Onneksi tähän löytyy myös parannus !hatey kirjoitti:Olisikohan ihan oma vika?arttula kirjoitti:Minulla on. Päätä särké...Kain kirjoitti:Heräsin, eikä ollut edes kovinkaan paha krapula.

Viesti Kirjoittaja arttula »
Onneksi tähän löytyy myös parannus !hatey kirjoitti:Olisikohan ihan oma vika?arttula kirjoitti:Minulla on. Päätä särké...Kain kirjoitti:Heräsin, eikä ollut edes kovinkaan paha krapula.
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Perusteleomenamyyrä kirjoitti:Ei kannata käyttää alkoholia
Viesti Kirjoittaja Kain »
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=53&t=145336tuomaril kirjoitti:+1 8)omenamyyrä kirjoitti:Ei kannata käyttää alkoholia
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Mun perustelut:Hieno kirjoitti:Perusteleomenamyyrä kirjoitti:Ei kannata käyttää alkoholia
Oletko joskus käyttänyt ?tuomaril kirjoitti:Mun perustelut:Hieno kirjoitti:Perusteleomenamyyrä kirjoitti:Ei kannata käyttää alkoholia
Se on pelkkää myrkkyä. Ei siitä saa mitään hyvää irti. Yksinkertaista mutta totta.
En. Enkä tule käyttämään.arttula kirjoitti:Oletko joskus käyttänyt ?tuomaril kirjoitti:Mun perustelut:Hieno kirjoitti:Perusteleomenamyyrä kirjoitti:Ei kannata käyttää alkoholia
Se on pelkkää myrkkyä. Ei siitä saa mitään hyvää irti. Yksinkertaista mutta totta.
Miten sitten pystyt väittämään, että alkoholista ei saa mitään hyvää irti ?tuomaril kirjoitti: En. Enkä tule käyttämään.
Eikun, olen kerran: Riparin konfirmaatiossa.
Koska se on myrkkyä! Olen absolutisti ja olen ylpeä siitä.arttula kirjoitti:Miten sitten pystyt väittämään, että alkoholista ei saa mitään hyvää irti ?tuomaril kirjoitti: En. Enkä tule käyttämään.
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Niinpä näin. Onneksi aina opettajilta kuulee totuuden.tuomaril kirjoitti:En. Enkä tule käyttämään.arttula kirjoitti:
Oletko joskus käyttänyt ?
Viesti Kirjoittaja jomppa »
Kyllä siitä saa paljonkin hyvää irti (maun lisäksi). Haittapuolena vain on tuo seuraavan päivän hieman alempi suoritustaso, jos naatiskelu on ollut liian railakasta edellisenä yönä.tuomaril kirjoitti:Se on pelkkää myrkkyä. Ei siitä saa mitään hyvää irti. Yksinkertaista mutta totta.
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Tuomaril, olen täysin samaa mieltä kanssasi.tuomaril kirjoitti:Koska se on myrkkyä! Olen absolutisti ja olen ylpeä siitä.arttula kirjoitti:Miten sitten pystyt väittämään, että alkoholista ei saa mitään hyvää irti ?tuomaril kirjoitti: En. Enkä tule käyttämään.
Koska se on täyttä myrkkyä ja samanlainen antikristuksen kehitelmä kuin tupakka, huumeet ja esiaviollinen seksi.Hieno kirjoitti:Perusteleomenamyyrä kirjoitti:Ei kannata käyttää alkoholia
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Voiko olla alaikäinen absolutisti? Mielestäni sinulla on oikeus kutsua itseäsi absolutistiksi vasta kun alkoholin nauttiminen on sinulle vaihtoehto. Tuolla logiikalla minäkin olen päättänyt, etten synnytä lapsia.tuomaril kirjoitti:Koska se on myrkkyä! Olen absolutisti ja olen ylpeä siitä.arttula kirjoitti:Miten sitten pystyt väittämään, että alkoholista ei saa mitään hyvää irti ?tuomaril kirjoitti: En. Enkä tule käyttämään.
Mutta kun alkoholia on elimistössämme koko ajan.omenamyyrä kirjoitti:Koska se on täyttä myrkkyä ja samanlainen antikristuksen kehitelmä kuin tupakka, huumeet ja esiaviollinen seksi.Hieno kirjoitti:Perusteleomenamyyrä kirjoitti:Ei kannata käyttää alkoholia
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Eikös jeesus ja muut vetäneet viiniä koko uudentestamentin mennen ja tullen, oikealta ja vasemmalta?omenamyyrä kirjoitti:Koska se on täyttä myrkkyä ja samanlainen antikristuksen kehitelmä kuin tupakka, huumeet ja esiaviollinen seksi.Hieno kirjoitti:Perusteleomenamyyrä kirjoitti:Ei kannata käyttää alkoholia
Minä en olekaan JeesusTauvo kirjoitti:Eikös Jeesus ja muut vetäneet viiniä koko uudentestamentin mennen ja tullen, oikealta ja vasemmalta?omenamyyrä kirjoitti:Koska se on täyttä myrkkyä ja samanlainen antikristuksen kehitelmä kuin tupakka, huumeet ja esiaviollinen seksi.Hieno kirjoitti:Perusteleomenamyyrä kirjoitti:Ei kannata käyttää alkoholia
Tämä alkaa kuulostaa aivan perinteisten PC-tyyppien "mac on ihan p*ska, vaikken ole koskaan edes nähnyt sitä"-virreltä.omenamyyrä kirjoitti:Tuomaril, olen täysin samaa mieltä kanssasi.
A) En ole ikinä käyttänyt alkoholia enkä ikinä tulekaan käyttämään.
B) Alkoholista ei saa mitään hyvää irti koska se on myrkkyä joka tuhoaa aivot, maksan ja ihmissuhteet.
Hetkellinen nautinto synnistä, ikuinen katumusjomppa kirjoitti:Tämä alkaa kuulostaa aivan perinteisten PC-tyyppien "mac on ihan p*ska, vaikken ole koskaan edes nähnyt sitä"-virreltä.omenamyyrä kirjoitti:Tuomaril, olen täysin samaa mieltä kanssasi.
B) Alkoholista ei saa mitään hyvää irti koska se on myrkkyä joka tuhoaa aivot, maksan ja ihmissuhteet.
Toki jokainen voi olla mitä mieltä mistä tahansa, mutta minusta on aika typer,.uskaliasta mennä väittelemään jostain asiasta ilman minkäänlaista omakohtaista kokemusta. Toki B-kohta pitää varmasti paikkansa liikakäytön yhteydessä, mutta maailma on muutenkin täynnä myrkkyjä, jotka tuhoavat aivot ja maksan. Ihmissuhteet saa taas tuhoutumaan yllättävän helposti ilman alkoholiakin.
Mistä ihmeestä muuten tiedät, ettei kukaan ole koskaan saanut alkoholista mitään hyvää irti?
Viesti Kirjoittaja Kain »
Höhöö, kuolin nauruun juuri äsken.omenamyyrä kirjoitti:Koska se on täyttä myrkkyä ja samanlainen antikristuksen kehitelmä kuin tupakka, huumeet ja esiaviollinen seksi.Hieno kirjoitti:Perusteleomenamyyrä kirjoitti:Ei kannata käyttää alkoholia
Kyllä, koska viini/olut säilyi huomattavasti paremmin kuin vesi. Eikä raamatussa muutenkaan viiniä kielletä, ainoastaan takapuoli otto (tai no, oliko kyseessä silloinkin kielto vai vain varoitus).Tauvo kirjoitti: Eikös jeesus ja muut vetäneet viiniä koko uudentestamentin mennen ja tullen, oikealta ja vasemmalta?
Tuo junnujen asenne kuvastaa hyvin lapsuuden musta-valkoisuutta: Asiat ovat joko hyviä tai pahoja. Noh, kun noille tulee hiukan ikää lisää, alkaa mielipiteisiinkin tulla hieman värisävyjä - ainakin toivottavasti. Alkoholi on ihan hyvä rentoutusaine pienissä määrin ja silloin tällöin nautittuna. Joillekin siitä tulee ongelma, mutta suurimmalle osalle ei. Eli mikä olikaan siis tuomion peruste ?jomppa kirjoitti:Tämä alkaa kuulostaa aivan perinteisten PC-tyyppien "mac on ihan p*ska, vaikken ole koskaan edes nähnyt sitä"-virreltä.omenamyyrä kirjoitti:Tuomaril, olen täysin samaa mieltä kanssasi.
Toki jokainen voi olla mitä mieltä mistä tahansa, mutta minusta on aika typer,.uskaliasta mennä väittelemään jostain asiasta ilman minkäänlaista omakohtaista kokemusta. Toki B-kohta pitää varmasti paikkansa liikakäytön yhteydessä, mutta maailma on muutenkin täynnä myrkkyjä, jotka tuhoavat aivot ja maksan. Ihmissuhteet saa taas tuhoutumaan yllättävän helposti ilman alkoholiakin.
Mistä ihmeestä muuten tiedät, ettei kukaan ole koskaan saanut alkoholista mitään hyvää irti?
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Viesti Kirjoittaja hatey »
On tullut joskus kokeiltua, joten kokemuksen äänellä voin todeta samaa: Turha kampe, humalassa olo on tyhmää ja turhaa.jomppa kirjoitti:Kyllä siitä saa paljonkin hyvää irti (maun lisäksi). Haittapuolena vain on tuo seuraavan päivän hieman alempi suoritustaso, jos naatiskelu on ollut liian railakasta edellisenä yönä.tuomaril kirjoitti:Se on pelkkää myrkkyä. Ei siitä saa mitään hyvää irti. Yksinkertaista mutta totta.
Viesti Kirjoittaja eskofot »
Ikävät kokemukset lapsuudesta/suvusta/vanhemmista, iGuess.arttula kirjoitti:Tuo junnujen asenne kuvastaa hyvin lapsuuden musta-valkoisuutta: Asiat ovat joko hyviä tai pahoja. Noh, kun noille tulee hiukan ikää lisää, alkaa mielipiteisiinkin tulla hieman värisävyjä - ainakin toivottavasti. Alkoholi on ihan hyvä rentoutusaine pienissä määrin ja silloin tällöin nautittuna. Joillekin siitä tulee ongelma, mutta suurimmalle osalle ei. Eli mikä olikaan siis tuomion peruste ?jomppa kirjoitti:Tämä alkaa kuulostaa aivan perinteisten PC-tyyppien "mac on ihan p*ska, vaikken ole koskaan edes nähnyt sitä"-virreltä.omenamyyrä kirjoitti:Tuomaril, olen täysin samaa mieltä kanssasi.