Mä taas oon törmännyt "yksinkertaisille ihmisille yksinkertainen laite" -ihmisiin...Macchiavelle kirjoitti:Tuohon mac=älykkö olen törmännyt itsekkin.
Hehkutustopikki
Sana on (melkein) vapaa.
-
Anniel
Viesti Kirjoittaja Anniel »
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
-
marc
Viesti Kirjoittaja marc »
Ja minä "onpas sulla hieno kone tossa pöydällä" ja "onpa sulla nätti läppäri!" -ihmisiin. Suurimmalta osalta menee aivan ohi jos sanon, että tämä on mäkki. Heille se on kivan näköinen tietokone.Anniel kirjoitti:Mä taas oon törmännyt "yksinkertaisille ihmisille yksinkertainen laite" -ihmisiin...Macchiavelle kirjoitti:Tuohon mac=älykkö olen törmännyt itsekkin.
MacBook Pro 13" Core i5 2,3GHz, 4Gt | MacMini C2D 2GHz, 4Gt | eMac G4 1GHz (ATI), 1Gt | iMac G3 DV 400, 544Mt
-
Salamijakk
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Kieltämättä tämä Macin omistus tuo ylimääräistä statusta. Kun vieraat astuvat huoneeseeni, aina sanotaan "onpa hieno peli" yms...
Työpaikan kahvitauolla on useasti herkullista istua hiljaa ja pidätellä repeämistä, kun kaverit kertovat tietokoneongelmistaan ja haukkuvat Windowsia. En ole lähtenyt markkinoimaan Macia, koska kahvitaukopuheet eivät enää olisi niin viihdyttäviä.
Työpaikan kahvitauolla on useasti herkullista istua hiljaa ja pidätellä repeämistä, kun kaverit kertovat tietokoneongelmistaan ja haukkuvat Windowsia. En ole lähtenyt markkinoimaan Macia, koska kahvitaukopuheet eivät enää olisi niin viihdyttäviä.
ELÄMÄN JA KUOLEMAN VÄLISSÄ ON AIKA, KÄYTITPÄ SEN MITEN TAHANSA
- Salamijakk
- Salamijakk
-
mobs
Viesti Kirjoittaja mobs »
MacBook Pro käytössä muutaman kuukauden ja ei voi muuta sanoa kuin I LUUV MY MAC. Kuinka sitä pystyikään tarpomaan siinä wintoosa suossa vapaaehtoisesti. 8) Ei ymmärrä.
P.S Ihanaa, että näinkin vanha mies pystyy valaistumaan.
P.S Ihanaa, että näinkin vanha mies pystyy valaistumaan.
| MacBook Pro 13" | 2.26 GHz | 8 GB | iPhone 4 | iPad 1st gen
-
Puistossa
-
Macchiavelle
-
mikastus
-
Macchiavelle
Viesti Kirjoittaja Macchiavelle »
Macin omistaminen saattaa aiheuttaa syvää kateutta kanssaihmisissä.mikastus kirjoitti:Ai kumpi..?Macchiavelle kirjoitti:Kateellisten panettelua..Anniel kirjoitti:Mä taas oon törmännyt "yksinkertaisille ihmisille yksinkertainen laite" -ihmisiin...Macchiavelle kirjoitti:Tuohon mac=älykkö olen törmännyt itsekkin.
"Medias in res"
-
mikastus
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Macchiavelle kirjoitti:Macin omistaminen saattaa aiheuttaa syvää kateutta kanssaihmisissä.mikastus kirjoitti:Ai kumpi..?Macchiavelle kirjoitti:Kateellisten panettelua..Anniel kirjoitti:Mä taas oon törmännyt "yksinkertaisille ihmisille yksinkertainen laite" -ihmisiin...
Elikkä, ööh: yksinkertaisesti panetellaan kateellisia kanssaihmisiä laitteisiin perustuvalla älykkyydellä. Seurauksena on törmäys ihmisiin tai laitteisiin, tahi kumpaisiinkin.
Pyydän anteeksi pöljäilyäni, tajusin kyllä asian jo aiemminkin.
-
allu/tre
Viesti Kirjoittaja allu/tre »
Piristetään ketjua hieman: http://www.youtube.com/watch?v=lyjq9RJ- ... ed&search=
Tuo on hehkuttamisen arvoinen. Pisti kyllä hymyn huulille taas pitkän työpäivän ja stressiviikon jälkeen.![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Tuo on hehkuttamisen arvoinen. Pisti kyllä hymyn huulille taas pitkän työpäivän ja stressiviikon jälkeen.
-
Jouna-
-
maxima
Viesti Kirjoittaja maxima »
Tunnin päästä lähtö pariksi viikoksi (aina noita naisia saa odottaa
), joten voi olla että Homputtaminen vähän vähenee, jos nettiä ei aina ole saatavilla. Vesillä tavataan, modenita!
Olen karvainen ja maskuliininen mies
"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Oi, missäs aiotte liikuskella ja mimmottella paatilla?maxima kirjoitti:Tunnin päästä lähtö pariksi viikoksi (aina noita naisia saa odottaa), joten voi olla että Homputtaminen vähän vähenee, jos nettiä ei aina ole saatavilla. Vesillä tavataan, modenita!
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
To_Ok
-
Erño
-
maxima
Viesti Kirjoittaja maxima »
No tänne teille päin on nyt saavuttu. Hanko on satamana, Bavaria 33 (amanita kirjoitti:Oi, missäs aiotte liikuskella ja mimmottella paatilla?maxima kirjoitti:Tunnin päästä lähtö pariksi viikoksi (aina noita naisia saa odottaa), joten voi olla että Homputtaminen vähän vähenee, jos nettiä ei aina ole saatavilla. Vesillä tavataan, modenita!
Nyt syömään!
Aurinkoiset terveiset koko Hompulle!
Olen karvainen ja maskuliininen mies
-
Macchiavelle
-
Anniel
-
jonesb
-
NeliX4
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Ei muuta Q TERVETULOA! Pääset tutustumaan Turkulaiseen sisäpiiriin lämpiävään elämän asenteeseen. Missä tiedekunnassa hän aloittaa?jonesb kirjoitti:Pakko hehkuttaa, että tyttöystävä/avovaimo hyväksyttiin Turkuun Yliopistoon. Tämä tarkoittaa muuttoa ja elämänlaadun paranemista (toivottavasti)
-
jonesb
Viesti Kirjoittaja jonesb »
Hän aloittaa yhteiskuntatieteellisessä, samoin aloitan itse (oma paikka oli hankittu jo aiemmin). Täytyy sanoa että odotan kyllä poispääsyä pk-seudulta jo ihan tosissaanNeliX4 kirjoitti:Ei muuta Q TERVETULOA! Pääset tutustumaan Turkulaiseen sisäpiiriin lämpiävään elämän asenteeseen. Missä tiedekunnassa hän aloittaa?jonesb kirjoitti:Pakko hehkuttaa, että tyttöystävä/avovaimo hyväksyttiin Turkuun Yliopistoon. Tämä tarkoittaa muuttoa ja elämänlaadun paranemista (toivottavasti)
-
tsip
Viesti Kirjoittaja tsip »
Jees, muutto suoritettu. Enää tavaroiden järjestämistä ja sen sellaista "pikku"siivousta jäi tekemättä uudessa asunnossa. Nytpä ollaan Oulussa! No, minä tosin jatkan vielä opiskelua täällä Ylitorniolla puolisen vuotta. Parin päivän päästä alkaa parin viikon kesäloma
, huominen vielä muuttolomaa jäljellä, ehtii huilata enimmät lihaskivut pois. Yllättävän rankkaa tuo muuttaminen... Autoilu sinne, pakkaaminen, autoilu Ouluun, purkaminen. Ensimmäistä kertaa eläissäni cityasukki - minusta!
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
WYSIWTF
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
-
Viizei
-
Puistossa
-
TheKraken
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka