puss vaan sullekindarthmother kirjoitti:![]()
puss
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
puss vaan sullekindarthmother kirjoitti:![]()
puss
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Elä kanna enää mihinkään, jos et ihan välttämäti halua.Macco kirjoitti:Nyt mua viedään baarista baariin,
nyt mua viedään baarista baariin,
kantaen oluitain.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Joku saa kohta kantaa mua... baarista baariinkuriton kirjoitti:Elä kanna enää mihinkään, jos et ihan välttämäti halua.Macco kirjoitti:Nyt mua viedään baarista baariin,
kantaen oluitain.Täällä varmasti jollekin kelpaa..
Onhan paaritaksit keksitty!Macco kirjoitti:Joku saa kohta kantaa mua... baarista baariinkuriton kirjoitti:Elä kanna enää mihinkään, jos et ihan välttämäti halua.Macco kirjoitti:Nyt mua viedään baarista baariin,
kantaen oluitain.Täällä varmasti jollekin kelpaa..
Niinpä. Edellinen tätönen hylkäsi, piti löytää uusi.kuriton kirjoitti:Huomasitko, darthmother ja Tulpukka ovat löytäneet toisensa?
Baarista ei teitin ehkä kannata sittenkään käydä ketään iskemässä (hernepussillakaan!) , ainakaan noitten fiinien juomiennne kanssa ...hää nimittäin taitaa olla sittenkin setäkkö!Teppo Tulppu kirjoitti:Niinpä. Edellinen tätönen hylkäsi, piti löytää uusi.kuriton kirjoitti:Huomasitko, darthmother ja Tulpukka ovat löytäneet toisensa?
Darthmother setäkkö? En olis kyllä millään arvannut? Se oli noissa rasvatumpuissaan niin tädikkään näköinen etten voinut tällaista kuvitellakaan!kuriton kirjoitti:Baarista ei teitin ehkä kannata sittenkään käydä ketään iskemässä (hernepussillakaan!) , ainakaan noitten fiinien juomiennne kanssa ...hää nimittäin taitaa olla sittenkin setäkkö!Teppo Tulppu kirjoitti:Niinpä. Edellinen tätönen hylkäsi, piti löytää uusi.kuriton kirjoitti:Huomasitko, darthmother ja Tulpukka ovat löytäneet toisensa?Piip!!
Viesti Kirjoittaja Macco »
Juu vieressä istuin ja mietin, notta tietääköhän nuo toistensa sukupuolielinten muotoa... No, toiset tykkää tyttärestä ja toiset motheristakuriton kirjoitti:Huomasitkos muuten, darthmother ja Tulpukka ovat löytäneet toisensa?
Ja jotkut tykkää tädistä.Macco kirjoitti:Juu vieressä istuin ja mietin, notta tietääköhän nuo toistensa sukupuolielinten muotoa... No, toiset tykkää tyttärestä ja toiset motheristakuriton kirjoitti:Huomasitkos muuten, darthmother ja Tulpukka ovat löytäneet toisensa?
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Äitimunakennossa on kolo ja isämunakennossa on nystyrä.Macco kirjoitti:Juu vieressä istuin ja mietin, notta tietääköhän nuo toistensa sukupuolielinten muotoa... No, toiset tykkää tyttärestä ja toiset motheristakuriton kirjoitti:Huomasitkos muuten, darthmother ja Tulpukka ovat löytäneet toisensa?
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Tulin vain kurkkaamaan. Ja unohdinkin etten ole enää näkymätön.darthmother kirjoitti:Äitimunakennossa on kolo ja isämunakennossa on nystyrä.Macco kirjoitti:Juu vieressä istuin ja mietin, notta tietääköhän nuo toistensa sukupuolielinten muotoa... No, toiset tykkää tyttärestä ja toiset motheristakuriton kirjoitti:Huomasitkos muuten, darthmother ja Tulpukka ovat löytäneet toisensa?
sinitinttikin täällä...
Viesti Kirjoittaja -42 »
Viesti Kirjoittaja -42 »
Ehkäpä tuolta tiskiltä kannattaisi mennä kysymään? Jospa on löytynyt ja viety sinne.sinitiainen kirjoitti:Näkyykö täällä alpakanvillaista harmaata kaulahuivia ? Jossain siellä takan lähellä.
Tulin yöksi tänne lämpimään ja unohdin jonnekin vanhan rakkaan huivin.-42 kirjoitti:Ehkäpä tuolta tiskiltä kannattaisi mennä kysymään? Jospa on löytynyt ja viety sinne.sinitiainen kirjoitti:Näkyykö täällä alpakanvillaista harmaata kaulahuivia ? Jossain siellä takan lähellä.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Melko uskaliasta pikkulinnulta kutsua kissa sisään.sinitiainen kirjoitti:Kun ei kukaan taida vastustaa niin minäpä pyydän hänet sisälle.
Kas tässä hän http://www.youtube.com/watch?v=KXD7WQAeWrw
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Ai toi kauhee rätti, jolla pyyhin noi kaljat tost pöydält ja heitin tonne takkaan?-42 kirjoitti:Ehkäpä tuolta tiskiltä kannattaisi mennä kysymään? Jospa on löytynyt ja viety sinne.sinitiainen kirjoitti:Näkyykö täällä alpakanvillaista harmaata kaulahuivia ? Jossain siellä takan lähellä.
Sehän se, mutta oli minulle arvokas.Kamu kirjoitti:Ai toi kauhee rätti, jolla pyyhin noi kaljat tost pöydält ja heitin tonne takkaan?-42 kirjoitti:Ehkäpä tuolta tiskiltä kannattaisi mennä kysymään? Jospa on löytynyt ja viety sinne.sinitiainen kirjoitti:Näkyykö täällä alpakanvillaista harmaata kaulahuivia ? Jossain siellä takan lähellä.