Saisinkos hieman tietoja? Logo tulisi siis nettisivuille, papereihin, käyntikortteihin näin aluksi...
Logo, nettisivut jne...
Kuvankäsittely, taitto ja typografia
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
Tape80
Logo, nettisivut jne...
Viesti Kirjoittaja Tape80 »
Olen nyt pistämässä firmaa pystyyn ja tarvitsisin logon käyttöön. Minulla ei ole oikein minkään laista ajatusta siitä millaista noiden teko on, minkä hintaista se on, ja mistä voisi hakea tekijöitä. Vähillä rahoilla mennään (niin kuin aina
), mutta tämä olisi asia johon olisin valmis hieman enemmän panostamaan...
Saisinkos hieman tietoja? Logo tulisi siis nettisivuille, papereihin, käyntikortteihin näin aluksi...
-
gramdel
Re: Logo, nettisivut jne...
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Kannattanee kysäistä http://www.pingstate.nu/ foorumilta, siellä on tekijöitä, varmaan toki täälläkin. Ko. foorumin ilmapiiri ei ole välttämättä maailman aloittelijaystävällisin, mutta saanee sieltä tarjouksia/vastauksiakin.
/---
ap
/---
ap
Isomursu kertoo, että delfiinikaksikko oli emo ja poikanen.
http://gramdel.kapsi.fi/
http://gramdel.kapsi.fi/
-
MacFinn
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Luulisin tällä foorumilla olevan tekijöitä ja yv:nä voit saada tarjouksiakin.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Tape80
Viesti Kirjoittaja Tape80 »
Hmm. Kiitokset jo vastanneille, ja olen totta kai kiinnostunut myös tarjouksista. Olen nyt ensi viikon tiistaihin asti pois helsingistä, mutta mailin päässä lähes koko ajan. Itse rekisteröinti ja toiminnan aloitus on tarkoitus tehdä 7.1.2009, joten siitä viikon sisään olisin halukas saamaan tuotoksen. Onkohan tuo aikataulu liian kiirus?
-
dogmulder
Viesti Kirjoittaja dogmulder »
Riippuu varmaan kuinka vaativa olet sen logon suhteen?
Logo kannattaa teettää sellaiseksi, että se sopii vähän joka mediaan. Ja pyydät sitten sen heti vektorimuotoisena, helpottaa elämää esimerkiksi tarraleikkurin ja brodeerauksen kohdalla. Ja kuvan saa skaalattua sopivan kokoiseksi eri tarpeisiin. Nettisivuille sitten vaikka png-muodossa.
Logo kannattaa teettää sellaiseksi, että se sopii vähän joka mediaan. Ja pyydät sitten sen heti vektorimuotoisena, helpottaa elämää esimerkiksi tarraleikkurin ja brodeerauksen kohdalla. Ja kuvan saa skaalattua sopivan kokoiseksi eri tarpeisiin. Nettisivuille sitten vaikka png-muodossa.
-
MacFinn
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Vähän niukanlaisesti tietoa logon ja nettisivujen suunnitteluun tässä, enemmän pitäis tietää firmasta ja sen tavoitteista, sivujen sisällöstä, määrästä, mitä sivuilla tavoitellaan (nettikauppa, CMS pakollinen tai ei jne).Tape80 kirjoitti:Hmm. Kiitokset jo vastanneille, ja olen totta kai kiinnostunut myös tarjouksista. Olen nyt ensi viikon tiistaihin asti pois helsingistä, mutta mailin päässä lähes koko ajan. Itse rekisteröinti ja toiminnan aloitus on tarkoitus tehdä 7.1.2009, joten siitä viikon sisään olisin halukas saamaan tuotoksen. Onkohan tuo aikataulu liian kiirus?
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Saltikov
Viesti Kirjoittaja Saltikov »
Jos halvalla haluat päästä, etsi hyvä fontti ja se on siinä. Helppo valinta on joku klassikko tms. Sitten kun massia on enemmä niin voit palkata kunnon suunnittelijan..
Viimeksi muokannut Saltikov, 24.12.2008 klo 20.27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
j.a.j.
Viesti Kirjoittaja j.a.j. »
Useampia identiteettejä suunnitelleena pakko sanoa, että tuo ei ole yhtään hullumpi tapa hankkia omalle firmalle logo jos on vähän visuaalista silmää. Katsot vain, että se logo on monitorilla luettavissa "2cm kokoisena", eikä näytä hassulle kun tulostat sen paperille A4 tai A3 koossa koko paperin leveyisenä. Ilmeessä riittä aluksi kun logofontin lisäksi valkkaat vielä yhden "leipisfontin" jota sitten käytät webissä, kirjeissä, lomakkeissa yms. sekä yhden signaalivärin jota toistat matskuissa.Saltikov kirjoitti:Jos halvalla haluat päästä, etsi hyvä fontti ja se on siinä.
Jos ostat joltain friilancerilta logoa, niin pyydä nähdä vähintään kolme hänen aiemmin jollekin yritykselle tekemää logoa ja mieti ovatko ne sinusta hyvän näköisiä.
t:j.a.j.
8 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Kuva ja graafinen suunnittelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka