puss vaan sullekindarthmother kirjoitti:![]()
puss
Hompun baari
-
Teppo Tulppu
Re: Hompun baari
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
-
kuriton
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Elä kanna enää mihinkään, jos et ihan välttämäti halua.Macco kirjoitti:Nyt mua viedään baarista baariin,
nyt mua viedään baarista baariin,
kantaen oluitain.
-
Macco
Viesti Kirjoittaja Macco »
Joku saa kohta kantaa mua... baarista baariinkuriton kirjoitti:Elä kanna enää mihinkään, jos et ihan välttämäti halua.Macco kirjoitti:Nyt mua viedään baarista baariin,
kantaen oluitain.Täällä varmasti jollekin kelpaa..
-
kuriton
Onhan paaritaksit keksitty!Macco kirjoitti:Joku saa kohta kantaa mua... baarista baariinkuriton kirjoitti:Elä kanna enää mihinkään, jos et ihan välttämäti halua.Macco kirjoitti:Nyt mua viedään baarista baariin,
kantaen oluitain.Täällä varmasti jollekin kelpaa..
Huomasitkos muuten, darthmother ja Tulpukka ovat löytäneet toisensa?
-
Teppo Tulppu
Niinpä. Edellinen tätönen hylkäsi, piti löytää uusi.kuriton kirjoitti:Huomasitko, darthmother ja Tulpukka ovat löytäneet toisensa?
-
kuriton
Baarista ei teitin ehkä kannata sittenkään käydä ketään iskemässä (hernepussillakaan!) , ainakaan noitten fiinien juomiennne kanssa ...hää nimittäin taitaa olla sittenkin setäkkö!Teppo Tulppu kirjoitti:Niinpä. Edellinen tätönen hylkäsi, piti löytää uusi.kuriton kirjoitti:Huomasitko, darthmother ja Tulpukka ovat löytäneet toisensa?
-
Teppo Tulppu
Darthmother setäkkö? En olis kyllä millään arvannut? Se oli noissa rasvatumpuissaan niin tädikkään näköinen etten voinut tällaista kuvitellakaan!kuriton kirjoitti:Baarista ei teitin ehkä kannata sittenkään käydä ketään iskemässä (hernepussillakaan!) , ainakaan noitten fiinien juomiennne kanssa ...hää nimittäin taitaa olla sittenkin setäkkö!Teppo Tulppu kirjoitti:Niinpä. Edellinen tätönen hylkäsi, piti löytää uusi.kuriton kirjoitti:Huomasitko, darthmother ja Tulpukka ovat löytäneet toisensa?Piip!!
-
Macco
Viesti Kirjoittaja Macco »
Juu vieressä istuin ja mietin, notta tietääköhän nuo toistensa sukupuolielinten muotoa... No, toiset tykkää tyttärestä ja toiset motheristakuriton kirjoitti:Huomasitkos muuten, darthmother ja Tulpukka ovat löytäneet toisensa?
-
Teppo Tulppu
Ja jotkut tykkää tädistä.Macco kirjoitti:Juu vieressä istuin ja mietin, notta tietääköhän nuo toistensa sukupuolielinten muotoa... No, toiset tykkää tyttärestä ja toiset motheristakuriton kirjoitti:Huomasitkos muuten, darthmother ja Tulpukka ovat löytäneet toisensa?
-
darthmother
-
darthmother
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Äitimunakennossa on kolo ja isämunakennossa on nystyrä.Macco kirjoitti:Juu vieressä istuin ja mietin, notta tietääköhän nuo toistensa sukupuolielinten muotoa... No, toiset tykkää tyttärestä ja toiset motheristakuriton kirjoitti:Huomasitkos muuten, darthmother ja Tulpukka ovat löytäneet toisensa?
-
sinitiainen
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Tulin vain kurkkaamaan. Ja unohdinkin etten ole enää näkymätön.darthmother kirjoitti:Äitimunakennossa on kolo ja isämunakennossa on nystyrä.Macco kirjoitti:Juu vieressä istuin ja mietin, notta tietääköhän nuo toistensa sukupuolielinten muotoa... No, toiset tykkää tyttärestä ja toiset motheristakuriton kirjoitti:Huomasitkos muuten, darthmother ja Tulpukka ovat löytäneet toisensa?
sinitinttikin täällä...
-
sinitiainen
-
sinitiainen
---
Sainkin. Ja nyt laitan kuulokkeet korville ja kietoudun untuvatakkiin ja koetan hetkisen täällä nukkua. Ulkona viuhuu niin kalsea tuuli.
--
Taidankin jäädä aamuun tähän takkatulen lämpimään. Unikin jo nyt oikeasti painaa. Älkää kovin muut mahdolliset tulijat kolistelko, tällainen pyyntö.
-
sinitiainen
-
-42
Viesti Kirjoittaja -42 »
-
sinitiainen
-
-42
Viesti Kirjoittaja -42 »
Ehkäpä tuolta tiskiltä kannattaisi mennä kysymään? Jospa on löytynyt ja viety sinne.sinitiainen kirjoitti:Näkyykö täällä alpakanvillaista harmaata kaulahuivia ? Jossain siellä takan lähellä.
-
sinitiainen
Tulin yöksi tänne lämpimään ja unohdin jonnekin vanhan rakkaan huivin.-42 kirjoitti:Ehkäpä tuolta tiskiltä kannattaisi mennä kysymään? Jospa on löytynyt ja viety sinne.sinitiainen kirjoitti:Näkyykö täällä alpakanvillaista harmaata kaulahuivia ? Jossain siellä takan lähellä.
Minulla muuten olisi esiintyjä matkassani, jos hänet kelpuutetaan. Hän on tänään vähän kyllä hajamielinen.
-
sinitiainen
Kas tässä hän http://www.youtube.com/watch?v=KXD7WQAeWrw
-
sinitiainen
http://www.youtube.com/watch?v=9ik1pxav-CM
Ja juon vielä yhden kokiksen, kun täällä kerran viivähdin.
-
Maza
Viesti Kirjoittaja Maza »
Melko uskaliasta pikkulinnulta kutsua kissa sisään.sinitiainen kirjoitti:Kun ei kukaan taida vastustaa niin minäpä pyydän hänet sisälle.
Kas tässä hän http://www.youtube.com/watch?v=KXD7WQAeWrw
Onko tämä sellainen baari, mistä saa purtavaa pikkunälkään? Ellei ole, laitan oman makkarakojun oven pieleen. Ensimmäisenä listalla on Oktoberfestin kunniaksi Weißwurstia, jota tilaankin itselleni heti ja oitis.
-
sinitiainen
-
Kamu
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Ai toi kauhee rätti, jolla pyyhin noi kaljat tost pöydält ja heitin tonne takkaan?-42 kirjoitti:Ehkäpä tuolta tiskiltä kannattaisi mennä kysymään? Jospa on löytynyt ja viety sinne.sinitiainen kirjoitti:Näkyykö täällä alpakanvillaista harmaata kaulahuivia ? Jossain siellä takan lähellä.
sinitiainen
Sehän se, mutta oli minulle arvokas.Kamu kirjoitti:Ai toi kauhee rätti, jolla pyyhin noi kaljat tost pöydält ja heitin tonne takkaan?-42 kirjoitti:Ehkäpä tuolta tiskiltä kannattaisi mennä kysymään? Jospa on löytynyt ja viety sinne.sinitiainen kirjoitti:Näkyykö täällä alpakanvillaista harmaata kaulahuivia ? Jossain siellä takan lähellä.
Ja nyt poistun paikalta.
---
Ei sentään. Hiiltyneenä näytti ihan huiviltani, mutta tuohan on ollut toissavuotinen tiskirätti. Tuolla hattuhyllyllä on huivini tallessa. Otan sen ja menen nyt hyvillä mielin. Mutta täytyy sanoa, että omavaltaisia asiakkaita kun talon tavaroita takkaan viskovat. Eivätkä tiedä että mitään märkää ei saisi takassa polttaa.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka