Olisi kiva tietää (ei oikeasti kiinnosta pätkääkääntuomaril kirjoitti: Kaikista tärkeimmät tiedostot ovat kahdella eri ulkoisella kovolla.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Olisi kiva tietää (ei oikeasti kiinnosta pätkääkääntuomaril kirjoitti: Kaikista tärkeimmät tiedostot ovat kahdella eri ulkoisella kovolla.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Vanhoja kuvia ja videoita. Sitten siellä on myös isin yrityksen jotain asiakirjoja.Jussi68 kirjoitti:Olisi kiva tietää (ei oikeasti kiinnosta pätkääkääntuomaril kirjoitti: Kaikista tärkeimmät tiedostot ovat kahdella eri ulkoisella kovolla.), mitä "tärkeää" tollaisella 15v. jonnella on datana
Viesti Kirjoittaja thoug »
Kaikki Toy Storyt ja Monsters Inc?Jussi68 kirjoitti:Olisi kiva tietää (ei oikeasti kiinnosta pätkääkääntuomaril kirjoitti: Kaikista tärkeimmät tiedostot ovat kahdella eri ulkoisella kovolla.), mitä "tärkeää" tollaisella 15v. jonnella on datana
Viesti Kirjoittaja thoug »
Viesti Kirjoittaja iPadi »
En ole 15v enkä jonne mutta vastaan silti. Mulla on tärkeimmät valokuvat ja videot. Sitten ei niin tärkeää on musiikki, leffat, sarjat yms.Jussi68 kirjoitti:Olisi kiva tietää (ei oikeasti kiinnosta pätkääkääntuomaril kirjoitti: Kaikista tärkeimmät tiedostot ovat kahdella eri ulkoisella kovolla.), mitä "tärkeää" tollaisella 15v. jonnella on datana
Just, mä olen ~3 kertaa näitä jonneja vanhempi... eikä mullakaan ole kertynyt noin paljon säilytettävääiPadi kirjoitti:En ole 15v enkä jonne mutta vastaan silti. Mulla on tärkeimmät valokuvat ja videot. Sitten ei niin tärkeää on musiikki, leffat, sarjat yms.Jussi68 kirjoitti:Olisi kiva tietää (ei oikeasti kiinnosta pätkääkääntuomaril kirjoitti: Kaikista tärkeimmät tiedostot ovat kahdella eri ulkoisella kovolla.), mitä "tärkeää" tollaisella 15v. jonnella on datana
Ja kaikki nämä vie 750GB
Tottakai on kahdella eri kovolla samat tiedostot, etten ole kusessa jos levy poksahtaa.
Olet epätekninen?Jussi68 kirjoitti:Just, mä olen ~3 kertaa näitä jonneja vanhempi... eikä mullakaan ole kertynyt noin paljon säilytettävääiPadi kirjoitti:En ole 15v enkä jonne mutta vastaan silti. Mulla on tärkeimmät valokuvat ja videot. Sitten ei niin tärkeää on musiikki, leffat, sarjat yms.Jussi68 kirjoitti:Olisi kiva tietää (ei oikeasti kiinnosta pätkääkääntuomaril kirjoitti: Kaikista tärkeimmät tiedostot ovat kahdella eri ulkoisella kovolla.), mitä "tärkeää" tollaisella 15v. jonnella on datana
Ja kaikki nämä vie 750GB
Tottakai on kahdella eri kovolla samat tiedostot, etten ole kusessa jos levy poksahtaa.![]()
Carpe Diem!
Viesti Kirjoittaja hatey »
ARGH! Olen samaa mieltä Häziin kanssahatey kirjoitti:^ Liika teknisyys, siis nykyajan leikkiteknisyys, jolla ei ole mitään tekemistä oikean mekaanisen tekniikan kanssa, on pelkkää tyhjää hapatusta.
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Juu, mä olen sua vähän nuorempi (En, paljasta) ja mulla on 1,3 Teran edestä leffoja ja sarjoja mun ulkoisella kovolla..Jussi68 kirjoitti:Just, mä olen ~3 kertaa näitä jonneja vanhempi... eikä mullakaan ole kertynyt noin paljon säilytettävääiPadi kirjoitti:En ole 15v enkä jonne mutta vastaan silti. Mulla on tärkeimmät valokuvat ja videot. Sitten ei niin tärkeää on musiikki, leffat, sarjat yms.Jussi68 kirjoitti:Olisi kiva tietää (ei oikeasti kiinnosta pätkääkääntuomaril kirjoitti: Kaikista tärkeimmät tiedostot ovat kahdella eri ulkoisella kovolla.), mitä "tärkeää" tollaisella 15v. jonnella on datana
Ja kaikki nämä vie 750GB
Tottakai on kahdella eri kovolla samat tiedostot, etten ole kusessa jos levy poksahtaa.![]()
Carpe Diem!
Hommaa Mac Pro ja tunge se täyteen levyjä..tuomaril kirjoitti:Kaikista tärkeimmät tiedostot ovat kahdella eri ulkoisella kovolla.thoug kirjoitti:^ Entä varmuuskopiot, jos ne tiedostot olisivan tietokoneella ja ottaisit vaan varkkarit ulkoiselle niin olisivat tiedot kahdessa paikkaa. Nyt jos ulkoinen sippaa, niin missä sitte varmuuskopiot on?
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
SInä elätkin ja olet elänyt oikeaa elämää, etkä vaella missään virtuaalitodellisuudessa, missä jopa ympäristön äänet pitää aina peittää kuulokkeiden kautta päänuppiin tungettavalla melusaasteella.Jussi68 kirjoitti:Just, mä olen ~3 kertaa näitä jonneja vanhempi... eikä mullakaan ole kertynyt noin paljon säilytettävää![]()
Carpe Diem!
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Tai kasaa oman niin ei tarvitse maksaa maltaita ja saa sen silti täyttää kiekoilla.Noksu kirjoitti:Hommaa Mac Pro ja tunge se täyteen levyjä..tuomaril kirjoitti:Kaikista tärkeimmät tiedostot ovat kahdella eri ulkoisella kovolla.thoug kirjoitti:^ Entä varmuuskopiot, jos ne tiedostot olisivan tietokoneella ja ottaisit vaan varkkarit ulkoiselle niin olisivat tiedot kahdessa paikkaa. Nyt jos ulkoinen sippaa, niin missä sitte varmuuskopiot on?
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Hahahaa kiukkupussi Sitruuna rauhallisena ?Citruuna kirjoitti:Yritän hillitä itseni ja pysyä rauhallisena. Vaikiaa vaikiaa!
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja arisel »
^ Sotkeentuu tuo Sitruunan uusi avatar mmmvuoreen, samanlainen musta öhkömönkiäinen hahmona.arisel kirjoitti:^ Hieno avatar!..