Mä taas oon törmännyt "yksinkertaisille ihmisille yksinkertainen laite" -ihmisiin...Macchiavelle kirjoitti:Tuohon mac=älykkö olen törmännyt itsekkin.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Mä taas oon törmännyt "yksinkertaisille ihmisille yksinkertainen laite" -ihmisiin...Macchiavelle kirjoitti:Tuohon mac=älykkö olen törmännyt itsekkin.
Viesti Kirjoittaja marc »
Ja minä "onpas sulla hieno kone tossa pöydällä" ja "onpa sulla nätti läppäri!" -ihmisiin. Suurimmalta osalta menee aivan ohi jos sanon, että tämä on mäkki. Heille se on kivan näköinen tietokone.Anniel kirjoitti:Mä taas oon törmännyt "yksinkertaisille ihmisille yksinkertainen laite" -ihmisiin...Macchiavelle kirjoitti:Tuohon mac=älykkö olen törmännyt itsekkin.
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja mobs »
Viesti Kirjoittaja Macchiavelle »
Macin omistaminen saattaa aiheuttaa syvää kateutta kanssaihmisissä.mikastus kirjoitti:Ai kumpi..?Macchiavelle kirjoitti:Kateellisten panettelua..Anniel kirjoitti:Mä taas oon törmännyt "yksinkertaisille ihmisille yksinkertainen laite" -ihmisiin...Macchiavelle kirjoitti:Tuohon mac=älykkö olen törmännyt itsekkin.
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Macchiavelle kirjoitti:Macin omistaminen saattaa aiheuttaa syvää kateutta kanssaihmisissä.mikastus kirjoitti:Ai kumpi..?Macchiavelle kirjoitti:Kateellisten panettelua..Anniel kirjoitti:Mä taas oon törmännyt "yksinkertaisille ihmisille yksinkertainen laite" -ihmisiin...
Viesti Kirjoittaja allu/tre »
Viesti Kirjoittaja maxima »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Oi, missäs aiotte liikuskella ja mimmottella paatilla?maxima kirjoitti:Tunnin päästä lähtö pariksi viikoksi (aina noita naisia saa odottaa), joten voi olla että Homputtaminen vähän vähenee, jos nettiä ei aina ole saatavilla. Vesillä tavataan, modenita!
Viesti Kirjoittaja maxima »
No tänne teille päin on nyt saavuttu. Hanko on satamana, Bavaria 33 (amanita kirjoitti:Oi, missäs aiotte liikuskella ja mimmottella paatilla?maxima kirjoitti:Tunnin päästä lähtö pariksi viikoksi (aina noita naisia saa odottaa), joten voi olla että Homputtaminen vähän vähenee, jos nettiä ei aina ole saatavilla. Vesillä tavataan, modenita!
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Ei muuta Q TERVETULOA! Pääset tutustumaan Turkulaiseen sisäpiiriin lämpiävään elämän asenteeseen. Missä tiedekunnassa hän aloittaa?jonesb kirjoitti:Pakko hehkuttaa, että tyttöystävä/avovaimo hyväksyttiin Turkuun Yliopistoon. Tämä tarkoittaa muuttoa ja elämänlaadun paranemista (toivottavasti)
Viesti Kirjoittaja jonesb »
Hän aloittaa yhteiskuntatieteellisessä, samoin aloitan itse (oma paikka oli hankittu jo aiemmin). Täytyy sanoa että odotan kyllä poispääsyä pk-seudulta jo ihan tosissaanNeliX4 kirjoitti:Ei muuta Q TERVETULOA! Pääset tutustumaan Turkulaiseen sisäpiiriin lämpiävään elämän asenteeseen. Missä tiedekunnassa hän aloittaa?jonesb kirjoitti:Pakko hehkuttaa, että tyttöystävä/avovaimo hyväksyttiin Turkuun Yliopistoon. Tämä tarkoittaa muuttoa ja elämänlaadun paranemista (toivottavasti)
Viesti Kirjoittaja tsip »