien firmispäivitystä vanhempiin laitteisiin. Itse olen henkisesti valmistautunut korvaamaan LaCien NAS-levyn joko uudemmalla (RAID) tai sitten linux-serverillä, johon voin itse päivittää haluamani softat.kermit kirjoitti:Tuskin tuohon on Applen taholta mitää muutoksia odotettavissa. Paras kun tutkailette vain NAS:n valmistajan firmis-päivityksiä.
6xiPod +iPhone 15 Pro
AppleTV
Apple Watch S10
-
kermit
-
Crimson
Viesti Kirjoittaja Crimson »
MacBook white 2,16 GHz | 2 GB | 120 GB | Lion
iMac G3 400 MHz | 1 GB | 128 GB | Tiger
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
Airport Extreme 802.11n | Airport Express 802.11n
-
iFoure
Viesti Kirjoittaja iFoure »
-
Sherukka
-
Sami L
Viesti Kirjoittaja Sami L »
Itse pidän kirjastoa listanäkymässä, mutta aina ajoittain tarkistelen tuolla hybridviewissä, että kaikki tsipaleet on saman albumin alla, albumin artisti näkyy oikein, raitojen numerointi skulaa jne. Erityisesti kokoelmalevyjen kanssa saa olla tarkkana, kun tuntuu että tagien laittamiseen on yhtä monta tapaa kuin tekijääkin.
-
Sherukka
Tämä 10.0.1 -päivitys toi ominaisuuden takaisin!?Sherukka kirjoitti:Öh? Tarjoaako Apple iTunesiin jonkun rajapinnan kehittäjille vai missasinko taas pointin? Jos ei niin aika heikoilla jäillä ollaan iTunes servereiden kanssa mutta vastatkaa niin selviää?Lappalainen kirjoitti:Toivottavasti tämä on vain buki ja korjataan pikaisesti.Mulla on nassilla aika paljon musaa ja ois pikkuhiljaa kiva päästä jo kuuntelemaan niiä :)kohta pitää ilmeisesti siirtyä takaisin winukkaan jos apple jatkaa tätä omavaltaista toimintaa.TTH kirjoitti:Muiden valmistajien iTunes serverit sit tapettiin kymppiversiossa muiden "parannusten" ohessaAmazing Steve. Onneksi sain palautettua vanhemman iTunesin Time Machinellä (myös musakanta piti palauttaa).
EDIT: Googlasin ja ilmeisesti olin pihalla.http://discussions.info.apple.com/threa ... 0&tstart=0
http://discussions.info.apple.com/threa ... 5&tstart=0
-
jomppa
Ainakin Lacien NAS-purkin iTunes-tuki tuli kiltisti takaisin, joten kyseessä taisi olla "hups, asioiden tekeminen oikein rikkookin lähes kaikkien 3. osapuolten laitteiden toiminnan"-bugi.Sherukka kirjoitti:Tämä 10.0.1 -päivitys toi ominaisuuden takaisin!?Sherukka kirjoitti:Öh? Tarjoaako Apple iTunesiin jonkun rajapinnan kehittäjille vai missasinko taas pointin? Jos ei niin aika heikoilla jäillä ollaan iTunes servereiden kanssa mutta vastatkaa niin selviää?Lappalainen kirjoitti:Toivottavasti tämä on vain buki ja korjataan pikaisesti.Mulla on nassilla aika paljon musaa ja ois pikkuhiljaa kiva päästä jo kuuntelemaan niiä :)kohta pitää ilmeisesti siirtyä takaisin winukkaan jos apple jatkaa tätä omavaltaista toimintaa.TTH kirjoitti:Muiden valmistajien iTunes serverit sit tapettiin kymppiversiossa muiden "parannusten" ohessaAmazing Steve. Onneksi sain palautettua vanhemman iTunesin Time Machinellä (myös musakanta piti palauttaa).
EDIT: Googlasin ja ilmeisesti olin pihalla.http://discussions.info.apple.com/threa ... 0&tstart=0
6xiPod +iPhone 15 Pro
AppleTV
Apple Watch S10
-
NeliX4
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
-
Lappalainen
Viesti Kirjoittaja Lappalainen »
Niinhän se toi vaan tuon päivityksen jälkeen kuulosti musiikki niinkuin ois kattilan läpi koittanut kuunnellaSherukka kirjoitti:Tämä 10.0.1 -päivitys toi ominaisuuden takaisin!?Sherukka kirjoitti:Öh? Tarjoaako Apple iTunesiin jonkun rajapinnan kehittäjille vai missasinko taas pointin? Jos ei niin aika heikoilla jäillä ollaan iTunes servereiden kanssa mutta vastatkaa niin selviää?Lappalainen kirjoitti:Toivottavasti tämä on vain buki ja korjataan pikaisesti.Mulla on nassilla aika paljon musaa ja ois pikkuhiljaa kiva päästä jo kuuntelemaan niiä :)kohta pitää ilmeisesti siirtyä takaisin winukkaan jos apple jatkaa tätä omavaltaista toimintaa.TTH kirjoitti:Muiden valmistajien iTunes serverit sit tapettiin kymppiversiossa muiden "parannusten" ohessaAmazing Steve. Onneksi sain palautettua vanhemman iTunesin Time Machinellä (myös musakanta piti palauttaa).
-
kermit
NeliX4 kirjoitti:Saakohan tuon ping napin tweekattua svidduun, kun se vaan häiritsee siinä?
Koodi: Valitse kaikki
defaults write com.apple.iTunes hide-ping-dropdown -bool TRUE-
kermit
QNAP korjasi tuon firmware 3.3.3 build 0928.kermit kirjoitti:No juu, en minäkään LaCie/Buffalo-linjalta pahemmin odottelisi... mutta Synology/QNAP kylläkin. Synologylta on tulossa uusi DSM 3.0, jonka julkaisuversioon se on todennäköisesti korjataan ja toimii raudan osalta 2007-versioihin asti. QNAP:n 3-firmis julkaistiin alkukesästä ja uskoisin, että siihen korjataan myös. Raudan osalta taitaa kelvata myös n. 3 vuoden takaisiin laitteisiin.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka