Èikös nuo tietoturvaohjelmat ole aika turhia Mac-maailmassa? Ainakin semmosen käsityksen minä olen saanut....M.P.T kirjoitti:Itselläni F-Secure toimii MAC koneessa paremmin mitä se toimi koskaan winkussa. Sellainen kun tuli soneralta tarjouksena niin pitää sitä testata. Tiedä sitten onko siitä mitään hyötyä.Kain kirjoitti:Minulla tuli F-Secure wanhan windows-koneen mukana.tuomaril kirjoitti: F-secure on paras!
Valitti koko ajan, että minulla on wiruksia ja ohjelma pitäisi päivittää, vaikken ole mennyt sillä nettiin kertaakaan.
Vuodatustopic 2
-
tuomaril
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
vinouma
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Just oli Mikrobitissä juttu, että Mac-käyttäjien pitäis ruveta kanssa käyttämään virusturvaa!tuomaril kirjoitti:Èikös nuo tietoturvaohjelmat ole aika turhia Mac-maailmassa? Ainakin semmosen käsityksen minä olen saanut....
/V
Edit: Ja uusimmassa MB:ssa oli myös mielenkiintoinen artikkeli virtuaalilentämisestä. Jee
-
Kain
Viesti Kirjoittaja Kain »
Ei tarvitse, ellei ole hölmö.vinouma kirjoitti:Just oli Mikrobitissä juttu, että Mac-käyttäjien pitäis ruveta kanssa käyttämään virusturvaa!tuomaril kirjoitti:Èikös nuo tietoturvaohjelmat ole aika turhia Mac-maailmassa? Ainakin semmosen käsityksen minä olen saanut....
/V
Edit: Ja uusimmassa MB:ssa oli myös mielenkiintoinen artikkeli virtuaalilentämisestä. Jee
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Citruuna
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Mutta varsinainen vuodatus: tultiin takaisin ostoksilta (yäk) ja joku juttu alkoi ärsyttää ja poljin jalkaa jäiseen kovaan maahan ja ... kokeile itte, se sattuu
-
hatey
-
Citruuna
-
hatey
-
Citruuna
??? Ny en ymmärrä...hatey kirjoitti:Olet avataristasi päätellen ottanut etäisyyttä citruunaasi.
-
hatey
Edellisessä avattaressasi oli tosi close-up kuva citruuna-autosta., nyt on tuommoinen etäämmältä otettu kuvajainen. Olet siis ottanut etäisyyttä.Citruuna kirjoitti:??? Ny en ymmärrä...hatey kirjoitti:Olet avataristasi päätellen ottanut etäisyyttä citruunaasi.
-
Citruuna
Kyseessä on talven väistyminen tulevan kesän tieltä. Tämä Houtskarissa otettu kesäinen kuva tulee korvaamaan vähitellen kotipihassa otetun talvikuvan. Kevät läheneehatey kirjoitti:Edellisessä avattaressasi oli tosi close-up kuva citruuna-autosta., nyt on tuommoinen etäämmältä otettu kuvajainen. Olet siis ottanut etäisyyttä.Citruuna kirjoitti:??? Ny en ymmärrä...hatey kirjoitti:Olet avataristasi päätellen ottanut etäisyyttä citruunaasi.
_-------
voi että olen pahoillani... tämä onki Kaijjaanista eikä houtskarista.
-
Tauvo
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Minä käyn perinteisesti aina 23km päässä eri paikoista. Viime syksynä kävin 23km:n päästsä mm Houtskarista.Citruuna kirjoitti: Kyseessä on talven väistyminen tulevan kesän tieltä. Tämä Houtskarissa otettu kesäinen kuva tulee korvaamaan vähitellen kotipihassa otetun talvikuvan. Kevät lähenee
-
Citruuna
Noita maisemia ja kylttejä tulee seurattua ainaski kerran kesässäTauvo kirjoitti:Minä käyn perinteisesti aina 23km päässä eri paikoista. Viime syksynä kävin 23km:n päästsä mm Houtskarista.Citruuna kirjoitti: Kyseessä on talven väistyminen tulevan kesän tieltä. Tämä Houtskarissa otettu kesäinen kuva tulee korvaamaan vähitellen kotipihassa otetun talvikuvan. Kevät lähenee
Ja nyt senku vaan taas odotellaan kesää ja Kökarin maailman sileimpiä rantakallioita
Mun kesä- ja saaristokaipuu heräsi...
-
hatey
-
omenamyyrä
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Haha.tuomaril kirjoitti:F-secure on paras!
F-secure ei huomannut viruksia vanhalla peeceelläni. Asensin Nortonin ja heti alkoi pelittää.
-
hatey
-
tuomaril
ABC on.hatey kirjoitti:Kaupat ei ole auki tähe aikaan!!
-
Thoth
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Stadissa on kuitenkin snägärit, kebab-mestat ja baarit auki.hatey kirjoitti:Kaupat ei ole auki tähe aikaan!!
-
tuomaril
Niin on Espoossakin!Thoth kirjoitti:Stadissa on kuitenkin snägärit, kebab-mestat ja baarit auki.hatey kirjoitti:Kaupat ei ole auki tähe aikaan!!
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Onneksi on ABC tuossa nurkalla ja pari muutakin huoltamoa. Niistä saa yllättävän hyvin elintarvikkeita ja allergisillekkin on tuotteita (laktoositon yms) Elämä olisi todellakin vuodattamista ilman 24h huoltoasemia. Lähikaupat kun on lopettaneet jo vuosikymmen sitten ja se on ikävä asia. Eihän ne 24h olleet, mutta lähikauppoja kuitenkin minne pääsi vaikka potkurilla. Toisaalta automarketit yms on parempia kuin keskustan lähikaupat, koska marketit/huoltoasemat on lähempänä.tuomaril kirjoitti:ABC on.hatey kirjoitti:Kaupat ei ole auki tähe aikaan!!
Lumi harmittaa vieläkin, koska nyt on vaatteet märät ja kastui siinä pipo/hanskatkin. Nyt ne kuivaa pesuhuoneessa ja toivon mukaan kuivavat. Lumiukot on vieläkin kumartamassa ja varmaan kohta pyörtyy toinenkin. Tuli tehtyä 6 lumiukkoa joista 4 on noin 180cm korkeita eli pidempiä kuin minä.
Onko espoossa enää perus snagaria? Missä muuten helsingin normaali snagari on? Sellainen koppi mistä saa sapuskaa. Tätä kampin lähellä seinässä olevaa ei lasketa. Onkohan turussa vielä se satamanlähellä oleva snagari pystyssä. Oli tien varrella ja en osaa tarkemmin sanoa.tuomaril kirjoitti:Niin on Espoossakin!
-
Thoth
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Onhan täällä Helsingissä esimerkiksi yksi tuossa Sörnäisten Kurvissa, toinen rautatieaseman porteista ulos kävellessä oikealle metroaseman vieressä, sitten ainakin aikaisemmin Vanhan ylioppilastalon lähelle. Ne ovat auki lähinnä yöaikaan. Sitten yöllä ilmestyy myös moneen paikkaan sellaisia yleensä maahanmuuttajien pitämiä hotdot-kärrykioskeja.M.P.T kirjoitti: Onko espoossa enää perus snagaria? Missä muuten helsingin normaali snagari on? Sellainen koppi mistä saa sapuskaa. Tätä kampin lähellä seinässä olevaa ei lasketa. Onkohan turussa vielä se satamanlähellä oleva snagari pystyssä. Oli tien varrella ja en osaa tarkemmin sanoa.
-
iMies
Viesti Kirjoittaja iMies »
Oikeassa vastauksessa on kolme kirjainta, ne on auki 24 h ja niissä tarjoillaan maanalaisen paikan huonoa ruokaa.
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Sehän se. Tiedän, että nuo marketiti ja huolttikset kaatavat pieniä kauppoja. Toisaalta lähikauppa taisi viimeksi olla auki 80-luvulla vai oliko edes silloinkaan. Pitää varmaan äiteeltä kysyä, koska hän muistaa. Tuo kaikkein kauimmainen pikku puoti oli kyllä auki 80-luvulla ja muistan ostaneeni sieltä leluauton. Eihän nuo huolttiksen ruuat ole mitään makuelämyksiä, mutta kaurapuuro on ollut ihan hyvää. Hinnat on vaan moninkertaisia mitä ennen ja se harmittaa.iMies kirjoitti:^ Kannattaa ehkä vähän miettiä mikä ne loputkin lähikaupat tappoi. Oikeassa vastauksessa on kolme kirjainta, ne on auki 24 h ja niissä tarjoillaan maanalaisen paikan huonoa ruokaa.
-
Tauvo
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Turussa on monta perussnägäriä. Lähin löytyy ihan kotikorttelista ja parin korttelin säteellä muutama lisää. Luulen, että tarkoitat mahdollisesti sitä rivoa sananmuunnosta (Kallun pikapala) ennen pahaniemen siltaa, kun tullaan keskustasta Pansion suuntaan.M.P.T kirjoitti: Onkohan turussa vielä se satamanlähellä oleva snagari pystyssä. Oli tien varrella ja en osaa tarkemmin sanoa.
-
Macco
Viesti Kirjoittaja Macco »
IBM? CIA? FBI? KGB? OCP (katsoin just Robocopin).iMies kirjoitti:^ Kannattaa ehkä vähän miettiä mikä ne loputkin lähikaupat tappoi.
Oikeassa vastauksessa on kolme kirjainta, ne on auki 24 h ja niissä tarjoillaan maanalaisen paikan huonoa ruokaa.
Hei, nyt tiedän; se on USA!
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka