Minulla tuli F-Secure wanhan windows-koneen mukana.
Valitti koko ajan, että minulla on wiruksia ja ohjelma pitäisi päivittää, vaikken ole mennyt sillä nettiin kertaakaan.
Itselläni F-Secure toimii MAC koneessa paremmin mitä se toimi koskaan winkussa. Sellainen kun tuli soneralta tarjouksena niin pitää sitä testata. Tiedä sitten onko siitä mitään hyötyä.
Èikös nuo tietoturvaohjelmat ole aika turhia Mac-maailmassa? Ainakin semmosen käsityksen minä olen saanut....
Norton on ihan puuceestä, mullon tullut se pari kertaa 3 kk:ksi koneen mukana, se oli tosi outo. F-Secure oli aika hyvä mutta jotain omituisuuksia siinäkin oli, ja tosi raskas. Avast ollut nyt win-koneissa pari-kolme vuotta. Mutta vaatiiko macci tosiaan jonkun suojan? Joskus sata vuotta sitten mun eka macissa oli disinfectant . Mahtui ihan hyvin yhelle korpulle.
Mutta varsinainen vuodatus: tultiin takaisin ostoksilta (yäk) ja joku juttu alkoi ärsyttää ja poljin jalkaa jäiseen kovaan maahan ja ... kokeile itte, se sattuu
hatey kirjoitti:Olet avataristasi päätellen ottanut etäisyyttä citruunaasi.
??? Ny en ymmärrä...
Edellisessä avattaressasi oli tosi close-up kuva citruuna-autosta., nyt on tuommoinen etäämmältä otettu kuvajainen. Olet siis ottanut etäisyyttä.
Kyseessä on talven väistyminen tulevan kesän tieltä. Tämä Houtskarissa otettu kesäinen kuva tulee korvaamaan vähitellen kotipihassa otetun talvikuvan. Kevät lähenee
_-------
voi että olen pahoillani... tämä onki Kaijjaanista eikä houtskarista.
Viimeksi muokannut Citruuna, 5.1.2012 klo 22.47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Citruuna kirjoitti:
Kyseessä on talven väistyminen tulevan kesän tieltä. Tämä Houtskarissa otettu kesäinen kuva tulee korvaamaan vähitellen kotipihassa otetun talvikuvan. Kevät lähenee
Minä käyn perinteisesti aina 23km päässä eri paikoista. Viime syksynä kävin 23km:n päästsä mm Houtskarista.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Citruuna kirjoitti:
Minä käyn perinteisesti aina 23km päässä eri paikoista. Viime syksynä kävin 23km:n päästsä mm Houtskarista.
Noita maisemia ja kylttejä tulee seurattua ainaski kerran kesässä
Ja nyt senku vaan taas odotellaan kesää ja Kökarin maailman sileimpiä rantakallioita
Mun kesä- ja saaristokaipuu heräsi...
Viimeksi muokannut Citruuna, 5.1.2012 klo 22.52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onneksi on ABC tuossa nurkalla ja pari muutakin huoltamoa. Niistä saa yllättävän hyvin elintarvikkeita ja allergisillekkin on tuotteita (laktoositon yms) Elämä olisi todellakin vuodattamista ilman 24h huoltoasemia. Lähikaupat kun on lopettaneet jo vuosikymmen sitten ja se on ikävä asia. Eihän ne 24h olleet, mutta lähikauppoja kuitenkin minne pääsi vaikka potkurilla. Toisaalta automarketit yms on parempia kuin keskustan lähikaupat, koska marketit/huoltoasemat on lähempänä.
Lumi harmittaa vieläkin, koska nyt on vaatteet märät ja kastui siinä pipo/hanskatkin. Nyt ne kuivaa pesuhuoneessa ja toivon mukaan kuivavat. Lumiukot on vieläkin kumartamassa ja varmaan kohta pyörtyy toinenkin. Tuli tehtyä 6 lumiukkoa joista 4 on noin 180cm korkeita eli pidempiä kuin minä.
tuomaril kirjoitti:Niin on Espoossakin!
Onko espoossa enää perus snagaria? Missä muuten helsingin normaali snagari on? Sellainen koppi mistä saa sapuskaa. Tätä kampin lähellä seinässä olevaa ei lasketa. Onkohan turussa vielä se satamanlähellä oleva snagari pystyssä. Oli tien varrella ja en osaa tarkemmin sanoa.
Viimeksi muokannut M.P.T, 6.1.2012 klo 0.36. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
M.P.T kirjoitti:
Onko espoossa enää perus snagaria? Missä muuten helsingin normaali snagari on? Sellainen koppi mistä saa sapuskaa. Tätä kampin lähellä seinässä olevaa ei lasketa. Onkohan turussa vielä se satamanlähellä oleva snagari pystyssä. Oli tien varrella ja en osaa tarkemmin sanoa.
Onhan täällä Helsingissä esimerkiksi yksi tuossa Sörnäisten Kurvissa, toinen rautatieaseman porteista ulos kävellessä oikealle metroaseman vieressä, sitten ainakin aikaisemmin Vanhan ylioppilastalon lähelle. Ne ovat auki lähinnä yöaikaan. Sitten yöllä ilmestyy myös moneen paikkaan sellaisia yleensä maahanmuuttajien pitämiä hotdot-kärrykioskeja.
iMies kirjoitti:^ Kannattaa ehkä vähän miettiä mikä ne loputkin lähikaupat tappoi. Oikeassa vastauksessa on kolme kirjainta, ne on auki 24 h ja niissä tarjoillaan maanalaisen paikan huonoa ruokaa.
Sehän se. Tiedän, että nuo marketiti ja huolttikset kaatavat pieniä kauppoja. Toisaalta lähikauppa taisi viimeksi olla auki 80-luvulla vai oliko edes silloinkaan. Pitää varmaan äiteeltä kysyä, koska hän muistaa. Tuo kaikkein kauimmainen pikku puoti oli kyllä auki 80-luvulla ja muistan ostaneeni sieltä leluauton. Eihän nuo huolttiksen ruuat ole mitään makuelämyksiä, mutta kaurapuuro on ollut ihan hyvää. Hinnat on vaan moninkertaisia mitä ennen ja se harmittaa.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
M.P.T kirjoitti: Onkohan turussa vielä se satamanlähellä oleva snagari pystyssä. Oli tien varrella ja en osaa tarkemmin sanoa.
Turussa on monta perussnägäriä. Lähin löytyy ihan kotikorttelista ja parin korttelin säteellä muutama lisää. Luulen, että tarkoitat mahdollisesti sitä rivoa sananmuunnosta (Kallun pikapala) ennen pahaniemen siltaa, kun tullaan keskustasta Pansion suuntaan.