Olisi kiva tietää (ei oikeasti kiinnosta pätkääkääntuomaril kirjoitti: Kaikista tärkeimmät tiedostot ovat kahdella eri ulkoisella kovolla.
Mitä teet juuri nyt?
-
Jussi68
Re: Mitä teet juuri nyt?
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
-
tuomaril
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Vanhoja kuvia ja videoita. Sitten siellä on myös isin yrityksen jotain asiakirjoja.Jussi68 kirjoitti:Olisi kiva tietää (ei oikeasti kiinnosta pätkääkääntuomaril kirjoitti: Kaikista tärkeimmät tiedostot ovat kahdella eri ulkoisella kovolla.), mitä "tärkeää" tollaisella 15v. jonnella on datana
-
thoug
Viesti Kirjoittaja thoug »
Kaikki Toy Storyt ja Monsters Inc?Jussi68 kirjoitti:Olisi kiva tietää (ei oikeasti kiinnosta pätkääkääntuomaril kirjoitti: Kaikista tärkeimmät tiedostot ovat kahdella eri ulkoisella kovolla.), mitä "tärkeää" tollaisella 15v. jonnella on datana
Nikon D500, Nikkoreita +
-
thoug
Viesti Kirjoittaja thoug »
Nikon D500, Nikkoreita +
-
iPadi
Viesti Kirjoittaja iPadi »
En ole 15v enkä jonne mutta vastaan silti. Mulla on tärkeimmät valokuvat ja videot. Sitten ei niin tärkeää on musiikki, leffat, sarjat yms.Jussi68 kirjoitti:Olisi kiva tietää (ei oikeasti kiinnosta pätkääkääntuomaril kirjoitti: Kaikista tärkeimmät tiedostot ovat kahdella eri ulkoisella kovolla.), mitä "tärkeää" tollaisella 15v. jonnella on datana
Ja kaikki nämä vie 750GB
Tottakai on kahdella eri kovolla samat tiedostot, etten ole kusessa jos levy poksahtaa.
-
Jussi68
Just, mä olen ~3 kertaa näitä jonneja vanhempi... eikä mullakaan ole kertynyt noin paljon säilytettävääiPadi kirjoitti:En ole 15v enkä jonne mutta vastaan silti. Mulla on tärkeimmät valokuvat ja videot. Sitten ei niin tärkeää on musiikki, leffat, sarjat yms.Jussi68 kirjoitti:Olisi kiva tietää (ei oikeasti kiinnosta pätkääkääntuomaril kirjoitti: Kaikista tärkeimmät tiedostot ovat kahdella eri ulkoisella kovolla.), mitä "tärkeää" tollaisella 15v. jonnella on datana
Ja kaikki nämä vie 750GB
Tottakai on kahdella eri kovolla samat tiedostot, etten ole kusessa jos levy poksahtaa.
Carpe Diem!
-
tuomaril
Olet epätekninen?Jussi68 kirjoitti:Just, mä olen ~3 kertaa näitä jonneja vanhempi... eikä mullakaan ole kertynyt noin paljon säilytettävääiPadi kirjoitti:En ole 15v enkä jonne mutta vastaan silti. Mulla on tärkeimmät valokuvat ja videot. Sitten ei niin tärkeää on musiikki, leffat, sarjat yms.Jussi68 kirjoitti:Olisi kiva tietää (ei oikeasti kiinnosta pätkääkääntuomaril kirjoitti: Kaikista tärkeimmät tiedostot ovat kahdella eri ulkoisella kovolla.), mitä "tärkeää" tollaisella 15v. jonnella on datana
Ja kaikki nämä vie 750GB
Tottakai on kahdella eri kovolla samat tiedostot, etten ole kusessa jos levy poksahtaa.![]()
Carpe Diem!
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Jussi68
ARGH! Olen samaa mieltä Häziin kanssahatey kirjoitti:^ Liika teknisyys, siis nykyajan leikkiteknisyys, jolla ei ole mitään tekemistä oikean mekaanisen tekniikan kanssa, on pelkkää tyhjää hapatusta.
-
Noksu
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Juu, mä olen sua vähän nuorempi (En, paljasta) ja mulla on 1,3 Teran edestä leffoja ja sarjoja mun ulkoisella kovolla..Jussi68 kirjoitti:Just, mä olen ~3 kertaa näitä jonneja vanhempi... eikä mullakaan ole kertynyt noin paljon säilytettävääiPadi kirjoitti:En ole 15v enkä jonne mutta vastaan silti. Mulla on tärkeimmät valokuvat ja videot. Sitten ei niin tärkeää on musiikki, leffat, sarjat yms.Jussi68 kirjoitti:Olisi kiva tietää (ei oikeasti kiinnosta pätkääkääntuomaril kirjoitti: Kaikista tärkeimmät tiedostot ovat kahdella eri ulkoisella kovolla.), mitä "tärkeää" tollaisella 15v. jonnella on datana
Ja kaikki nämä vie 750GB
Tottakai on kahdella eri kovolla samat tiedostot, etten ole kusessa jos levy poksahtaa.![]()
Carpe Diem!
Tarkoituksena hommata Mac Pro ja tunkea se täyteen 2Tbn kovalevyjä..
Hommaa Mac Pro ja tunge se täyteen levyjä..tuomaril kirjoitti:Kaikista tärkeimmät tiedostot ovat kahdella eri ulkoisella kovolla.thoug kirjoitti:^ Entä varmuuskopiot, jos ne tiedostot olisivan tietokoneella ja ottaisit vaan varkkarit ulkoiselle niin olisivat tiedot kahdessa paikkaa. Nyt jos ulkoinen sippaa, niin missä sitte varmuuskopiot on?
-
tuomaril
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
SInä elätkin ja olet elänyt oikeaa elämää, etkä vaella missään virtuaalitodellisuudessa, missä jopa ympäristön äänet pitää aina peittää kuulokkeiden kautta päänuppiin tungettavalla melusaasteella.Jussi68 kirjoitti:Just, mä olen ~3 kertaa näitä jonneja vanhempi... eikä mullakaan ole kertynyt noin paljon säilytettävää![]()
Carpe Diem!
-
apple_fani
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
-
hatey
-
Mailia
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Tai kasaa oman niin ei tarvitse maksaa maltaita ja saa sen silti täyttää kiekoilla.Noksu kirjoitti:Hommaa Mac Pro ja tunge se täyteen levyjä..tuomaril kirjoitti:Kaikista tärkeimmät tiedostot ovat kahdella eri ulkoisella kovolla.thoug kirjoitti:^ Entä varmuuskopiot, jos ne tiedostot olisivan tietokoneella ja ottaisit vaan varkkarit ulkoiselle niin olisivat tiedot kahdessa paikkaa. Nyt jos ulkoinen sippaa, niin missä sitte varmuuskopiot on?
-
arttula
Viesti Kirjoittaja arttula »
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
apple_fani
-
apple_fani
-
Erño
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Citruuna
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
-
hatey
Hahahaa kiukkupussi Sitruuna rauhallisena ?Citruuna kirjoitti:Yritän hillitä itseni ja pysyä rauhallisena. Vaikiaa vaikiaa!
-
Citruuna
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
-
arisel
Viesti Kirjoittaja arisel »
Pitäisiköhän...
Mulla on jemmassa yks, joka sopisi tähän, mutta en sitä pysty nyt vaihtamasn, kun asennan ämmällää - ja sitten pitäisi vielä taimmasinoida tuo Mäkpukki...
Aika kauan kestää asennus; johtuneeko USB-asennuksesta vai viekö se normaalistikin puolen tuntia?
-
tuomaril
-
hatey
^ Sotkeentuu tuo Sitruunan uusi avatar mmmvuoreen, samanlainen musta öhkömönkiäinen hahmona.arisel kirjoitti:^ Hieno avatar!..
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka