Saisinkos hieman tietoja? Logo tulisi siis nettisivuille, papereihin, käyntikortteihin näin aluksi...
Viesti Kirjoittaja Tape80 »
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja Tape80 »
Viesti Kirjoittaja dogmulder »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Vähän niukanlaisesti tietoa logon ja nettisivujen suunnitteluun tässä, enemmän pitäis tietää firmasta ja sen tavoitteista, sivujen sisällöstä, määrästä, mitä sivuilla tavoitellaan (nettikauppa, CMS pakollinen tai ei jne).Tape80 kirjoitti:Hmm. Kiitokset jo vastanneille, ja olen totta kai kiinnostunut myös tarjouksista. Olen nyt ensi viikon tiistaihin asti pois helsingistä, mutta mailin päässä lähes koko ajan. Itse rekisteröinti ja toiminnan aloitus on tarkoitus tehdä 7.1.2009, joten siitä viikon sisään olisin halukas saamaan tuotoksen. Onkohan tuo aikataulu liian kiirus?
Viesti Kirjoittaja Saltikov »
Viesti Kirjoittaja j.a.j. »
Useampia identiteettejä suunnitelleena pakko sanoa, että tuo ei ole yhtään hullumpi tapa hankkia omalle firmalle logo jos on vähän visuaalista silmää. Katsot vain, että se logo on monitorilla luettavissa "2cm kokoisena", eikä näytä hassulle kun tulostat sen paperille A4 tai A3 koossa koko paperin leveyisenä. Ilmeessä riittä aluksi kun logofontin lisäksi valkkaat vielä yhden "leipisfontin" jota sitten käytät webissä, kirjeissä, lomakkeissa yms. sekä yhden signaalivärin jota toistat matskuissa.Saltikov kirjoitti:Jos halvalla haluat päästä, etsi hyvä fontti ja se on siinä.
Palaa sivulle “Kuva ja graafinen suunnittelu”