Kolmen sepän patsas on tullut kierrettyä "vilkkuen". Kyllähän sitä vähän tuli herätettyä huomiota matkan varrella, mutta ei sentään sellaista halveksuvaa naurua
Millois meillä on se hompun (naku)miitinki? Pitäisikö tälle avata ihan oma viestiketjunsa, josko esim. heinäkuun puolella järjestyttäisiin jossain päin pääkaupunkiseutua?
M.P.T kirjoitti:Ensivuonna sitten hompusta lähtee oma joukkue sille nakujuoksulle mikä kuulemma nyt perjantaina oli. Google kertoo enemmän.
Hompun nakujuoksu kuulostaa hyvältä! Olen mukana.
Hatey järjestää. Saanee mailian siihen kaveriksi.
Noh. Meidän pitää lähteä hompun lippikset päässä juoksemaan sinne ensivuonna tai järjestetään oma heinä-elokuussa
Peitsamo kirjoitti:Kolmen sepän patsas on tullut kierrettyä "vilkkuen". Kyllähän sitä vähän tuli herätettyä huomiota matkan varrella, mutta ei sentään sellaista halveksuvaa naurua Millois meillä on se hompun (naku)miitinki? Pitäisikö tälle avata ihan oma viestiketjunsa, josko esim. heinäkuun puolella järjestyttäisiin jossain päin pääkaupunkiseutua?
Olen mukana. Pitäisikö meidän kysyä vielä sponsoria. Varmasti olisi markkinanäkyvyyttä. Edes pingviini käyttöjärjelmä foorumin pojat eivät samaan pystyisi saati aamuraksupaketin pojat. Olisi hompun ja fiMugin rahoitus kunnossa ikiajoiksi. Järjestäjäksi ehdottaisin erästä helsingissä asuvaa neitosta jolla on tummat hiukset ja kauniit kasvot. Kotaporalehden lukevat tietävät ketä tarkoitan. Itse en kehtaa alkaa järjestämään, mutta voin osallistua. Yksin en sitten juokse.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
Minulle on sinänsä yllätys, että omalla tontillakin käyskentely alasti voi tuoda poliisin paikalle. Varsinkin, jos se häiritsee naapuria. Tämä taitaa koskea vain taajamassa tapahtuvia tapahtumia. Tuskin poliisi puuttuu siihen, jos pissin hiekkatien varrella puskassa. Tästä oli lehdessä taannoin juttua.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
arisel kirjoitti:^ Onko jossain oikeasti saatu partio paikalle vain siksi, että joku käyskentelee omalla pihallaan alasti?
Iltasanomat tai Keskisuomalainen noin pariviikkoa kirjoitti juttua tästä. On todellakin soittaanut, mutta en tiedä mitä poliisit tekivät. Yleensä ok-talossa annetaan vaan huomautus tai ilmoitus naapurin häiriintymisestä.
arisel kirjoitti:^ Onko jossain oikeasti saatu partio paikalle vain siksi, että joku käyskentelee omalla pihallaan alasti?
Iltasanomat tai Keskisuomalainen noin pariviikkoa kirjoitti juttua tästä. On todellakin soittaanut, mutta en tiedä mitä poliisit tekivät. Yleensä ok-talossa annetaan vaan huomautus tai ilmoitus naapurin häiriintymisestä.
MPT tuli takaisin. Kauanpas tämäkin lakko kesti...
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
No ei ole sitten mitään muuta varmasti tapahtunut, jos oli partiolla aikaa lähteä tuon takia paikan päälle. Tampereella bussin kimppuun hyökännyt alaston mies sentään vähän eri juttu, mutta jos joku kotonaan on ja käyttäytyy rauhallisesti, niin ei kai siihen nyt sentään poliisia tarvita.
Vai oliko kaveri riehunut - silloinhan poliisin kutsumisen syy on jokin muu kuin alastomuus?
arttula kirjoitti:MPT tuli takaisin. Kauanpas tämäkin lakko kesti...
MPT tuli takaisin. Kauanpas tämäkin lakko kesti...
Kiva juttu. En ole huomannutkaan kun olen ollut kaukana ulkosaaristossa luonnon helmassa