Onko sinne pukupakkoa?Macco kirjoitti:Hompun nakujuoksu kuulostaa hyvältä! Olen mukana.M.P.T kirjoitti:Ensivuonna sitten hompusta lähtee oma joukkue sille nakujuoksulle mikä kuulemma nyt perjantaina oli. Google kertoo enemmän.
Hatey järjestää. Saanee mailian siihen kaveriksi.
Hompun nakuketju
-
Kain
Re: Hompun nakuketju
Viesti Kirjoittaja Kain »
-
Macco
Viesti Kirjoittaja Macco »
Totta kai on. Nahkapuku, kravatin pään roikuttava lantion ja polvien välimaastossa.Kain kirjoitti:Onko sinne pukupakkoa?Macco kirjoitti:Hompun nakujuoksu kuulostaa hyvältä! Olen mukana.M.P.T kirjoitti:Ensivuonna sitten hompusta lähtee oma joukkue sille nakujuoksulle mikä kuulemma nyt perjantaina oli. Google kertoo enemmän.
-
Jussi68
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Mikäli skraga on ylipitkä, siihen on tehtävä pari masai-solmuaMacco kirjoitti:Totta kai on. Nahkapuku, kravatin pään roikuttava lantion ja polvien välimaastossa.Kain kirjoitti:Onko sinne pukupakkoa?Macco kirjoitti:Hompun nakujuoksu kuulostaa hyvältä! Olen mukana.M.P.T kirjoitti:Ensivuonna sitten hompusta lähtee oma joukkue sille nakujuoksulle mikä kuulemma nyt perjantaina oli. Google kertoo enemmän.
JL
-
Peitsamo
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Millois meillä on se hompun (naku)miitinki? Pitäisikö tälle avata ihan oma viestiketjunsa, josko esim. heinäkuun puolella järjestyttäisiin jossain päin pääkaupunkiseutua?
-
Kain
Älä vaan puhu solmuista.Jussi68 kirjoitti:
Mikäli skraga on ylipitkä, siihen on tehtävä pari masai-solmua![]()
JL
Äsken olin köyteen solmitettuna.
-
Jussi68
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Kinkyä, jotain bondage-juttuja?Kain kirjoitti:Älä vaan puhu solmuista.Jussi68 kirjoitti:
Mikäli skraga on ylipitkä, siihen on tehtävä pari masai-solmua![]()
JL
Äsken olin köyteen solmitettuna.
JL
-
Kain
Täällä on pieniäkin.
-
Peitsamo
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Yöks...oksensin pelkästä ajatuksesta.Macco kirjoitti:Hompun nakujuoksu kuulostaa hyvältä! Olen mukana.M.P.T kirjoitti:Ensivuonna sitten hompusta lähtee oma joukkue sille nakujuoksulle mikä kuulemma nyt perjantaina oli. Google kertoo enemmän.
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
arisel
Viesti Kirjoittaja arisel »
Mitä sulla on Mailiaa vastaan!?hatey kirjoitti:Yöks...oksensin pelkästä ajatuksesta.Macco kirjoitti:Hatey järjestää. Saanee mailian siihen kaveriksi.
-
hatey
-
arisel
...
Jaa - oletkin nähnyt heidät kaikki alastomina!
-
hatey
En ole nähnyt, enkä haluakaan. Ennemmin puhkaisen silmäni.arisel kirjoitti:^Eikö tuo ole vähän ikävästi sanottu Hompun nakujuoksijoita kohtaan..?![]()
......
![]()
Jaa - oletkin nähnyt heidät kaikki alastomina!![]()
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Noh. Meidän pitää lähteä hompun lippikset päässä juoksemaan sinne ensivuonna tai järjestetään oma heinä-elokuussaMacco kirjoitti:Hompun nakujuoksu kuulostaa hyvältä! Olen mukana.M.P.T kirjoitti:Ensivuonna sitten hompusta lähtee oma joukkue sille nakujuoksulle mikä kuulemma nyt perjantaina oli. Google kertoo enemmän.
Olen mukana. Pitäisikö meidän kysyä vielä sponsoria. Varmasti olisi markkinanäkyvyyttä. Edes pingviini käyttöjärjelmä foorumin pojat eivät samaan pystyisi saati aamuraksupaketin pojat. Olisi hompun ja fiMugin rahoitus kunnossa ikiajoiksi. Järjestäjäksi ehdottaisin erästä helsingissä asuvaa neitosta jolla on tummat hiukset ja kauniit kasvot. Kotaporalehden lukevat tietävät ketä tarkoitan. Itse en kehtaa alkaa järjestämään, mutta voin osallistua. Yksin en sitten juokse.Peitsamo kirjoitti:Kolmen sepän patsas on tullut kierrettyä "vilkkuen". Kyllähän sitä vähän tuli herätettyä huomiota matkan varrella, mutta ei sentään sellaista halveksuvaa nauruaMillois meillä on se hompun (naku)miitinki? Pitäisikö tälle avata ihan oma viestiketjunsa, josko esim. heinäkuun puolella järjestyttäisiin jossain päin pääkaupunkiseutua?
-
Lare
Viesti Kirjoittaja Lare »
Naiset keulille jäniksiksi ja Ku-Kunkku hännille motivaattoriksi. Tauvo kuvaa avatar-ilme päällä.Macco kirjoitti:Hompun nakujuoksu kuulostaa hyvältä! Olen mukana.
-
Kain
-
M.P.T
-
arisel
-
M.P.T
Iltasanomat tai Keskisuomalainen noin pariviikkoa kirjoitti juttua tästä. On todellakin soittaanut, mutta en tiedä mitä poliisit tekivät. Yleensä ok-talossa annetaan vaan huomautus tai ilmoitus naapurin häiriintymisestä.arisel kirjoitti:^ Onko jossain oikeasti saatu partio paikalle vain siksi, että joku käyskentelee omalla pihallaan alasti?
-
arttula
Viesti Kirjoittaja arttula »
MPT tuli takaisin.M.P.T kirjoitti:Iltasanomat tai Keskisuomalainen noin pariviikkoa kirjoitti juttua tästä. On todellakin soittaanut, mutta en tiedä mitä poliisit tekivät. Yleensä ok-talossa annetaan vaan huomautus tai ilmoitus naapurin häiriintymisestä.arisel kirjoitti:^ Onko jossain oikeasti saatu partio paikalle vain siksi, että joku käyskentelee omalla pihallaan alasti?
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
arisel
No ei ole sitten mitään muuta varmasti tapahtunut, jos oli partiolla aikaa lähteä tuon takia paikan päälle. Tampereella bussin kimppuun hyökännyt alaston mies sentään vähän eri juttu, mutta jos joku kotonaan on ja käyttäytyy rauhallisesti, niin ei kai siihen nyt sentään poliisia tarvita.M.P.T kirjoitti:Iltasanomat tai Keskisuomalainen noin pariviikkoa kirjoitti juttua tästä. On todellakin soittaanut, mutta en tiedä mitä poliisit tekivät. Yleensä ok-talossa annetaan vaan huomautus tai ilmoitus naapurin häiriintymisestä.arisel kirjoitti:^ Onko jossain oikeasti saatu partio paikalle vain siksi, että joku käyskentelee omalla pihallaan alasti?
Vai oliko kaveri riehunut - silloinhan poliisin kutsumisen syy on jokin muu kuin alastomuus?
Nalkissa on!arttula kirjoitti:MPT tuli takaisin.Kauanpas tämäkin lakko kesti...
-
Citruuna
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Kiva juttu. En ole huomannutkaan kun olen ollut kaukana ulkosaaristossa luonnon helmassaarttula kirjoitti:MPT tuli takaisin.M.P.T kirjoitti:Iltasanomat tai Keskisuomalainen noin pariviikkoa kirjoitti juttua tästä. On todellakin soittaanut, mutta en tiedä mitä poliisit tekivät. Yleensä ok-talossa annetaan vaan huomautus tai ilmoitus naapurin häiriintymisestä.arisel kirjoitti:^ Onko jossain oikeasti saatu partio paikalle vain siksi, että joku käyskentelee omalla pihallaan alasti?Kauanpas tämäkin lakko kesti...
-
hatey
Nakuilitko siellä, kun nakuketjussa olet?Citruuna kirjoitti:... olen ollut kaukana ulkosaaristossa luonnon helmassa
-
Citruuna
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Hyi hemmetti, en tosiaankaan! Minähän en tätä nakuketjua edes seuraa, itte taidat nakuilla kun luet tätä.hatey kirjoitti:Nakuilitko siellä, kun nakuketjussa olet?Citruuna kirjoitti:... olen ollut kaukana ulkosaaristossa luonnon helmassa
-
jjpeltola
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Taidatte kumpikin käydä suihkussakin kledjut päällä?Citruuna kirjoitti:Hyi hemmetti, en tosiaankaan! Minähän en tätä nakuketjua edes seuraa, itte taidat nakuilla kun luet tätä.hatey kirjoitti:Nakuilitko siellä, kun nakuketjussa olet?Citruuna kirjoitti:... olen ollut kaukana ulkosaaristossa luonnon helmassa
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka