Mene sit sinne "tiedät kyllä mihin ketjuun" kertomaan koska nähdään taasMacco kirjoitti:Kyllä, on etuoikeus kaffitella molempien viehättävien neitosten kanssa. Olen myös molempien kanssa yöpynyt samoissa tiloissa joka on aina ollut rentouttava kokemus.M.P.T kirjoitti:Olisi mahdollisuus päästä Aman ja Annielin kanssa mode kahveille.
Vuodatustopic 2
-
Anniel
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja Anniel »
-
jomppeli
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
-
Citruuna
-
Macco
Viesti Kirjoittaja Macco »
On nämä kyltymättömiä...Anniel kirjoitti: Mene sit sinne "tiedät kyllä mihin ketjuun" kertomaan koska nähdään taas
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Olette hieno ihminen.Citruuna kirjoitti:Mua kyrpii nyt kaikki!
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Citruuna
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Ilman muuta olen 8) . Voin sanoa teistä samaa.hatey kirjoitti:Olette hieno ihminen.Citruuna kirjoitti:Mua kyrpii nyt kaikki!
*E: vaihdettu konditionaali indikatiiviin
-
tuomaril
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Alatte julkistaa suhdettanne pikkuhiljaa?Citruuna kirjoitti:Ilman muuta olen 8) . Voisin sanoa teistä samaa.hatey kirjoitti:Olette hieno ihminen.Citruuna kirjoitti:Mua kyrpii nyt kaikki!
-
Citruuna
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Olet(te) erittäin lapsellinen!tuomaril kirjoitti:Alatte julkistaa suhdettanne pikkuhiljaa?Citruuna kirjoitti:Ilman muuta olen 8) . Voin sanoa teistä samaa.hatey kirjoitti:Olette hieno ihminen.Citruuna kirjoitti:Mua kyrpii nyt kaikki!
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Älä muuta sano. Normaali talvisää tuolla ja tie ajokunnossa. Ihmiset ajelevat silti metsään. Toivottavasti E75 on aamulla vapaa, että ei tarvitse jonotella kun kiskotaan autoja ojista. Nopeus 60 ja kaikki on ok.jomppeli kirjoitti:Kohta on tiet kylässä tukossa ja pitää väistellä liikenne sääntöjä tietämättömiä hiihtolomalaisia.
Olisiko minulla mahdollista tulla koejäseneksi ko topiciin? Olisi kiva tarjota tytöille kaakao ja herralle kahvi.Anniel kirjoitti:Mene sit sinne "tiedät kyllä mihin ketjuun" kertomaan koska nähdään taasMacco kirjoitti:Kyllä, on etuoikeus kaffitella molempien viehättävien neitosten kanssa. Olen myös molempien kanssa yöpynyt samoissa tiloissa joka on aina ollut rentouttava kokemus.M.P.T kirjoitti:Olisi mahdollisuus päästä Aman ja Annielin kanssa mode kahveille.
-
Anniel
Viesti Kirjoittaja Anniel »
-
Thoth
Viesti Kirjoittaja Thoth »
-
M.P.T
Mun kotona. Olisi sama matka miltei Ernolla kuin sinullakin puhumattakaan MaccostaAnniel kirjoitti:Järkkää Homppu-tapaaminen jossain logistisesti järkevässä paikassa niin saatat joutua sen kaakaon tarjoamaan
Te molemmat olette hienoja ihmisiä.Citruuna kirjoitti:Ilman muuta olen 8) . Voin sanoa teistä samaa.hatey kirjoitti:Olette hieno ihminen.Citruuna kirjoitti:Mua kyrpii nyt kaikki!
*E: vaihdettu konditionaali indikatiiviin
Naapurin elukka on kadoksissa ja enpä löytänyt sitä itsekkään. Pitänee varmaan kaivaa sukset esiin ja lähteä tuonne korpeen. Parempi varmaan odottaa kun arska nousee ja jotain voisi nähdäkkin tuolla. Ikävää, että tälläisiä yllätyksiä tulee esiin. Liekkö susi popsinut tuonkin suihinsa.
-
Kain
Viesti Kirjoittaja Kain »
-
Salamijakk
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Korjaa oikeudet DVD-levyltä ja käynnistysohjelmalla käynnistät uudelleen.Aadee kirjoitti:Tarkistetaan taltion tiedot.
Virheellinen taltiotiedostojen määrä
(Pitää olla 676072 eikä 676075)
Virheellinen taltiohakemistojen määrä
(Pitää olla 192733 eikä 192730)
Taltio Macintosh HD on vioittunut ja se pitää korjata.
Virhe: Tämä levy on korjattava. Käynnistä tietokone toiselta levyltä (kuten Mac OS X -asennuslevyltä) ja korjaa levy Levytyökalulla.
Tietenkin juuri nyt.
Sitten käynnistät koneen vikasietotilassa painamalla alt+ shift+ käynnistys.
Kun kone alkaa hurista ja käynnistyy vikasietotilassa niin kone on kasannut roskakoriin kaikki levynkorjaamiseen liittyvät ongelmatiedostot, tyhjennä siis roskakori ja koneesi pitäisi olla taas iskussa.
- Salamijakk
-
arttula
Viesti Kirjoittaja arttula »
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
tuomaril
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Kovat vaatimukset.arttula kirjoitti:Ääh... Melkoinen suo tämä kalentereiden kanssa puljaaminen. Tunnetusti iPhonen oma kalenteri on aivan surkea. Siksi olen käyttänyt CalenGoo -ohjelmaa. Nyt pitäisi saada jotenkin synkkaamaan iCloudin kalenterit (oma+frouvani) iPhonen ja tietokoneiden välillä. Ja vielä siten, että iPhoneissa nuo kalenterimerkinnät näkyisivät LockScreeneillä (IntelliScreenX) + CalenGoossa.
-
maccivaari
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Junassa kokee myös hiihtoloma-ajan,'maataan penkeillä ja viedään yks ylimääräinen paikka.jomppeli kirjoitti:Kohta on tiet kylässä tukossa ja pitää väistellä liikenne sääntöjä tietämättömiä hiihtolomalaisia.
SONY Cyber-shot DSC-HX1
LUMIX DMC LX3
-
arttula
Viesti Kirjoittaja arttula »
MobileMe:n kanssa sain tuon toimimaan piiiiitkän yrityksen ja erehdyksen tien jälkeen. Nyt iCloudiin siirtymisen jälkeen tuo ei ole enää toiminut. Enkä muista, mitä kaikkea silloin tein, kunnes sain toimimaan.tuomaril kirjoitti:Kovat vaatimukset.arttula kirjoitti:Ääh... Melkoinen suo tämä kalentereiden kanssa puljaaminen. Tunnetusti iPhonen oma kalenteri on aivan surkea. Siksi olen käyttänyt CalenGoo -ohjelmaa. Nyt pitäisi saada jotenkin synkkaamaan iCloudin kalenterit (oma+frouvani) iPhonen ja tietokoneiden välillä. Ja vielä siten, että iPhoneissa nuo kalenterimerkinnät näkyisivät LockScreeneillä (IntelliScreenX) + CalenGoossa.
EDIT// Tähän löytyi helppo ratkaisu: CalenGoon tilalle miCal.
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
M.P.T
Peräsuoli kohta katkeaa kun työviikko ei ole vieläkään ohitse ja alkaahan tässä töissä vietetyt tunnit olemaan jo ihan tarpeeksi suuria. Onneksi nukkuminen ei ole nyt ollut ongelmana, mutta sitten kun nukuttaa niin vapaa-aika menee nukkuessa. Toivottavasti tänään tulisi 100.000€ niin samantien kun raha heilahtaisi tilille ottaisin lopputilin. Silloin olisi aikaa siivoilla ja harrastaa kokkausta + muita kotitöitä. Voisihan hompussa vietetyt tunnitkin käyttää muuhun, mutta pitää ihmisen joskus rentoutua ja muuta keinoa rentoutumiseen en keksi. Pienen vuodatuksen jälkeen olo on hivenen kevyempi vaikka kukaan näitä ei edes lukisi.
Pakkanen pitäisi sulattaa. Olisiko täällä vapaaehtoisia? Nyt pakasteet säilyisivät ulkonakin kohtalaisen hyvin, että sulatuksen ehtii tekemään. Kännykkä piippasi, että saunakin olisi sopivan lämmin. Olisiko selänpesijää ehdolla? Kuka olisi vapaaehtoinen? Mieluiten joku tyttö, koska he ovat hellempiä sen sienen kanssa.
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Jos tietää kysymyksen, tietää jo puolet. -Herbert Boyer-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Kain
Mulle riittää kerran viikossa imurointi ja mitään muuta ei oikeastaan tarvitse tehdä.
Ihmevalitusta?
-
arisel
Viesti Kirjoittaja arisel »
-
Kain
Kimppakiva-ketju kuulostaa kivemmalle.arisel kirjoitti:^^ Meinasin ehdottaa Hompun sinkkuketjua, mutta siellä näköjään viime tuoreimmissa viesteissä on lähinnä vakuuteltu sinkkuuden jatkuvan - oliko jossain paritusketju jo, vai pitääkö perustaa semmoinen?
-
Kain
Taidan öykäistä tänään kotona.
-
M.P.T
Kiitos virtuaalisesta selänpesusta ja terveisistäamanita kirjoitti:Voi voi kun tolle Ämpeeteelle saataisiin tyttökaveri aikaiseksi, ihan alkaa ahistaa tuo kunnollisen ihmisen yksinäinen ja todella ahkeran oloinen uurastus ja vapaa-ajan yksinäisyys. Jos lämpimät terveiset ja syvä sympatia yhtään auttaa, niin täältä pesee...no vaikka sen selän!
Kyllä sitä pölyä tulee. Jos siivoaisin kerran viikossa imurin kera niin lattialla olisi 3mm pölykerros kuten näissä kauhuleffoissa. Voisin kirjoittaa nimeni keittiönpöytään. Monella on kerrostalokämpässäkin vähemmän pölyä kuin minulla. Ihmettelen siis suuresti, että miten joillekkin sitä pölyä ei kerry ja ne siivoaa kerran viikossa. Minä kyllä sen likaisuuden huomaanKain kirjoitti:Minusta tuntuu, että M.P.T:llä on jokin pölyfobia, kun pitää joka toinen päivä siivota.
Mulle riittää kerran viikossa imurointi ja mitään muuta ei oikeastaan tarvitse tehdä. Ihmevalitusta?
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka