Eikä toi ulkonäkö ny mitenkään erityisen herkullinen edes oo.
Viesti Kirjoittaja darkgnome »
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Noo mutta Thoth, otetaan ihan rauhallisesti. Kysehän tässä on vain tietokoneohjelmasta, jota kumpikaan meistä ei edes (vissiin?) ole ollut tekemässä. Näyttää siltä, että tämä uudistus jakaa mielipiteitä - ja ymmärrän kantasi. Jos todella haluat vain yksinkertaisen musiikkitoistimen, iTunesista on tullut kieltämättä melkoinen bloatti siihen. Itse olen lähinnä vain innoissani, kun tulee jotain uutta. Ja itse asiassa, mitä tuohon iOSin erotteluun tukee, pidin siitä edellisestä käytännöstä enemmän. Muistutukset erikseen kyllä on hyvä asia.Thoth kirjoitti:Te olette bloofin kanssa ihan kuutamolla. Nimenomaan erilaisilla omaan toimintaansa keskittyneillä appseilla voi luoda käyttäjälle siihen tilanteeseen mahdollisimman hyvin toimivan ja yksinkertaisen käyttöliittymän. Tuo shakkiselitys oli aivan käsittämätön - kyllä, musiikkisoitin voi toimia tosi hyvin vain musiikkisoittimena. iOS:ssa on jo määritelty erikseen musiikki, elokuvat, iTunes-kauppa, iBooks, jopa se iTunes U. Onko tämäkin mielestänne väärä ratkaisu, kaikki pitäisi liittää yhteen appsiin?
Itse asiassa työympäristössä tuo on ihan kätevä. En kuitenkaan kotikoneeseen tai mäkkiin haluaisi noin tiukkaa integrointia. Mutta työjuttuna se toimii. Tykkään, että on työkalenteri ja -posti erikseen ja "samassa paikassa".Te molemmat varmastikin suorastaan rakastatte Outlookia, jossa sähköposti, kalenteri, muistiinpanot, muistututkset, todo-listat, ja kaikki muu mahdollinen on "kätevästi integroitu" yhteen ohjelmaan?
Viesti Kirjoittaja kif »
Viesti Kirjoittaja bloof »
Hyvät perustelut, ymmärrän kantasi täysin. Itse näkisin kuitenkin että tässä nimenomaan käyttöliittymä ja käytettävä alusta toimii vedenjakajana. iOS:n käyttölogiikka on tehty sille muutaman tuuman näytölle jossa sormenpäillä tökitään ohjelmia. The simpler the better. Parempi jakaa eri toimintoja eri ohjelmiin ja eri käyttöliittymään, jotta paketti ei mene liian sekavaksi.Thoth kirjoitti:Te olette bloofin kanssa ihan kuutamolla. Nimenomaan erilaisilla omaan toimintaansa keskittyneillä appseilla voi luoda käyttäjälle siihen tilanteeseen mahdollisimman hyvin toimivan ja yksinkertaisen käyttöliittymän.
Offtopic, mutta Messages (se joka lähettelee iMessageja mobiililaitteisiin) korvasi kauan käytössä olleen iChatin. Mail oli/on sitten sähköpostiohjelma.Thoth kirjoitti:Ennen Mountain Lionia kaikki viestit (iOS Messages) olivat hallittavissa Mail-ohjelman kautta.
No nyt ne tulikif kirjoitti:Siis jos valitset kappaleen ja get info? Mulla ainakin on edellinen ja seuraava napit siinä ihan samalla tavalla kuin 10.7:ssakin oli.darkgnome kirjoitti:Joo ja lähti takasiPuuttuu infosta hyppy seuraavaan tai edelliseen biisiin eli tagien muokkaus on sit jo niin vammasta että huh huh. Tais muutenki mennä siihen että hei hei Apple kun nää romut vanhenee
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja Jusutus »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja Juice93 »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Heh, tarkoitin muistiinpanoja, mutta kirjoitin jostain syystä viestit. Aikaisemminhan iOS:n muistiinpanot sai synkronoitua sähköpostitilille ja niitä muistiinpanoja pystyi käsittelemään OS X:n Mail-ohjelman kautta. Mountain Lionissa tuli oma muistiinpanot-sovellus OS X:ään.bloof kirjoitti:Offtopic, mutta Messages (se joka lähettelee iMessageja mobiililaitteisiin) korvasi kauan käytössä olleen iChatin. Mail oli/on sitten sähköpostiohjelma.Thoth kirjoitti:Ennen Mountain Lionia kaikki viestit (iOS Messages) olivat hallittavissa Mail-ohjelman kautta.
Viesti Kirjoittaja tth78 »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja tth78 »
Viesti Kirjoittaja vanellus »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Anteeksi paulaw, jos koit vastaukseni liian hyökkäävänä, en tarkoittanut sitä sellaisena. Laitoin nuo kuutamolla olot, jne, tavallaan vitsin verran korostetuiksi.paulaw kirjoitti:Noo mutta Thoth, otetaan ihan rauhallisesti. Kysehän tässä on vain tietokoneohjelmasta, jota kumpikaan meistä ei edes (vissiin?) ole ollut tekemässä. Näyttää siltä, että tämä uudistus jakaa mielipiteitä - ja ymmärrän kantasi. Jos todella haluat vain yksinkertaisen musiikkitoistimen, iTunesista on tullut kieltämättä melkoinen bloatti siihen. Itse olen lähinnä vain innoissani, kun tulee jotain uutta. Ja itse asiassa, mitä tuohon iOSin erotteluun tukee, pidin siitä edellisestä käytännöstä enemmän. Muistutukset erikseen kyllä on hyvä asia.Thoth kirjoitti:Te olette bloofin kanssa ihan kuutamolla. Nimenomaan erilaisilla omaan toimintaansa keskittyneillä appseilla voi luoda käyttäjälle siihen tilanteeseen mahdollisimman hyvin toimivan ja yksinkertaisen käyttöliittymän. Tuo shakkiselitys oli aivan käsittämätön - kyllä, musiikkisoitin voi toimia tosi hyvin vain musiikkisoittimena. iOS:ssa on jo määritelty erikseen musiikki, elokuvat, iTunes-kauppa, iBooks, jopa se iTunes U. Onko tämäkin mielestänne väärä ratkaisu, kaikki pitäisi liittää yhteen appsiin?
Viesti Kirjoittaja nem »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja TonyMan »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja issakainen »
Viesti Kirjoittaja MacMan92 »
Viesti Kirjoittaja Spacelord »
Tästä eteenpäin oli niin kovaa shittiä tämä postaus, että morjes.MacMan92 kirjoitti:PS.
Olen uudistamassa musiikki juttuni - uuden huoneeni kautta - josta olen jo kirjoittanut, kysellyt.
Yksi on musiikin kuuntelu - toinen omat soittimeni.....
Taidan siirtyä ihan tosissani levyihin - ostettuihin levyihin.... joten HASTA LA VISTA ITUNES JA MUUT! Ja pitäköön ne rahat mitä olen heiltä, ne vähät ostanut ja musiikiksi YouTubesta - jonka heti ostin http://www.youtube.com/watch?v=z628sWUcPFs the I'm a Mess . lyriikka juuri minuun, minulle,,,,, vaikka olen jo yli 60,,,,
Viesti Kirjoittaja Aslan »
TirskMailia kirjoitti:Toivottavasti typeryytesi ei ole tarttuvaa lajia.