M.P.T kirjoitti:Olisi mahdollisuus päästä Aman ja Annielin kanssa mode kahveille.
Kyllä, on etuoikeus kaffitella molempien viehättävien neitosten kanssa. Olen myös molempien kanssa yöpynyt samoissa tiloissa joka on aina ollut rentouttava kokemus.
Mene sit sinne "tiedät kyllä mihin ketjuun" kertomaan koska nähdään taas
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
jomppeli kirjoitti:Kohta on tiet kylässä tukossa ja pitää väistellä liikenne sääntöjä tietämättömiä hiihtolomalaisia.
Älä muuta sano. Normaali talvisää tuolla ja tie ajokunnossa. Ihmiset ajelevat silti metsään. Toivottavasti E75 on aamulla vapaa, että ei tarvitse jonotella kun kiskotaan autoja ojista. Nopeus 60 ja kaikki on ok.
Anniel kirjoitti:
Macco kirjoitti:
M.P.T kirjoitti:Olisi mahdollisuus päästä Aman ja Annielin kanssa mode kahveille.
Kyllä, on etuoikeus kaffitella molempien viehättävien neitosten kanssa. Olen myös molempien kanssa yöpynyt samoissa tiloissa joka on aina ollut rentouttava kokemus.
Mene sit sinne "tiedät kyllä mihin ketjuun" kertomaan koska nähdään taas
Olisiko minulla mahdollista tulla koejäseneksi ko topiciin? Olisi kiva tarjota tytöille kaakao ja herralle kahvi.
Viimeksi muokannut M.P.T, 17.2.2012 klo 23.24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
Jätin vahingossa iPhonen laturin töihin. Täällä Sörnäisten Kurvin baareissa ei ole juuri langattomia wlan-yhteyksiä. Parhaillaan olen syömässä pizzaa Palmerissa. Tämän vuoksi olen kuluttanut jatkuvasti oman iPhonen akkua. Ja kuvitelkaa, se akku on juuri loppumassa! Eli olen soittamassa viimeisen joutsenlauluni tältä illalta. Eli kaikki huokaisevat helpotuksesta. Paitsi... hmm... jos päätänkin ottaa taksin kohti keskustaa, jossa on myös baareja, joissa on ilmainen wlan...
Anniel kirjoitti:Järkkää Homppu-tapaaminen jossain logistisesti järkevässä paikassa niin saatat joutua sen kaakaon tarjoamaan
Mun kotona. Olisi sama matka miltei Ernolla kuin sinullakin puhumattakaan Maccosta Mutta sinulla olisi lyhin tästä porukasta. Toisaalta ABC:lla saisi parempaa kaakaota kuin minulla tai näin olettaisin. Minä, jos kuka asun logistisesti järkevässä paikassa juuri niin mukavasti apsin vierellä nelostien laidalla.
Citruuna kirjoitti:
hatey kirjoitti:
Citruuna kirjoitti:Mua kyrpii nyt kaikki!
Olette hieno ihminen.
Ilman muuta olen 8) . Voin sanoa teistä samaa.
*E: vaihdettu konditionaali indikatiiviin
Te molemmat olette hienoja ihmisiä.
Naapurin elukka on kadoksissa ja enpä löytänyt sitä itsekkään. Pitänee varmaan kaivaa sukset esiin ja lähteä tuonne korpeen. Parempi varmaan odottaa kun arska nousee ja jotain voisi nähdäkkin tuolla. Ikävää, että tälläisiä yllätyksiä tulee esiin. Liekkö susi popsinut tuonkin suihinsa.
Viimeksi muokannut M.P.T, 18.2.2012 klo 6.44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
Aadee kirjoitti:Tarkistetaan taltion tiedot.
Virheellinen taltiotiedostojen määrä
(Pitää olla 676072 eikä 676075)
Virheellinen taltiohakemistojen määrä
(Pitää olla 192733 eikä 192730)
Taltio Macintosh HD on vioittunut ja se pitää korjata.
Virhe: Tämä levy on korjattava. Käynnistä tietokone toiselta levyltä (kuten Mac OS X -asennuslevyltä) ja korjaa levy Levytyökalulla.
Tietenkin juuri nyt.
Korjaa oikeudet DVD-levyltä ja käynnistysohjelmalla käynnistät uudelleen.
Sitten käynnistät koneen vikasietotilassa painamalla alt+ shift+ käynnistys.
Kun kone alkaa hurista ja käynnistyy vikasietotilassa niin kone on kasannut roskakoriin kaikki levynkorjaamiseen liittyvät ongelmatiedostot, tyhjennä siis roskakori ja koneesi pitäisi olla taas iskussa.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
ELÄMÄN JA KUOLEMAN VÄLISSÄ ON AIKA, KÄYTITPÄ SEN MITEN TAHANSA
- Salamijakk
Ääh... Melkoinen suo tämä kalentereiden kanssa puljaaminen. Tunnetusti iPhonen oma kalenteri on aivan surkea. Siksi olen käyttänyt CalenGoo -ohjelmaa. Nyt pitäisi saada jotenkin synkkaamaan iCloudin kalenterit (oma+frouvani) iPhonen ja tietokoneiden välillä. Ja vielä siten, että iPhoneissa nuo kalenterimerkinnät näkyisivät LockScreeneillä (IntelliScreenX) + CalenGoossa.
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
arttula kirjoitti:Ääh... Melkoinen suo tämä kalentereiden kanssa puljaaminen. Tunnetusti iPhonen oma kalenteri on aivan surkea. Siksi olen käyttänyt CalenGoo -ohjelmaa. Nyt pitäisi saada jotenkin synkkaamaan iCloudin kalenterit (oma+frouvani) iPhonen ja tietokoneiden välillä. Ja vielä siten, että iPhoneissa nuo kalenterimerkinnät näkyisivät LockScreeneillä (IntelliScreenX) + CalenGoossa.
arttula kirjoitti:Ääh... Melkoinen suo tämä kalentereiden kanssa puljaaminen. Tunnetusti iPhonen oma kalenteri on aivan surkea. Siksi olen käyttänyt CalenGoo -ohjelmaa. Nyt pitäisi saada jotenkin synkkaamaan iCloudin kalenterit (oma+frouvani) iPhonen ja tietokoneiden välillä. Ja vielä siten, että iPhoneissa nuo kalenterimerkinnät näkyisivät LockScreeneillä (IntelliScreenX) + CalenGoossa.
Kovat vaatimukset.
MobileMe:n kanssa sain tuon toimimaan piiiiitkän yrityksen ja erehdyksen tien jälkeen. Nyt iCloudiin siirtymisen jälkeen tuo ei ole enää toiminut. Enkä muista, mitä kaikkea silloin tein, kunnes sain toimimaan.
EDIT// Tähän löytyi helppo ratkaisu: CalenGoon tilalle miCal.
Viimeksi muokannut arttula, 18.2.2012 klo 17.31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
Siivoomista ja siivoomista. Siitä ei tunnu pääsevän koskaan eroon ja kaikkialla on aina sotkuista. Siivoa töissä muiden jälkiä ja sama seuraa kotiin, mutta joutuu siivoamaan oman elämän tuotokset. Onneksi kotona ei tarvitse korjata omia virheita kuten töissä joutuu korjaamaan muiden virheitä. Onko elämässä muka muuta kuin siivoaminen? Tälläistäkö on se kotiäidin elämä? sillä erotuksella, että ne pyykkää useammin kuin minä. Toisaalta, jos asuisin vuokralla niin ei tarvitsisi siivota niin usein, koska kämppä ei olisi oma. Sillä ei silloin olisi niin väliä mihin kuntoon asunto jäisi, mutta omakotitaloa pitää pitää hyvänä.
Peräsuoli kohta katkeaa kun työviikko ei ole vieläkään ohitse ja alkaahan tässä töissä vietetyt tunnit olemaan jo ihan tarpeeksi suuria. Onneksi nukkuminen ei ole nyt ollut ongelmana, mutta sitten kun nukuttaa niin vapaa-aika menee nukkuessa. Toivottavasti tänään tulisi 100.000€ niin samantien kun raha heilahtaisi tilille ottaisin lopputilin. Silloin olisi aikaa siivoilla ja harrastaa kokkausta + muita kotitöitä. Voisihan hompussa vietetyt tunnitkin käyttää muuhun, mutta pitää ihmisen joskus rentoutua ja muuta keinoa rentoutumiseen en keksi. Pienen vuodatuksen jälkeen olo on hivenen kevyempi vaikka kukaan näitä ei edes lukisi.
Pakkanen pitäisi sulattaa. Olisiko täällä vapaaehtoisia? Nyt pakasteet säilyisivät ulkonakin kohtalaisen hyvin, että sulatuksen ehtii tekemään. Kännykkä piippasi, että saunakin olisi sopivan lämmin. Olisiko selänpesijää ehdolla? Kuka olisi vapaaehtoinen? Mieluiten joku tyttö, koska he ovat hellempiä sen sienen kanssa.
Voi voi kun tolle Ämpeeteelle saataisiin tyttökaveri aikaiseksi, ihan alkaa ahistaa tuo kunnollisen ihmisen yksinäinen ja todella ahkeran oloinen uurastus ja vapaa-ajan yksinäisyys. Jos lämpimät terveiset ja syvä sympatia yhtään auttaa, niin täältä pesee...no vaikka sen selän!
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Minusta tuntuu, että M.P.T:llä on jokin pölyfobia, kun pitää joka toinen päivä siivota.
Mulle riittää kerran viikossa imurointi ja mitään muuta ei oikeastaan tarvitse tehdä.
Ihmevalitusta?
Jos ihmiset saisivat sateenkaaren eläintarhaan, niin he tekisivät sen.
^^ Meinasin ehdottaa Hompun sinkkuketjua, mutta siellä näköjään viime tuoreimmissa viesteissä on lähinnä vakuuteltu sinkkuuden jatkuvan - oliko jossain paritusketju jo, vai pitääkö perustaa semmoinen?
arisel kirjoitti:^^ Meinasin ehdottaa Hompun sinkkuketjua, mutta siellä näköjään viime tuoreimmissa viesteissä on lähinnä vakuuteltu sinkkuuden jatkuvan - oliko jossain paritusketju jo, vai pitääkö perustaa semmoinen?
Kimppakiva-ketju kuulostaa kivemmalle.
Jos ihmiset saisivat sateenkaaren eläintarhaan, niin he tekisivät sen.
amanita kirjoitti:Voi voi kun tolle Ämpeeteelle saataisiin tyttökaveri aikaiseksi, ihan alkaa ahistaa tuo kunnollisen ihmisen yksinäinen ja todella ahkeran oloinen uurastus ja vapaa-ajan yksinäisyys. Jos lämpimät terveiset ja syvä sympatia yhtään auttaa, niin täältä pesee...no vaikka sen selän!
Kiitos virtuaalisesta selänpesusta ja terveisistä
Kain kirjoitti:Minusta tuntuu, että M.P.T:llä on jokin pölyfobia, kun pitää joka toinen päivä siivota.
Mulle riittää kerran viikossa imurointi ja mitään muuta ei oikeastaan tarvitse tehdä. Ihmevalitusta?
Kyllä sitä pölyä tulee. Jos siivoaisin kerran viikossa imurin kera niin lattialla olisi 3mm pölykerros kuten näissä kauhuleffoissa. Voisin kirjoittaa nimeni keittiönpöytään. Monella on kerrostalokämpässäkin vähemmän pölyä kuin minulla. Ihmettelen siis suuresti, että miten joillekkin sitä pölyä ei kerry ja ne siivoaa kerran viikossa. Minä kyllä sen likaisuuden huomaan Veikkaan, etta lattialämmitys on syynä, mutta kun sekään ei ole juuri ikinä päällä. Ilpoakin saa puhdistaa usein. Siitä näkee, että ilma on erittäin pölyinen.
Viimeksi muokannut M.P.T, 18.2.2012 klo 19.27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.